bolletje Geplaatst 27 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2019 (bewerkt) BOEHOEHAAAAA Is iedereen nu wakker? Even kijken of ik een lekker ontbijtje kan regelen voor iedereen. ZooooooAanvalhu Gelijk voor de diertjes gezorgd 27 januari 2019 bewerkt door bolletje pixel en Sannie reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 27 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2019 Hi Schattie @bolletje, goedemorgen! Hoe is het met jou? Ga je rustig knutselen vandaag? @Annie87Hier klesten we dagelijks met elkaar. Welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annie87 Geplaatst 27 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2019 Dankjewel. Ik ga jullie af en toe op de hoogte houden. Nog een week te gaan en dan heb ik hopelijk mijn dagdosering oxazepam eraf dmv taperingstrips. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2019 K.N.M. dadelijk aan het gamen. Doe ik ook graag. Annie moet je eens kijken waar ik tegen aan liep voor jou, De verkoopster zei dat blauwe rozen alleen gegeven mogen worden aan echte doorzetters dus, deze is voor jou alsjeblieft. Annie87 en Kannietmeer reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Annie87 Geplaatst 27 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2019 Wat lief @bolletje vraagje, ben net nieuw hier namelijk: hoe ver ben jij in je afbouwtraject? Met welk middel? Liefs Annie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 27 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2019 (bewerkt) @bolletjewelke game doe je dan? Ben wel benieuwd. Ik houd ook wel van een goed spelletje, al moet ik oppassen me niet te veel te laten meeslepen. Ben nogal fanatiek. 27 januari 2019 bewerkt door Kannietmeer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 27 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2019 Hoi allemaal, ik blijf in bed vandaag. Amper geslapen en mijn buik doet niet wat ik wil... Ben kapot! Voel me depressief en kan wel janken..... Zo *piep* dat afbouwen! Had me wel aangekleed en wat gegeten, maar alles in mij schreeuwt: ga je bed in!!! pixel reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 27 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2019 9 uur geleden zei Kaida74: Hoi allemaal, ik blijf in bed vandaag. Amper geslapen en mijn buik doet niet wat ik wil... Ben kapot! Voel me depressief en kan wel janken..... Zo *piep* dat afbouwen! Had me wel aangekleed en wat gegeten, maar alles in mij schreeuwt: ga je bed in!!! Goed dat je ook naar jezelf luistert! Ik hoop dat het je echt wat rust opleverd en dat je morgen weer iets beter bent. Blijf dit doen lieverd! luister naar wat je nodig hebt om deze tijd door te komen. Afbouwen is zwaar en is nodig en dus moet je veel aan jezelf denken en rusten. Dikke knuffel! Kaida74 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 28 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2019 21 uur geleden zei Annie87: Wat lief @bolletje vraagje, ben net nieuw hier namelijk: hoe ver ben jij in je afbouwtraject? Met welk middel? Liefs Annie Welkom @Annie87 knap dat je oxa afbouwt! Succes en hou vol! Annie87 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden