bolletje Geplaatst 8 april 2019 Rapport Share Geplaatst 8 april 2019 Goeie morgen mensen. Marijk en Cyclad58 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
EefjeJ Geplaatst 8 april 2019 Rapport Share Geplaatst 8 april 2019 Goedemorgen Iedereen goed geslapen? Nieuwe week, nieuwe kansen... Het zonnetje doet in ieder geval alweer zijn best! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
doorbijter Geplaatst 8 april 2019 Rapport Share Geplaatst 8 april 2019 Dank voor jullie lieve berichtjes. Ach, ik had t ook kunnen weten. Ze zullen ook eens iets voor een ander oppakken. Maar goed, De teleurstelling is geweest, nu eerst eens kijken wat deze week brengt. Vanmorgen een goed opgestaan. @bolletje, je draadje over crea zou ik idd plaatsen bij tips en adviezen. Ik ben totaal niet crea, dus zal daar waarschijnlijk niet veel te melden hebben, haha. Wel doe ik aan diamond painting. Das wel een aanrader om lekker bezig te zijn en uit je hoofd te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 april 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 april 2019 Dank je DB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden