Lika Geplaatst 23 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2019 Slaap lekker! You did it!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bilo Geplaatst 24 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 mei 2019 5 uur geleden zei Bor: Hoe gaat het vandaag met je Bilo? Minder. Ik heb 1 fles wijn gedronken. Ik ben blij dat ik voor eerste keer in 5 maanden drie dagen achter elkaar nuchter ben geweest. Maar vandaag de vierde dag ging ik voor de bijl. Balen dus. Ik had zo vreselijk drukke werkdag. En dan is die lichamelijke verslaving erg irritant. Zo gespannen, zweten en vol adrenaline. Ik denk dat het erg verstandig is dat ik nu tien dagen vrij heb genomen. Kan ik stoppen zonder al die stress van werk. En komende dagen ontspannen. Ik zal tevens een plan moeten maken om na deze vakantie meer ontspanning op werk te hebben. Minder koffie, vaker een break, buiten wandelen etc. Lig nu in bed en baal van de fles wijn. Maar nu niets meer aan te doen. Dit weekend proberen veel te bewegen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bilo Geplaatst 25 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2019 Ja klopt. Het blijft mij inderdaad fascineren wat voor gedachten kronkels ik mezelf kan voeren. En een deel van mij gelooft het ook nog. Nou ja, dit weekend sowieso geen alcohol en veel bewegen. En maandag naar de sauna. Haha dan moet ik wel relaxed thuis komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2019 Positief bekijken. 4 dagen ipv 3 en 1 fles ipv 3. Je gaat de goede kant uit. Nu door... Bilo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bilo Geplaatst 25 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2019 Vier uur tennissen. Merkte de kater van donderdag wel. 13 km. Haha ben zo kapot. Als ik met mijn linkeroog knipper doet mijn rechterbeen pijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bilo Geplaatst 25 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2019 heb het even zwaar. Iemand online? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2019 Ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bilo Geplaatst 25 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2019 (bewerkt) 3 minuten geleden zei kruidenthee67: Ja. Dank je. Ik zeker niet drinken. Maar ik merk dat na dat enorm zware sporten mijn lichaam zo moe is. En daarmee ook mijn mentale weerstand. Ik wil NIETT drinken en morgen weer brak. Dus nu loop ik maar veel rond in woonkamer en drink water als een kameel. Nog advies? Wat is een best practice op zware momenten? Normaal ga ik dan maar wandelen maar ben zo vreselijk moe. Wat deed jij op zware momenten? 25 mei 2019 bewerkt door Bilo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2019 Wandelen inderdaad of indien moe, naar bed. of iig ergens waar geen koelkast is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bilo Geplaatst 25 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2019 1 minuut geleden zei bumperjim: Wandelen inderdaad of indien moe, naar bed. of iig ergens waar geen koelkast is Ik zoek excusen. Maar ik ga er niet in mee. Dus ik ga NIETT drinken. Maar ken je dat gevoel dat je zo vreselijk moe bent maar dan nog te veel adrenaline om te slapen? Raar hoe je lichaam met geest werkt . Ik merk dat al jaren; als mijn lichaam moe is , is mijn geest zwakker. Heb er ooit een briljant boek over gelezen " de kracht van wilskracht" . Enorme aanrader. Ik zou vandaag alleen dubbelen in de tennis competitie maar moest onverwacht ook enkelen. Dus ging over mijn grens. Was nu even geen andere keuze maar ik moet niet over mijn grens heen gaan. Blij dat ik komende 10 dagen vrij heb en bungalow park geboekt heb. Rust, rust en geen wijn. Nu nog even vanavond doorkomen. Het is toch ongelofelijk dat ik nu nog steeds tegen mezelf zeg " pak 2 wijntjes, daar kan je het bij laten". Haha ik moet er bijna om lachen dat ik daar nog in geloof Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2019 Afleiding zoeken kan helpen. Eten en / of wat drinken. Uitspreken tegen mijn partner. Maatje appen. Slapen? Na een warme douche? En weten dat het voorbij gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bilo Geplaatst 25 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2019 1 minuut geleden zei kruidenthee67: Afleiding zoeken kan helpen. Eten en / of wat drinken. Uitspreken tegen mijn partner. Maatje appen. Slapen? Na een warme douche? En weten dat het voorbij gaat. Vrijgezel, geen maatje. Maar dat is idd een goede zin " this to will pass". Dank je. Ik ga mijn best doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2019 Yoga? Mindfulness- of ademhalingsoefening om tot rust te komen? En weten dat dit een trigger is: HALT, hungry-angry- lonely-tired. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2019 Maatje is een lotgenoot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2019 Niet te hard je best doen. Trek gaat voorbij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bilo Geplaatst 25 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2019 Zojuist zei kruidenthee67: Maatje is een lotgenoot Ik ben niet zo fan van AA maar wel van het maatjes en mentor principe. Wellicht kan ik op dit forum een maatje zoeken. Bedankt voor je tijd. Ik ga gewoon water drinken en op het forum kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2019 Sterkte. En een goeie avond/nacht gewenst. Bilo reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2019 En wat Thee zegt ja. Weet: het gaat voorbij. Top dat je je hier meldt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bilo Geplaatst 25 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 mei 2019 geen alcohol., nu slapen. heb gvd als een maniak gelopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2019 Goed zo. Alles beter dan... Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 25 mei 2019 Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 26 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2019 9 uur geleden zei Bilo: geen alcohol., nu slapen. heb gvd als een maniak gelopen Wat ben je goed bezig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bilo Geplaatst 27 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 mei 2019 Nog 2 dagen werken en dan vakantie om flink aan rust en stoppen met drinken werken. Bedankt allemaal. Het is nog wel even zwaar soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 mei 2019 Rapport Share Geplaatst 28 mei 2019 Tuurlijk is het zwaar soms, maar dat is helemaal niet erg. Je doet het, dus je kunt het. Ga door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bilo Geplaatst 29 mei 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 mei 2019 Laatste werkdag. Dan rust en bijkomen. Eergisteren toch wat gedronken en dat wil ik echt niet meer. Het ergste vind ik die rare berichten die ik stuur. De volgende ochtend schrikken van wat ik nu weer gestuurd heb. Zelfs naar collegae. Dat kan echt niet meer. Wil ik ook echt niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden