Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 21 Mei 2019


EefjeJ

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal, 

Hoe gaat het met jullie? Goed geslapen? 

@MIKE261 Welkom terug :)

Met mijn gaat het redelijk @Robbin en @Cyclad58 ik las dat jullie je dat afvroegen :) Ik voel me de laatste tijd best wel depri en huil veel... Niet eens omdat ik mega veel klachten heb, ik weet eigenlijk niet eens waarom. Ik voel me gewoon niet happy...vooral 's ochtends. Ik heb ook de laatste tijd last van mijn bovenbuik en onder mijn borstbeen, geen idee wat dat nou weer is. Ik vraag me nog steeds af of het allemaal wel te maken heeft met mijn oxa gebruik van 6 wkn... Ik vind het erg knap dat iedereen zo positief blijft na zo'n lange tijd, ik ben er echt zat van om me niet mezelf te voelen en dan te bedenken dat ik er pas tien wkn vanaf ben. Ondertussen zit ik wel al 4,5 mnd thuis en mis ik het ontzettend om gewoon dingen te ondernemen zonder er over na te denken... Afgelopen weekend wel weer naar een feestje van mijn schoonouders geweest en daar twee uur geweest. Dat ging goed, wel kapot daarna. En dan kijk ik dus niet naar dat ik dat heb gekund, nee dan baal ik dat ik daarvan al kapot ben...jullie lezen het, lekker depri ;) Vandaar dat ik me even niet niet zien hier, ik wilde jullie hier niet mee "lastig vallen". 

Hoe gaat het nu met jou Ad? 

Lieve @Annie87 ik hoop dat alles redelijk met je gaat? 

Fijne dag! 

bewerkt door EefjeJ
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@EefjeJ, vervelend dat je je even wat meer depri voelt.

ik begrijp je helemaal dat je hier wat minder bent, maar dat zou juist tegenovergesteld moeten zijn. We zijn er om je te steunen als je het moeilijk hebt. Zelf doe ik trouwens tzelfde. Ben momenteel ook weinig actief op t forum, voel me zwaar ellendig en wil daar idd niet iedereen mee opzadelen. Hopelijk na de overstap op diazepam wordt t wat beter. Daar wacht ik met smart op en tot die tijd doorbijten, De dagen doorkomen en aftellen. Ik kan momenteel even niets anders dan prikkels vermijden. Heb daar weg last. Dus veel op de bank, mediteren, mindfullnes. Zelfs kleine dingen in t huishouden zijn me nu even te veel. 

@Annie87 laat je nog even wat van je horen. Ik hoop dat je inmiddels iets bent opgeknapt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...