Spring naar bijdragen

Huiskamer 24-01-2019

Kannietmeer

Aanbevolen berichten

Dag lieve allemaal, welkom in de huiskamer van deze donderdag. Ik hoop dat jullie allemaal geslapen hebben. Ik heb zowaar aan 9 uur genoeg en heb gewoon netjes in 1 ruk doorgeslapen. Moet niet mooier worden :-)!! Ik ben er heel blij mee. Ik wordt sinds kort dus ook weer iets normaler wakker. Gewoon wakker... niet van dat .... kater gevoel, trillen en zweten en mijn ogen niet open kunnen krijgen en helemaal duf te zijn, maar gewoon wakker.... goedemorgen wakker!

Ik hoor graag hoe het met jullie is geitenbreiers. :rose:

Goedemorgen Facebook plaatjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Kannietmeer:

Dag lieve allemaal, welkom in de huiskamer van deze donderdag. Ik hoop dat jullie allemaal geslapen hebben. Ik heb zowaar aan 9 uur genoeg en heb gewoon netjes in 1 ruk doorgeslapen. Moet niet mooier worden :-)!! Ik ben er heel blij mee. Ik wordt sinds kort dus ook weer iets normaler wakker. Gewoon wakker... niet van dat .... kater gevoel, trillen en zweten en mijn ogen niet open kunnen krijgen en helemaal duf te zijn, maar gewoon wakker.... goedemorgen wakker!

Goedemorgen Facebook plaatjes

Wat heerlijk @Kannietmeer!!! Geniet ervan :heart:

Ik heb opzich wel redelijk geslapen voor mijn doen, maar werd 3!!! keer wakker gemaakt door de wekker van mijn vriend. :angry: Hij zit in Engeland voor zijn werk en was vergeten de wekker uitte zetten. En aangezien het geen gewone bellen wekker is, maar zo'n gadget-ding, wist ik eerst niet hoe die uit moest. Had echt de neiging dat ding uit het raam te pleuren!! Ben nu weer in mijn eigen huis (hij komt vanavond alweer thuis), want dochter en vriendje (die een ochtendhumeur heeft) gingen zitten gamen. Oké doei! Geen zin in prikkels en slechte energie om me heen. 

Nu thuis op de bank. Broodje gebakken ei voor mijn neus en verder RUST! 

Heeft iemand luciferstokjes voor me? -_-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Lynn86:

Ik ben net terug van de psy en ga de overstap maken naar diazepam ipv de lorazepam. Om 14uur de eerste. 

Ik hoop zo dat me dit gaat lukken. 

Dit is m'n laatste hoop. 

Please wish me luck

Oh ik hoop toch zooooooo dat het je gaat helpen!! Succes lieve Lynn!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Lynn86:

Ik ben net terug van de psy en ga de overstap maken naar diazepam ipv de lorazepam. Om 14uur de eerste. 

Dit is m'n laatste hoop. 

Please wish me luck

Lieverd, als jij volhoud en eraf komt, gaat je lichaam genezen! Dit gaat zeker werken! Alleen volhouden, nooit meer terug omhoog, alleen voorzichtig naar beneden en even vergeten dat je van alles moet. Je moet niets dan dit alleen. Alleen afbouwen, zodat je je toekomst terug kunt krijgen voor de rest van je leven. Het is niet makkelijk, maar zoals je ziet aan al de mensen voor je : het is te doen en het is te overwinnen. En wij gaan je elke keer aanmoedigen niet op te geven, door te gaan, door te zetten en dat je echt zal genezen tzt. Ik had vorige week mijn eerste window en het gevoel van heling is dan echt geweldig! En dat gun ik je volledig. Wat er ook gebeurd, je zal genezen. X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb goed geslapen, in 1 ruk volgens mij zonder misselijkheid, wel onrustige darmen, niet pijnlijk en ineens dacht ik: Mn cyclus aangezien ik nu duidelijk last heb. Denk dat de afgelopen dagen verband heeft gehouden. Ik voelde mij net ook shittie (soort wave gevoel) krijg het idee dat invloed van hormonen ook tijdelijk extra klachten geeft. Kan dit of wil ik het graag verklaren voor mezelf hihihi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kannietmeer:

Lieverd, als jij volhoud en eraf komt, gaat je lichaam genezen! Dit gaat zeker werken! Alleen volhouden, nooit meer terug omhoog, alleen voorzichtig naar beneden en even vergeten dat je van alles moet. Je moet niets dan dit alleen. Alleen afbouwen, zodat je je toekomst terug kunt krijgen voor de rest van je leven. Het is niet makkelijk, maar zoals je ziet aan al de mensen voor je : het is te doen en het is te overwinnen. En wij gaan je elke keer aanmoedigen niet op te geven, door te gaan, door te zetten en dat je echt zal genezen tzt. Ik had vorige week mijn eerste window en het gevoel van heling is dan echt geweldig! En dat gun ik je volledig. Wat er ook gebeurd, je zal genezen. X

Dankjewel Xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Sannie:

Ik heb goed geslapen, in 1 ruk volgens mij zonder misselijkheid, wel onrustige darmen, niet pijnlijk en ineens dacht ik: Mn cyclus aangezien ik nu duidelijk last heb. Denk dat de afgelopen dagen verband heeft gehouden. Ik voelde mij net ook shittie (soort wave gevoel) krijg het idee dat invloed van hormonen ook tijdelijk extra klachten geeft. Kan dit of wil ik het graag verklaren voor mezelf hihihi

kan heel goed. Vrouwelijke cyclus Hormonen  en ik zijn geen vrienden. en zeker niet tijdens benzo ontwenning.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Lynn86:

Dit is m'n laatste hoop. 

Please wish me luck

I wish you all the luck in the world! en ik heb er ook alle vertrouwen in dat het gaat lukken. De Diazepam gaat je echt helpen, het is minder heftig afbouwen dan van Lorazepam. Je zult wel een paar daagjes moeten wennen omdat Diazepam een andere halfwaardetijd heeft, maar ook dat gaat je lukken. Ter aanmoediging een :rose:
ik vind het echt heel knap van je dat je het weer oppakt, daar is veel moed voor nodig. Nogmaals, het gaat je lukken! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Cyclad58:

I wish you all the luck in the world! en ik heb er ook alle vertrouwen in dat het gaat lukken. De Diazepam gaat je echt helpen, het is minder heftig afbouwen dan van Lorazepam. Je zult wel een paar daagjes moeten wennen omdat Diazepam een andere halfwaardetijd heeft, maar ook dat gaat je lukken. Ter aanmoediging een :rose:
ik vind het echt heel knap van je dat je het weer oppakt, daar is veel moed voor nodig. Nogmaals, het gaat je lukken! 

Dankjewel echt super lief. Ik heb vooral veel hartbonzen nu. Het verschil is te merken maar ik wil hier doorheen. Ik wil echt dat het dit keer wel lukt

Liefs lynn 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Kannietmeer:

Wat ontzettend fijn, lieve Liz! 

Ik had gisteren een dag waarop heel veel mis ging. Ik heb er wel uit opgepikt dat ik echt iets aan mijn "omgaan met angsten" moet doen. Ik weet ook wel wat , maar het lukte me tot dusverre niet om het accepteren, omarmen, het er te laten zijn in de praktijk te brengen. ik ga er nu voor, en stel de eisen aan mijzelf wat minder hoog. 
Los van dat gaat het eigenlijk best okay, dat moet ik vooral ook niet vergeten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Cyclad58:

Wat ontzettend fijn, lieve Liz! 

Ik had gisteren een dag waarop heel veel mis ging. Ik heb er wel uit opgepikt dat ik echt iets aan mijn "omgaan met angsten" moet doen. Ik weet ook wel wat , maar het lukte me tot dusverre niet om het accepteren, omarmen, het er te laten zijn in de praktijk te brengen. ik ga er nu voor, en stel de eisen aan mijzelf wat minder hoog. 
Los van dat gaat het eigenlijk best okay, dat moet ik vooral ook niet vergeten. 

Klinkt helemaal goed Ad. Met het inzicht dat het uit jezelf moet komen, is de eerste stap in de goede richting gezet en ook de lat wat minder hoog leggen helpt daarbij. Daarna is het ook vaak oefenen geblazen en meer proberen toe te passen wat je mogeljk al geleerd hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lynn86:

Dankjewel echt super lief. Ik heb vooral veel hartbonzen nu. Het verschil is te merken maar ik wil hier doorheen. Ik wil echt dat het dit keer wel lukt

Liefs lynn 

We gaan er voor hoor lieverd. Je bent zo dapper bezig! Echt knap.

Als je de overstap eenmaal hebt gemaakt, en de boel kalmeert, moet je ook vragen om tabeltjes van 2 mg, zodat je daarmee kunt afbouwen. Dan zijn de stapjes die je gaat maken echt lekker klein en kom je er goed doorheen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kannietmeer:

We gaan er voor hoor lieverd. Je bent zo dapper bezig! Echt knap.

Als je de overstap eenmaal hebt gemaakt, en de boel kalmeert, moet je ook vragen om tabeltjes van 2 mg, zodat je daarmee kunt afbouwen. Dan zijn de stapjes die je gaat maken echt lekker klein en kom je er goed doorheen.

Ik mag de eerste periode niet afbouwen. Pas al ik een tijd stabiel ben. 

Dankjewel dat je me zo steunt. Doet me goed. Liefs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Lynn86:

Ik mag de eerste periode niet afbouwen. Pas al ik een tijd stabiel ben. 

Dankjewel dat je me zo steunt. Doet me goed. Liefs

Natuurlijk steun ik je schat. Wat is de eerste periode? aantal weken ? Dat is ook verstandig ja. Eerst je lichaam laten wennen aan de overgang. Ben heel benieuwd hoe snel je lichaam zich aanpast. Hoe voelt het vandaag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Kannietmeer:

Natuurlijk steun ik je schat. Wat is de eerste periode? aantal weken ? Dat is ook verstandig ja. Eerst je lichaam laten wennen aan de overgang. Ben heel benieuwd hoe snel je lichaam zich aanpast. Hoe voelt het vandaag?

Het was een verschrikking dacht vanacht dat ik dood ging. 

4x totaal in paniek met hartslag 200 bwv spreken. Zo bang en zo bang. 

Heb twee Lora gepakt en werd meteen rustig en kon weer functioneren

Dit gaan we dus niet doen. 

Geen cold turkey over op die shit

Pfffft echt dat gevoel gun ik niemand 

Mensonterend bah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-1-2019 om 18:11 zei Lynn86:

Het was een verschrikking dacht vanacht dat ik dood ging. 

4x totaal in paniek met hartslag 200 bwv spreken. Zo bang en zo bang. 

Heb twee Lora gepakt en werd meteen rustig en kon weer functioneren

Dit gaan we dus niet doen. 

Geen cold turkey over op die shit

Pfffft echt dat gevoel gun ik niemand 

Mensonterend bah

zorg je dan wel dat je die twee lorazepam van je dosis Diazepam afhaalt?

De overgang zou eigenlijk dus in fases moeten gebeuren. 2 lora elke week vervangen voor Diazepam. Totdat je totaal op de Diazepam zit. na 4 weken of zo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...