204yha Geplaatst 25 december 2018 Rapport Share Geplaatst 25 december 2018 (bewerkt) Hey allemaal! Ik hoop dat jullie fijne feestdagen hebben en dat 2019 voor iedereen een jaar van vooruitgang en healing mag worden. Groetjes 25 december 2018 bewerkt door 204yha Kannietmeer, Kaida74 en Sannie reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
benzodizzy Geplaatst 25 december 2018 Rapport Share Geplaatst 25 december 2018 Ach gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hypertjeee Geplaatst 25 december 2018 Rapport Share Geplaatst 25 december 2018 Hallo fijne feestdagen allemaal groetjes uit Duitsland Sannie en Kannietmeer reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 25 december 2018 Rapport Share Geplaatst 25 december 2018 Fijne feestdagen voor jullie allemaal! Sannie en Kannietmeer reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 25 december 2018 Rapport Share Geplaatst 25 december 2018 Fijne dagen alemaal. Tim ik hoop dat het stoppen van de avondinname je slaap niet te erg verstoord, moet vaak aan je denken, laatste loodjes krijger! Kannietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 25 december 2018 Rapport Share Geplaatst 25 december 2018 Fijne Feestdagen! @Sannie Slapen gaat tot op heden goed, wel kort om daar nu al over te oordelen. Ik heb wel last gekregen van mijn ademhaling en mijn hart bonst door heel me lijf. Nu even wachten tot het weer iets gestabiliseerd is voordat de ochtend inname eraf gaat Groetjes Tim Kaida74 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 25 december 2018 Rapport Share Geplaatst 25 december 2018 (bewerkt) 26 minuten geleden zei Deligaf1: Fijne Feestdagen! @Sannie Slapen gaat tot op heden goed, wel kort om daar nu al over te oordelen. Ik heb wel last gekregen van mijn ademhaling en mijn hart bonst door heel me lijf. Nu even wachten tot het weer iets gestabiliseerd is voordat de ochtend inname eraf gaat Groetjes Tim Dat bonzen is voor mij helaas herkenbaar...super vervelend en best eng ook, ik word er altijd erg onrustig door. Ook al weet je dat het geen kwaad kan, prettig is anders. Hoe bedoel je last van je ademhaling? Wat een pokke weg, maar het is het uiteindelijk allemaal waard. Respect hoe jij je er doorheen slaat hoor! 25 december 2018 bewerkt door Sannie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 26 december 2018 Rapport Share Geplaatst 26 december 2018 16 uur geleden zei Sannie: Dat bonzen is voor mij helaas herkenbaar...super vervelend en best eng ook, ik word er altijd erg onrustig door. Ook al weet je dat het geen kwaad kan, prettig is anders. Hoe bedoel je last van je ademhaling? Wat een pokke weg, maar het is het uiteindelijk allemaal waard. Respect hoe jij je er doorheen slaat hoor! Mijn ademhaling gaat wat onregelmatig heel kort dan weer diep er zit niet echt een synchroon ritme me in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 26 december 2018 Rapport Share Geplaatst 26 december 2018 3 minuten geleden zei Deligaf1: Mijn ademhaling gaat wat onregelmatig heel kort dan weer diep er zit niet echt een synchroon ritme me in Ik heb periode gehad dat ik telkens moest gapen....en niet kon uitgapen. Irritant Tim, hoop dat het snel weg gaat. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 29 december 2018 Rapport Share Geplaatst 29 december 2018 Op 26-12-2018 om 15:17 zei Sannie: Ik heb periode gehad dat ik telkens moest gapen....en niet kon uitgapen. Irritant Tim, hoop dat het snel weg gaat. Fijne dag! Hé wat grappig wat je hier schrijft! Dat heb ik ook gehad. Gapen maar niet ver genoeg kunnen ... zo vaag!! Ik was dat al vergeten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 30 december 2018 Rapport Share Geplaatst 30 december 2018 8 uur geleden zei Kannietmeer: Hé wat grappig wat je hier schrijft! Dat heb ik ook gehad. Gapen maar niet ver genoeg kunnen ... zo vaag!! Ik was dat al vergeten Echt?? Haha wat toevallig en is echt super irritant! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden