Gekko Geplaatst 24 maart 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2023 Klopt helemaal. Ik doe ook mijn uiterste best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 24 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2023 Misschien helpt het je als je ondersteuning zoekt, iemand die een tijdje met je meekijkt? Drie jonge kinderen is pittig, en als je er middenin zit is het vaak moeilijk om te zien wat je eventueel anders zou kunnen doen. Achteraf gezien had ik graag hulp gezocht voor mezelf. Heb het te weinig gedaan, omdat ik vond dat ik het zelf moest kunnen. Schaamte. Kinderen drukken op allerlei knoppen waarbij je vol op de automatische piloot gaat volgens patronen waar je misschien in je eentje niet uit komt. Vaak spelen blinde vlekken een rol, en een ander kan je helpen die te leren zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gekko Geplaatst 24 maart 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2023 Precies dat. Schaamte. Het lijkt ieder ander zo makkelijk af te gaan dus waarom lukt het mij dan niet? Zoiets. We hebben ook geen gemakkelijke start gehad 2 van de 3 waren huilbaby's veel stress. Heb soms ook wel eens het idee dat ik dat niet verwerkt heb. Er hoeft maar wat te gebeuren of ik sta stijf van de stress. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2023 3 jonge kinderen opvoeden roofbouwjaren Gekko, ik las dat jij ook kwaad werd en schold, waarschijnlijk zitten jullie in een soort van vastgelopen situatie hiermee? nu jij niet drinkt heb je als moeder een verantwoordelijkheid te nemen om dit te doorbreken, je kunt dit niet verwachten van je kinderen. Misschien is hulp zoeken hierin een optie? Ik heb ooit een Gordontraining gedaan toen ik hier vast in dreigde te lopen. aan de ene kant gruwde ik van dat super positieve gedoe, maar ik had er toch veel aan uiteindelijk. Misschien zijn er nu heel ander soort trainingen/coachings Voor jezelf zou iets van mindfulness of meditatie erg goed zijn om weer rust in jezelf te vinden. Ook daarbij kan juist die rust daarvoor nemen moeilijk zijn, maar je hebt vaak zoveel baat als e eerst goed voor jezelf zorgt, dat de zorg voor anderen dan ook een stuk beter gaat. (ze moeten ook nog ooit de puberteit in..... dus alles wat je nu leert heb je dan ook maar vast als basis) sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gekko Geplaatst 25 maart 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2023 Bedankt lady jane. Ik ga me hier verder in verdiepen. Het is absoluut mijn verantwoordelijk hier weer uit te komen. Mijn kinderen zijn mijn alles voor hen ga ik door het vuur. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2023 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2023 precies die laatste zin, die heeft mij gered van drinken. toitoitoi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden