Spring naar bijdragen

Huiskamer 11-12


Kaida74

Aanbevolen berichten

Goeiemiddag allen,

Hoe gaat het met iedereen?

Hier weer een *piep*nacht achter de rug. Ik werd ook vroeger wakker en kon daarna maar moeilijk weer inslapen en wéér korte stukjes. Het lijkt wel of ik terugval in mijn oude patroon van een half jaar/jaar geleden. Zal wel met de afbouw te maken hebben van de zopiclon, maar denk dat ik ondertussen ook gewend ben aan de vaste dosis (20mg dia) in de avond. 

@Kannietmeerje vroeg of ik veel prikkels heb. JA!!!! De renovatie van de flat is nog steeds in volle gang en nu het meer regent kunnen de bouwvakkers sommige dingen niet doen. (Coating op de galerij vloeren) Dus klaar zijn vóór de kerst, wat ze gezegd hadden zit er niet in... Vandaag zijn ze weer onder mijn ramen bezig. Was was al netjes afgewerkt. Blijkt er tóch weer asbest gevonden te zijn. Dus alle beplating er af met veel herrie. 

Helaas kan ik niet bij mijn vriend slapen deze week. Dus ik moet doorbijten. 

Vanavond paardrijden. Hopelijk put me dat genoeg uit om wel wat langer te slapen. Al sta ik nu te tollen op mijn benen. Hoofd en nek pijn. Voel me depressief. Baal er zo van... Het ging zo goed! :(

Enniieweej,.... Ik ga me maar eens aankleden. Misschien even naar buiten, maar ik heb zo'n pest hekel aan kou! De winter mag van mij overgeslagen worden!

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kaida74heb je oordoppen? Ik ben persoonlijk ook nog erg gevoelig voor prikkels en de oordoppen zijn mijn vrienden geworden. Duurde even voordat ik er aan gewend was, maar ook dat was een kwestie van volhouden. Dat scheelt enorm en ik slaap er stukken beter door.

Probeer je patroon van slapen te accepteren, Hoe meer je je er tegen verzet, de meer pijn je er van hebt. Als je het accepteerd dat het zo is en gewoon doet alsof dat gewoon nu even is zoals je lichaam het kan, dan kom je misschien meer tot rust. Verzet leidt vaak tot pijn en verdriet en paniek. Acceptatie leidt tot rust en vrede.


Ik houd ook niet van de kou. Maar ben blij dat er vandaag bij ons zon is en licht te zien. DAt vind ik wel het belangrijkste.

Dikke knuffel. Houd vol schat. We slepen je er gewoon doorheen hoor ;-).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Kannietmeer:

@Kaida74heb je oordoppen? Ik ben persoonlijk ook nog erg gevoelig voor prikkels en de oordoppen zijn mijn vrienden geworden. Duurde even voordat ik er aan gewend was, maar ook dat was een kwestie van volhouden. Dat scheelt enorm en ik slaap er stukken beter door.

Probeer je patroon van slapen te accepteren, Hoe meer je je er tegen verzet, de meer pijn je er van hebt. Als je het accepteerd dat het zo is en gewoon doet alsof dat gewoon nu even is zoals je lichaam het kan, dan kom je misschien meer tot rust. Verzet leidt vaak tot pijn en verdriet en paniek. Acceptatie leidt tot rust en vrede.


Ik houd ook niet van de kou. Maar ben blij dat er vandaag bij ons zon is en licht te zien. DAt vind ik wel het belangrijkste.

Dikke knuffel. Houd vol schat. We slepen je er gewoon doorheen hoor ;-).

Oordopjes gebruik ik inderdaad ook. Maar als die bouwvakkers om 7 uur beginnen helpt daar geen oordopje tegen ... 

Ik weet dat het bij het afbouwen hoort, maar zo'n terugval haalt me psychisch ook meteen onderuit. Ik heb geen buffer (firewall ;) ) Ik zoek afleiding, zodat ik er zo min mogelijk aan denk. Maar in de avond gaat het mis.... De angst van misschien wel wéér niet kunnen slapen. Waardeloos. Ademhalingsoefeningen, rustig muziekje, bodyscan... Ik doe ze trouw. Denk dat het verstandig is dat ik maar even stabiliseer en dan weer doorpak. 

Dank je wel lieve Liz! Wat moeten we toch zonder jou.... :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag iedereen,

Behalve het slapen gaat het redelijk goed met de alprazolam afbouw. In het beste geval slaap ik 3-4 korte rukjes (2-3 uur ). Dat is voor mij voldoende om de dag min of meer ongeschonden door te komen. Wat ik haat is totale slapeloosheid, vooral als er iets op de agenda staat.

@Kaida74  ik wens je veel moed toe! Hopelijk kan je snel wat beter slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei pixel:

Dag iedereen,

Behalve het slapen gaat het redelijk goed met de alprazolam afbouw. In het beste geval slaap ik 3-4 korte rukjes (2-3 uur ). Dat is voor mij voldoende om de dag min of meer ongeschonden door te komen. Wat ik haat is totale slapeloosheid, vooral als er iets op de agenda staat.

@Kaida74  ik wens je veel moed toe! Hopelijk kan je snel wat beter slapen.

Hoi @pixel, dank je wel :) 
Wat jij zegt over de totale slapeloosheid herken ik maar al te goed!! Ik werk niet (meer), maar heb evengoed erg veel op mijn bordje liggen... En dat werkt `s nachts ook door....

Hoe ver ben je met afbouwen? Trek je het een beetje? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Kaida74:

Hoi @pixel, dank je wel :) 
Wat jij zegt over de totale slapeloosheid herken ik maar al te goed!! Ik werk niet (meer), maar heb evengoed erg veel op mijn bordje liggen... En dat werkt `s nachts ook door....

Hoe ver ben je met afbouwen? Trek je het een beetje? 

Hoi @Kaida74    

Ik werk ook niet meer, ben op pensioen. Werken én afbouwen moet best wel moeilijk zijn.

Ik heb versneld afgebouwd wegens lever problemen, op 3 weken tijd van 4 mg alprazolam naar 0,25 mg. De eerste 2 weken kon ik nog wat slapen (korte rukjes), sindsdien is slapeloosheid erger. Nu voel ik de nood voor een adempauze en hopelijk wat betere slaap. Ik heb ergens gelezen dat 3-4 weken op eenzelfde dosis nog oké is, weet jij hier iets over? Ben nu aan 12e dag.

De andere afbouwverschijnselen zijn voor het ogenblik op een laag pitje. Ik heb op het forum gelezen over windows en waves dus wie weet , misschien begint het bombardement binnenkort opnieuw :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei pixel:

Hoi @Kaida74    

Ik werk ook niet meer, ben op pensioen. Werken én afbouwen moet best wel moeilijk zijn.

Ik heb versneld afgebouwd wegens lever problemen, op 3 weken tijd van 4 mg alprazolam naar 0,25 mg. De eerste 2 weken kon ik nog wat slapen (korte rukjes), sindsdien is slapeloosheid erger. Nu voel ik de nood voor een adempauze en hopelijk wat betere slaap. Ik heb ergens gelezen dat 3-4 weken op eenzelfde dosis nog oké is, weet jij hier iets over? Ben nu aan 12e dag.

De andere afbouwverschijnselen zijn voor het ogenblik op een laag pitje. Ik heb op het forum gelezen over windows en waves dus wie weet , misschien begint het bombardement binnenkort opnieuw :(

hoi @pixel, Ik zit in de ww (bezwaar tegen stopzetten ziektewet is in behandeling en kan nog wel tot eind maart duren....) Dus overdag weinig om handen, maar toch teveel negatieve prikkels.

Je hebt snel afgebouwd zeg! Pfoe! Dat je nog overeind staat... petje af! Gelukkig staat het nu even op een laag pitje. Maak je niet te druk (hahaha moet je horen wie het zegt!) over het bombardement dat misschien wel of niet komt. Als je op een rustig (gijbaan) tempo afbouwt dan kan het je best wel eens meevallen ;) Iedereen reageert anders. Ook al komen sommige ontwenningsverschijnselen bij velen overeen. Ik kom met vlagen minder vaak of juist vaker op het forum om die reden. Ik kan me soms zo gek laten maken door alle horrorverhalen die ik lees... En dan word ik nog angstiger. Dus dan neem ik een adempauze. Maar gelukkig staat de huiskamerdeur altijd open. Dus glip ik binnen als ik kan helpen of als ik zelf mijn ei kwijt moet of er doorheen zit. Vooral @Cyclad58 en @Kannietmeer weten ontzettend veel van alle benzo gerelateerde klachten af. :heart: En trekken me dan op een of andere manier er wel weer even doorheen en helpen me relativeren. Dat is zo fijn! Zulke mensen heb je nodig in dit rot proces! 

Ik slik 2 soorten (slaap)medicatie die ik aan het afbouwen ben. Zopiclon (kwart tablet per week/2 weken. Ik zit nu op 2 tabletten) en Diazepam (20 mg) die nog niet afgebouwd wordt tot ik van de zopiclon af ben. Ik slik ook mirtazapine (een anti depressiva wat ook, in lage dosering, kan helpen de slaap te verbeteren) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag, ik heb er weer een werkdag op zitten. Tegenwoordig doe ik tijdens de lunch lekker wandelen buiten, lekker vandaag de zon in Mn bakkes! 

Ik heb oke geslapen. Rare droom, maar ik ben eigenlijk blij dat ik weer droom...heb dan het idee dat het al klein beetje eigen slaap is/wordt...mss wishful thinking! 

 

bewerkt door Sannie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Kaida74:

hoi @pixel, Ik zit in de ww (bezwaar tegen stopzetten ziektewet is in behandeling en kan nog wel tot eind maart duren....) Dus overdag weinig om handen, maar toch teveel negatieve prikkels.

Je hebt snel afgebouwd zeg! Pfoe! Dat je nog overeind staat... petje af! Gelukkig staat het nu even op een laag pitje. Maak je niet te druk (hahaha moet je horen wie het zegt!) over het bombardement dat misschien wel of niet komt. Als je op een rustig (gijbaan) tempo afbouwt dan kan het je best wel eens meevallen ;) Iedereen reageert anders. Ook al komen sommige ontwenningsverschijnselen bij velen overeen. Ik kom met vlagen minder vaak of juist vaker op het forum om die reden. Ik kan me soms zo gek laten maken door alle horrorverhalen die ik lees... En dan word ik nog angstiger. Dus dan neem ik een adempauze. Maar gelukkig staat de huiskamerdeur altijd open. Dus glip ik binnen als ik kan helpen of als ik zelf mijn ei kwijt moet of er doorheen zit. Vooral @Cyclad58 en @Kannietmeer weten ontzettend veel van alle benzo gerelateerde klachten af. :heart: En trekken me dan op een of andere manier er wel weer even doorheen en helpen me relativeren. Dat is zo fijn! Zulke mensen heb je nodig in dit rot proces! 

Ik slik 2 soorten (slaap)medicatie die ik aan het afbouwen ben. Zopiclon (kwart tablet per week/2 weken. Ik zit nu op 2 tabletten) en Diazepam (20 mg) die nog niet afgebouwd wordt tot ik van de zopiclon af ben. Ik slik ook mirtazapine (een anti depressiva wat ook, in lage dosering, kan helpen de slaap te verbeteren) 

Hoi @Kaida74  

Ik nam de alprazolam ook om te slapen, dus enkel s'avonds. Met de tijd hielp het niet meer en ben ik de dosis gaan verhogen, tevergeefs eigenlijk want regelmatig lag ik een ganse nacht wakker (als ik de verleiding kon weerstan om nóg meer te slikken). Uiteindelijk is mijn lever in opstand gekomen, de keus tussen leververgiftiging of stoppen met de benzo was snel gemaakt. Wat ben ik toch een voorbeeldige verslaafde (sarcasme) :P

Huisarts heeft geprobeerd om mij trazodone (ook een AD dat in lage dosering wordt voorgeschreven voor de slaap) te geven om de slaap te verbeteren, maar ik heb moeten stoppen wegens de bijwerkingen. 

Ik probeer mij inderdaad niet druk te maken. Maar wat zou ik graag 12 uur ononderbroken slapen :)

Hou de moed er in!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Sannie:

Goedemiddag, ik heb werkdag er weer op zitten. Tegenwoordig doe ik tijdens de lunch lekker wandelen buiten, lekker vandaag de zon in Mn bakkes! 

Ik heb oke geslapen. Rare droom, maar ik ben eigenlijk blij dat ik weer droom...heb dan het idee dat het al klein beetje eigen slaap is/wordt...mss wishful thinking! 

 

Hey @Sannie   

Volgens mij géén wishful thinking maar REM slaap . Toen ik nog gepekeld was in de alprazolam droomde ik nooit, nu droom ik tijdens bijna elke episode slaap (hoe kort de slaap ook is ) 

bewerkt door pixel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@pixel ik vind het ook knap dat je buiten her slapen om nog zo kunt functioneren en ik duim dat de rest je bespaard blijft hoor!!!

@Kaida74 herken ik zo goed dat niet op het forum komen...met die oxa werd ik door de verhalen ook alleen maar banger en banger. De overstap naar Dia is echt een goede stap geweest ondanks dat ik echt wel symptomen heb overgehouden en meegenomen kan ik best goed functioneren tot nu toe en durf ik dus ook het forum beter aan. Haal er ook troost uit en idd aanmoediging dat het echt, maar dan ook echt goed komt, zo belangrijk als we er doorheen zitten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei pixel:

Hey @Sannie   

Volgens mij géén wishful thinking maar REM slaap . Toen ik nog gepekeld was in de alprazolam droomde ik nooit, nu droom ik tijdens bijna elke episode slaap (hoe kort de slaap ook is ) 

Het eerste half jaar met  de Oxa droomde ik idd ook echt niet. Viel in slaap en werd wakker. Sinds de Dia droom ik weer, mss ook wel doordat ik alleen sochtends de inname heb, hoeft niet zo te zijn hoor...maar hopen mag altijd. Ik kan nl echt slecht, maar dan ook heel slecht tegen weinig slaap. Ik kom nu ook niet aan de benodigde 8 uur, maar met de 5-6 en heeeel soms 7 uurtjes per nacht, kom ik de dag goed door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey lieve mensen!

Ben ik weer, en na een hele nare week gaat het GELUKKIG weer beter...

De lichamelijke klachten zijn weggetrokken en geen angsten meer! Nog wel steeds last van dat vervelende vlakke gevoel (niet heel ongelukkig maar ook zeker niet blij). Mis zo dat bruizende, enthousiaste, warme gevoel! Had gehoopt dat ik met zo weinig Lorazepam (inmiddels 0,4 mg) wel weer wat meer zou voelen, maar misschien gaat dat pas herstellen als je er helemaal van af bent :) wat denken jullie? i hope so!

In ieder geval heel blij dat ik weer een beetje gestabiliseerd ben! Ben nog wel ontzettend moe. Heel moe. Vind het dan ook heel knap dat een aantal van jullie nog werken, ik zou dat echt niet kunnen (ook al ben ik nu stabiel).. maaar ik kijk uit naar de dag dat dat ook weer lukt!

Dat dromen herken ik, ook al slaap ik de laatste nachten weer slechter (max 3/4 uur), ik droom als een malle! Ik zie dat maar als positief, ook al zijn ze niet allemaal even gezellig

Jullie allemaal heel veel succes aen een fijne avond toegewenst!!

ps. thanks voor jullie bemoedigende woorden vorige week, had ik echt zo nodig! Heel gek hoe de benzo’s je zo in de macht en in de maling kunnen nemen... 

Wat ik trouwens nog wel lichamelijk heb, is dat ik savonds het gevoel heb dat er een brok in mijn keel zit (niet figuurlijk maar letterlijk), en voel me soms wat benauwd. Maar dat zal er allemaal bij horen!! 

Heel veel liefs,

Loraa

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag dappere strijders!

Het komt goed met jullie, echt. 
Als ik naar mezelf kijk nu ik een jaar Lorazepamvrij ben gaat het al zoveel beter. Net wat Liz al eerder aangaf, ook ik ben er nog niet. Afgelopen week voelde ik me 6 dagen op rij echt goed , zonder klachten. Vannacht kwam ik slecht in slaap en werd na een nachtrust van ruim 5 uur weer wat onrustig wakker. Dat gebeurt soms nog. Ik heb 7 maanden fulltime gewerkt na de afbouw, maar door relatieproblemen (die inmiddels gelukkig grotendeels opgelost zijn) ben ik even terug gegaan naar 4 uur werken, nu weer opbouwend naar 5 tot 6 uur en in 2019 doorpakkend naar fulltime, in eigen tempo. 
Wat ik nog merk ik dat ik soms een slechte nacht heb , soms wat onrust in me heb en ook dat in 2 jaar diep in mijn reserves getast heb. Het lijntje moet nog wat dikker worden.

@Loraa, dat afgevlakte gevoel gaat uiteindelijk over als je van de Lorazepam af bent. Ik heb er nu dagen bij dat ik me weer blij en enthousiast voel. Niet iedere dag, maar met een stijgende tendens. Er moeten zoveel receptoren herstellen, dat moet je echt de tijd geven. En ineens heb je zo'n dag waarop je denkt: hé, het is er weer, mijn eigen vertrouwde enthousiasme! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Kaida74:

Goeiemiddag allen,

Hoe gaat het met iedereen?

Hier weer een *piep*nacht achter de rug. Ik werd ook vroeger wakker en kon daarna maar moeilijk weer inslapen en wéér korte stukjes. Het lijkt wel of ik terugval in mijn oude patroon van een half jaar/jaar geleden. Zal wel met de afbouw te maken hebben van de zopiclon, maar denk dat ik ondertussen ook gewend ben aan de vaste dosis (20mg dia) in de avond. 

@Kannietmeerje vroeg of ik veel prikkels heb. JA!!!! De renovatie van de flat is nog steeds in volle gang en nu het meer regent kunnen de bouwvakkers sommige dingen niet doen. (Coating op de galerij vloeren) Dus klaar zijn vóór de kerst, wat ze gezegd hadden zit er niet in... Vandaag zijn ze weer onder mijn ramen bezig. Was was al netjes afgewerkt. Blijkt er tóch weer asbest gevonden te zijn. Dus alle beplating er af met veel herrie. 

Helaas kan ik niet bij mijn vriend slapen deze week. Dus ik moet doorbijten. 

Vanavond paardrijden. Hopelijk put me dat genoeg uit om wel wat langer te slapen. Al sta ik nu te tollen op mijn benen. Hoofd en nek pijn. Voel me depressief. Baal er zo van... Het ging zo goed! :(

Enniieweej,.... Ik ga me maar eens aankleden. Misschien even naar buiten, maar ik heb zo'n pest hekel aan kou! De winter mag van mij overgeslagen worden!

 

 

Knuffel voor jou! 
Eerlijk gezegd denk ik dat het beter net je zal gaan als je van de Zopiclon af bent. Moet je daarvan nog veel afbouwen? 
De Zopiclon doet nu meer dan waarschijnlijk weinig tot niets meer, mar het afbouwen geeft wel last. Als je straks alleen nog op Diazepam zit kan het best zijn dat je afbouw stabieler verloopt qua verschijnselen, zeker als je er echt de tijd voor neemt!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cyclad58 Thanks voor je reactie! Ik wil zo snel, en overal de controle over hebben.. Geduld geduld, zo lastig maar een heel goed leerpunt voor mij. 

Maar is dat bij jou na onveveer een jaar terug gekomen? Of heb je het afgelopen jaar ook wel weer genietmomentjes gehad? I hope so, want kijk daar zo naar uit :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Loraa:

@Cyclad58 Thanks voor je reactie! Ik wil zo snel, en overal de controle over hebben.. Geduld geduld, zo lastig maar een heel goed leerpunt voor mij. 

Maar is dat bij jou na onveveer een jaar terug gekomen? Of heb je het afgelopen jaar ook wel weer genietmomentjes gehad? I hope so, want kijk daar zo naar uit :) 

Wat herkenbaar, ook ik wil altijd overal de controle op hebben. Dat lukt bij afbouw en niet en dat is verduveld lastig. 

En ja, de genietmomenten komen langzaam terug. Bij sommigen al tijdens het afbouwen, bij de meesten na de laatste inname. Het zijn momenten die soms ook weer even hard verdwijnen. Uiteindelijk worden de goede momenten talrijker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 Wij lijken hier volgens mij allemaal enorm op elkaar, door de controle en regie willen houden, perfectionistisch zijn en zo enorm kritisch en niet lief voor onszelf....branden we op en krijgen we de ontmoeting met oa de pammetjes. 

Zo herkenbaar....ik wil ook alles snel....ook het afbouwen, nou dat hebben we gezien. En toch dat stemmetje dat nu ook snel wil...wacht ik tot 1 januari omdat ik de feestdagen niet wil verknallen voor mijn geliefden....of begin ik nu met afbouwen want anders is er weer een halve maand weggegooid....dat dus! Onzekerheid, besluiteloosheid en geen geduld :blush:. Zelfs met boodschappen doen had/heb ik altijd haast, met autorijden heb ik haast etc.. ik wil nu echt onthaasten en wat rustiger mijn leven leiden. 

Ik ga voor een betere versie van mijzelf na de pammetjes. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Cyclad58 ik kan mij ook zomaar voorstellen dat iedere keer dat er een onrustige nacht is, dat je ook heel snel wordt teruggeworpen naar het gevoel/angst van toen er nog de traumatische ontwenningsverschijnselen waren...dat moet denk ik echt slijten...en dat kost denk ik echt wel jaren om dat te kunnen relativeren dat het  “gewoon” een mindere dag is zoals andere mensen ook hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Cyclad58:

Knuffel voor jou! 
Eerlijk gezegd denk ik dat het beter net je zal gaan als je van de Zopiclon af bent. Moet je daarvan nog veel afbouwen? 
De Zopiclon doet nu meer dan waarschijnlijk weinig tot niets meer, mar het afbouwen geeft wel last. Als je straks alleen nog op Diazepam zit kan het best zijn dat je afbouw stabieler verloopt qua verschijnselen, zeker als je er echt de tijd voor neemt!

 

Ik moet nog 2 tabletten afbouwen. Doe een kwart tabletje per week. Dus in januari zou ik eraf moeten zijn. Dan de diazepam af bouwen.... 

Knuffel terug lieverd!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja precies @Sannie, zo ben ik opgeraakt wat zich uitte in angst en paniek. Burn-out zeiden ze bij mij. Veel te perfectionistisch en in mijn werk doorslaan, nooit iets goed genoeg vinden. En inderdaad haastig zijn, jezelf vergeten en onbewust over je eigen gevoel heen walsen. 

Dat gaan we nu allemaal anders doen! Vannacht wel redelijk geslapen, maar toch met een verdrietig gevoel wakker worden. Ik kan met deze situatie zo slecht omgaan.. inmiddels zit ik al sinds augustus thuis en ik haat het. Wil zo graag weer van alles kunnen doen, met plezier. Maar tijd en acceptatie zeggen ze, al is dat juist mijn grootste leerpunt. Maar daar ga ik (we) voor! :) 

Fijne dag lieverds

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Loraa:

Ja precies @Sannie, zo ben ik opgeraakt wat zich uitte in angst en paniek. Burn-out zeiden ze bij mij. Veel te perfectionistisch en in mijn werk doorslaan, nooit iets goed genoeg vinden. En inderdaad haastig zijn, jezelf vergeten en onbewust over je eigen gevoel heen walsen. 

Dat gaan we nu allemaal anders doen! Vannacht wel redelijk geslapen, maar toch met een verdrietig gevoel wakker worden. Ik kan met deze situatie zo slecht omgaan.. inmiddels zit ik al sinds augustus thuis en ik haat het. Wil zo graag weer van alles kunnen doen, met plezier. Maar tijd en acceptatie zeggen ze, al is dat juist mijn grootste leerpunt. Maar daar ga ik (we) voor! :) 

Fijne dag lieverds

Alsof ik mezelf lees.... Sterkte!!!! Je komt er doorheen! Ik heb meer van me af leren bijten (tot grote schrik van sommige mensen hihihihi. Nee is ook een antwoord ;) )

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Loraa:

Ja precies @Sannie, zo ben ik opgeraakt wat zich uitte in angst en paniek. Burn-out zeiden ze bij mij. Veel te perfectionistisch en in mijn werk doorslaan, nooit iets goed genoeg vinden. En inderdaad haastig zijn, jezelf vergeten en onbewust over je eigen gevoel heen walsen. 

Dat gaan we nu allemaal anders doen! Vannacht wel redelijk geslapen, maar toch met een verdrietig gevoel wakker worden. Ik kan met deze situatie zo slecht omgaan.. inmiddels zit ik al sinds augustus thuis en ik haat het. Wil zo graag weer van alles kunnen doen, met plezier. Maar tijd en acceptatie zeggen ze, al is dat juist mijn grootste leerpunt. Maar daar ga ik (we) voor! :) 

Fijne dag lieverds

Alsof ik mijn eigen verhaal lees....bij mij is nooit een burn-out of overspannen zijn gediagnosticeerd alleen dat ik een angststoornis heb ontwikkeld. 

We vechten voor herstel, dat is het belangrijkste en tegens moeilijkste. Komt goed wijffie, geloof het soms zelf ook niet, maar dan denk ik maar aan de succes verhalen hier xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...