bumperjim Geplaatst 4 mei 2019 Auteur Rapport Geplaatst 4 mei 2019 (bewerkt) 2 uur geleden zei jopie: Maar....wat héb ik gefaald daar. Ik ken het gevoel... 4 mei 2019 bewerkt door bumperjim
Sowhat Geplaatst 4 mei 2019 Rapport Geplaatst 4 mei 2019 Jopie, ook met mildheid naar je falen kijken. De keuzes die je toen maakte hebb je met de beste bedoelingen gedaan. Niet om te kwetsen.
Erizo Geplaatst 4 mei 2019 Rapport Geplaatst 4 mei 2019 (bewerkt) Ik heb mjn beide ouders kwijt op een een tijdspanne van 5 maand. Heel heftig.Daarna vraag je je af of je wel goede dochter /zoon was. Nu ik zelf kinderen heb merk ik dat ik mijn ouders nie heel respectvol heb behandeld. Maar nu weet ik wel dat ik van beide hield alhoewel zij dat niet zo voelden. Ik denk dat iedereen een schuldgevoel heeft omtrent de ouders. Men denkt altijd dat men meer had gedaan kunnen.( ik vrees dat mijn nederlands nu wat op laag niveau zit.). Maar ik hield van mijn ouders en dikwijls denk ik van waarom zijn ze al weg? Ik had nog zoveel plannen met ze. Misschien heb ik het bericht van Jopie niet goed begrepen. Pffff nu ik mijn bericht nog eens lees is het misschien nie duidelijk wat ik bedoel. 4 mei 2019 bewerkt door Erizo
lady jane Geplaatst 4 mei 2019 Rapport Geplaatst 4 mei 2019 Nancy, diepe buiging voor jou nancy reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden