Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 8-3-2019


Aanbevolen berichten

Goeie morgen Lieve strijders,

 K.N.M. stop nou eens met dat klagen zeg.;) Nee hoor lieverd klagen heeft een functie zei mijn man altijd en dat is ook zo. Je raakt toch spanning kwijt en das, zeker voor jou, die altijd een hoop voor anderen doet, HEEL belangrijk. Ik weet het goed gemaakt. Iedere dag 5 klagerige dingen in onze h. kamer opschrijven. Meen ik echt hoor.:lips::heart:

Mensen ik ben weer werken. Goed geslapen hier door de ventilator niet te gebruiken. Het was toch te koud ook al had ik dat zelf niet in de gate.

Stop een snoepje in je mond i.p.v. een pil. Hahahahaha Doeiiiiiiiiiiiiiiii.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha @bolletje Dank je voor je lieve aanmoediging te klagen. Ik denk dat je man gelijk had: het heeft een functie.

Vandaag kreeg ik van mijn Amerikaanse vriendin de tip ff de NY Times van gisteren op te zoeken voor een artikel over het afbouwen van AD. Bij deze deel ik het met wie wil/geinteresseerd is. Het bevestigd dat afbouwen van die shit niet mals is en dat ontwenningsverschijnselen geen verzinsels zijn en geen terugval. Specifiek mijn AD wordt ook genoemd als een van de gemeenste en dat de reguliere afbouwadviezen puur slecht zijn en dat het afgebouwd moet worden over maanden en jaren! Gelukkig wist ik dit voordat ik er aan begon.
https://www.nytimes.com/2019/03/05/health/depression-withdrawal-drugs.html

 

 

Het gepubliceerde onderzoek https://www.thelancet.com/journals/lanpsy/article/PIIS2215-0366(19)30032-X/fulltext

bewerkt door Kannietmeer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

De wave is bijna weggetrokken :)

Gisteren was ik bij het GGZ ik vertelde dat ik de woede en machteloosheid had verwerkt en dat ik een totaal ander mens ben en alleen nog wat verdriet moet verwerken. Nu wilde hun weten wie de alternatieve therapeut is waar ik naar toe ga om mensen daar heen te sturen, beetje raar niet? Hun hebben er toch voor geleerd. 

Nu mag ik de seroquel stoppen de kortwerkende variant (25mg) daar begin ik vandaag mee. 

Ik vroeg nog aan de psychiater wat ik kan doen om mijn GABA receptoren te herstellen alleen maar tijd staat daarvoor. Maandag ga ik vragen waar die receptoren van zijn opgebouwd misschien kan ik daar wat mee.

Fijn weekend

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...