Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

In het kort, ik drink weer en ga 11 december naar een kliniek. Verder slaap en eet ik slecht en heb niet veel zin in de dag, feitelijk heb ik een depressie. Maar wil toch weer van de drank af. En als t ff kan ook van alle pammetjes

Geplaatst (bewerkt)

Wanderer: ik heb vaker afgekickt. Het duurt 7 dagen en lijkt op een flinke griep. Accepteer dat je ziek bent en lig lekker in bed. Het mag :heart:

bewerkt door Tatum
Geplaatst

Nu mijn eigen post..spijt, spijt, spijt.

Ik gebruikte Antabus om me te weerhouden om weer te gaan drinken. En dat sluipt er toch weer in. Ik wilde eigenlijk wel weten wat het met me deed als ik wel ging drinken. Maar toen ik eenmaal begon ben ik gelijk ook de antabus vergeten. Ik heb dit zo netjes gemeld. Elke dag weer. Een terugval gehad afgelopen weekend. Morgen durf ik nog geen antabus te nemen, maar woensdag wil ik wel weer elke dag posten. Liever af en toe drankjank dan een terugval. :(

Geplaatst

Wanderer...eigenlijk als ik het eerste glas neemt, dan ben ik verkocht. Ik houd zo veel van dat spul. :(

Het maakt alles stuk om me heen. Terwijl mensen me wel willen vergeven. Ze willen alleen dat ik stop met alcohol. :(

Geplaatst

Ik probeer met het medicijn antabus nu te stoppen. Het maakt je ziek als je wel drinkt. Maar toen ik die eerste slok had genomen ging er een knopje om. Een knopje dat "doorzettingsvermogen" heet.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...