Lika Geplaatst 30 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 januari 2019 Houdini heeft zich vandaag niet uit de bench kunnen bevrijden. Power to the people! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2019 1 uur geleden zei Lika: Ik las net op mijn omdenkkalender: 'Waarom je hoofd laten zaken als je ook je schouders kunt ophalen?' Die vind ik wel heeeeeel mooi! Ja, die vind ik ook prachtig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 30 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2019 3 uur geleden zei Lika: Ik las net op mijn omdenkkalender: 'Waarom je hoofd laten zaken als je ook je schouders kunt ophalen?' Die vind ik wel heeeeeel mooi! Mooi Lika! Beterschap @kruidenthee67 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 30 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2019 O zie dat Bob deze net voor me had geciteerd. Maar mooi blijft het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2019 Beterschap @kruidenthee67 ...en welterusten vanuit hier. De voor mij lastigste missie (huur opzeggen) achter de rug met een verrassende en op zich goede wending. We zijn er nog lang niet, en vooral zij heeft nog een lange weg te gaan. Stapje verder, dat wel. Het zou me niets verbazen als ik vannacht gewoon goed slaap. Thee. Bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 30 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2019 Welterusten @jopie. En iedereen die dit nog leest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 31 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2019 Jopie heeft je dochter wel plek om samen met de kleintjes naartoe te gaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2019 (bewerkt) Als t zo ver komt: nee, dat heeft ze dan (1 mei) niet. Vandaar. 31 januari 2019 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 31 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2019 Oei dat is wel een heel angstig scenario. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 31 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2019 Niet echt. Dat is sowieso een feit namelijk. Angstig, maar uiteindelijk met ons verleden wel te handelen. Het angstige was dat zij, onder deze omstandigheden, dit zou zien als op straat zetten en in de steek laten van mij. En daarmee helemáál speelbal van hem zou worden. In paniek. Het echt angstige (voor mij) zit m in de kinderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden