bolletje Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 (bewerkt) Sttttt, slof slof. Boeh.Hahaha. 20 november 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 Goedemorgen Bolletje, jij bent echt een positief en vrolijk mens he! Ik heb redelijk geslapen vannacht, blij mee. Vandaag begonnen met vitamine preparaten begonnen, multivitamine, vegan omega 3 capsules en een probioticum van Vitals (dankzij tip van KNM). Maar getver wat zijn die visolie capsules smerig....met opboeren vieze vislucht ....nouja allemaal voor het goede doel, mijn lijf gezonder krijgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 Goed nieuws! Ik kon vannacht weer eens helemaal niet slapen. Uiteindelijk rond 4 uur wel wat in slaap gevallen. Nu extreem onrustig daardoor. Angst voor de angst om niet te kunnen slapen en daardoor niet te kunnen functioneren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 Hé gatver. Cyclad nou dat weer. Sterkte voor vandaag en doe rustig aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 49 minuten geleden zei Sannie: Goedemorgen Bolletje, jij bent echt een positief en vrolijk mens he! Ik heb redelijk geslapen vannacht, blij mee. Vandaag begonnen met vitamine preparaten begonnen, multivitamine, vegan omega 3 capsules en een probioticum van Vitals (dankzij tip van KNM). Maar getver wat zijn die visolie capsules smerig....met opboeren vieze vislucht ....nouja allemaal voor het goede doel, mijn lijf gezonder krijgen! visolie altijd tijdens het eten nemen. Dan gebeurd dat niet vieze boertje niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 41 minuten geleden zei Cyclad58: Goed nieuws! Ik kon vannacht weer eens helemaal niet slapen. Uiteindelijk rond 4 uur wel wat in slaap gevallen. Nu extreem onrustig daardoor. Angst voor de angst om niet te kunnen slapen en daardoor niet te kunnen functioneren. Dat is zo irritant de angst voor de angst oftewel gegeneraliseerde angst. Hier volg ik het programma ook voor. Is echt een irritant stuk vreten en krijg je niet zomaar uit. Uiteindelijk is het accepteren en wat er ook gebeurt het is OK de gedachte wat kan helpen....maar makkelijker gezegd dan gedaan. Ik kan mijzelf er ook moeilijk uithalen...rustig aan Ad en vergeet niet wat allemaal al wel goed gaat, geef jezelf schouderklopjes hoor!! Hoe het kan weet ik niet, maar ik ervaar de meeste symptomen in de middag en begin avond....vaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 Zojuist zei Kannietmeer: visolie altijd tijdens het eten nemen. Dan gebeurd dat niet vieze boertje niet meer Hihi ja ik deed het na het eten....inderdaad goed idee tijdens het eten te doen. Dank je wel lieverd voor de tip!l, want ik “geniet” er nu nog van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 45 minuten geleden zei Cyclad58: Goed nieuws! Ik kon vannacht weer eens helemaal niet slapen. Uiteindelijk rond 4 uur wel wat in slaap gevallen. Nu extreem onrustig daardoor. Angst voor de angst om niet te kunnen slapen en daardoor niet te kunnen functioneren. okay, weg met de angst. Tot nog toe heeft je leven bewezen dat je uiteindelijk altijd weer slaapt. Dus geen enkele reden om bang te zijn dat dat ooit gebeurd. Je zal wel slapen en één slapeloze nacht maakt nog geen insomnia. Als je begrijpt wat ik bedoel. Dikke knuffel Ad, Ik maak me dus echt geen zorgen om je slapen, want dat gaat helemaal goed komen. En ook een nachtje met minder slaap heb je al zo vaak overleefd. Jij kan dit! Jij bent een strijder! Je hebt al zoveel overleefd. Zo'n nachtje kan jou echt niet krijgen. Sannie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 1 minuut geleden zei Sannie: Hihi ja ik deed het na het eten....inderdaad goed idee tijdens het eten te doen. Dank je wel lieverd voor de tip!l, want ik “geniet” er nu nog van enjoy! Sannie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 3 minuten geleden zei Sannie: Dat is zo irritant de angst voor de angst oftewel gegeneraliseerde angst. Hier volg ik het programma ook voor. Is echt een irritant stuk vreten en krijg je niet zomaar uit. Uiteindelijk is het accepteren en wat er ook gebeurt het is OK de gedachte wat kan helpen....maar makkelijker gezegd dan gedaan. Ik kan mijzelf er ook moeilijk uithalen...rustig aan Ad en vergeet niet wat allemaal al wel goed gaat, geef jezelf schouderklopjes hoor!! Hoe het kan weet ik niet, maar ik ervaar de meeste symptomen in de middag en begin avond....vaag! je neemt de Dia toch in de ochtend? Misschien dat dat het wel verklaard? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 Hi Ad, hoe zijn je dagen op het moment ingedeeld? @Cyclad58 @PanicGirl Ik ben erg benieuwd hoe het nu met jou gaat. Ben je al afgebouwd of nog niet? @Deligaf1 Hoe gaat het met jou Tim? @Sannie Hoe sliep jij vannacht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 1 uur geleden zei Sannie: Dat is zo irritant de angst voor de angst oftewel gegeneraliseerde angst. Hier volg ik het programma ook voor. Is echt een irritant stuk vreten en krijg je niet zomaar uit. Uiteindelijk is het accepteren en wat er ook gebeurt het is OK de gedachte wat kan helpen....maar makkelijker gezegd dan gedaan. Ik kan mijzelf er ook moeilijk uithalen...rustig aan Ad en vergeet niet wat allemaal al wel goed gaat, geef jezelf schouderklopjes hoor!! Hoe het kan weet ik niet, maar ik ervaar de meeste symptomen in de middag en begin avond....vaag! De drie grote filters van het brein, generaliseren,vervormen en weglaten http://www.nlp-opleidingen-brabant.nl/communicatiemodel-nlp/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 @Kannietmeer Er is geen verbetering of verslechtering qua klachten. Natuurlijk is het allemaal aan het herstellen. Donderdag sta ik op 1mg dan wachten tot 5 december. Het begint alleen steeds lastiger te worden om die pillen af te vijlen, ik begin steeds minder huid op vingers te krijgen . Wat is dadelijk verstandiger om tot 0,5mg te taperen en dan naar 0 of gewoon door taperen tot dat het niet meer gaat. Zal dit ook wel even overleggeb met de psy groetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 @Kannietmeer klopt lieverd, ochtend inname. Ik heb redelijk geslapen, ik ben allang blij en ik denk weer een uur of 6..nu werd ik wakker door de wekker van Mn vriend (normaal ben ik daarvoor al wakker) en tussendoor wel wakker geweest, maar dus ook weer in slaap gevallen....voorzichtig goed nieuws denk ik. Ik ben zojuist ook ff kort in slaap gevallen na relax sessie...dat lukt ook bijna nooit, dus al met al denk ik....voorzichtig goed nieuws ook...al ben ik nu volledig brak door dat kleine tukkie..... Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 9 minuten geleden zei Deligaf1: @Kannietmeer Er is geen verbetering of verslechtering qua klachten. Natuurlijk is het allemaal aan het herstellen. Donderdag sta ik op 1mg dan wachten tot 5 december. Het begint alleen steeds lastiger te worden om die pillen af te vijlen, ik begin steeds minder huid op vingers te krijgen . Wat is dadelijk verstandiger om tot 0,5mg te taperen en dan naar 0 of gewoon door taperen tot dat het niet meer gaat. Zal dit ook wel even overleggeb met de psy groetjes. Hihihi ik zie het al voor mij....pilletjes ok, vinger volledig ontveld . Maar Tim ik blijf het zeggen....supergoed bezig, je bent zoooo dichtbij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 20 minuten geleden zei Deligaf1: @Kannietmeer Er is geen verbetering of verslechtering qua klachten. Natuurlijk is het allemaal aan het herstellen. Donderdag sta ik op 1mg dan wachten tot 5 december. Het begint alleen steeds lastiger te worden om die pillen af te vijlen, ik begin steeds minder huid op vingers te krijgen . Wat is dadelijk verstandiger om tot 0,5mg te taperen en dan naar 0 of gewoon door taperen tot dat het niet meer gaat. Zal dit ook wel even overleggeb met de psy groetjes. En fijn Tim dat je klachten (die bloedirritante rottige symptomen) “stabiel” blijven. Ik gun jou van harte hetzelfde als bij Dis....dat het strakjes in de laatste loodjes ineens opklaart of in ergste geval hetzelfde blijft... Dat verdien je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 10 minuten geleden zei Sannie: En fijn Tim dat je klachten (die bloedirritante rottige symptomen) “stabiel” blijven. Ik gun jou van harte hetzelfde als bij Dis....dat het strakjes in de laatste loodjes ineens opklaart of in ergste geval hetzelfde blijft... Dat verdien je! Komt goed 29mg achter de rug nu hopen op dat het snel hersteld als ik op 0 sta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 12 minuten geleden zei Deligaf1: Komt goed 29mg achter de rug nu hopen op dat het snel hersteld als ik op 0 sta Superknap en ook zo snel gedaan, wauw! Heb jij eerst de avond, ochtend of beiden om en om afgebouwd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 Ik heb eerst de avond dosis afgebouwd maar ik had het ook niet gelijk verdeeld. Z’n 25% ochtend en 75% avond. De afbouw van de avond dosis tot dat die gelijk was aan de ochtend heb ik redelijk kunnen functioneren. Als je wakker wordt dan merk je wat meer klachten tot dat je de ochtend dosis in hebt genomen en is in gewerkt die vangt het zeg maar op over de dag verdeeld tot de avond dan zo had ik dat ervaren. toen ik met de ochtend dosis begon kreeg ik weer juist veel klachten en ben toen ook veeeeel langzamer gaan taperen. Zo heb ik afgebouwd 30mg naar 20 20mg naar 15 15mg naar 12,5 12,5mg naar 10 10mg naar 9 9mg naar 8mg 1maand rust. Tapering ingezet 1mg per week. 8mg naar 7mg 7mg naar 6mg 6mg naar 5mg 2 weken rust 5mg naar 4mg Tapering 0,5mg per week toen begon mijn dag dosis met om en om taperen 4mg naar 3,5mg 3,5mg naar 3mg 3,mg naat 2,4mg 2 weken rust + 1mg per maad afbouwen 2,4mg naar 2mg 1 week rust 2mg naar 1mg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 (bewerkt) Thx voor je uitleg Tim! En dit ook onder begeleiding van de psychiater...althans jouw eigen afbouw maar hij/zij evalueerde dit dan met jou na iedere stap? 20 november 2018 bewerkt door Sannie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 34 minuten geleden zei Sannie: Thx voor je uitleg Tim! En dit ook onder begeleiding van de psychiater...althans jouw eigen afbouw maar hij/zij evalueerde dit dan met jou na iedere stap? Nee 1x in de maand op gesprek, je moet het echt zelf doen ookal zeggen ze vanalles tegen je afbouw herstellen afbouwen herstellen. Dat is het enigste wat je kan doen. Bij mij is het ook bijna 3x fout gegaan met afbouwen en dan is het wel even goed om daar te zijn omdat ze dan wel iets kunnen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 Dank jullie wel allemaal voor de lieve reacties. Ik was afgelopen vannacht extreem angstig, terwijl ik een aantal goede dagen achter de rug had. Of ik insomnia heb weet ik niet, ik heb wel vaker last van een slechte nacht. Wel valt mij op dat ik het heb als ik in slaap val en weer wakker wordt voordat ik in diepe slaap geraak. Ik ben dan alert en kom niet meer in slaap. De angst die er vannacht in volle hevigheid bij kwam heb ik heel lang niet in die mate gehad. Hopelijk trekt het allemaal weer over, net als die sneeuwbui in het noorden van het land. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 3 uur geleden zei Deligaf1: @Kannietmeer Er is geen verbetering of verslechtering qua klachten. Natuurlijk is het allemaal aan het herstellen. Donderdag sta ik op 1mg dan wachten tot 5 december. Het begint alleen steeds lastiger te worden om die pillen af te vijlen, ik begin steeds minder huid op vingers te krijgen . Wat is dadelijk verstandiger om tot 0,5mg te taperen en dan naar 0 of gewoon door taperen tot dat het niet meer gaat. Zal dit ook wel even overleggeb met de psy groetjes. De psychiater zal wel zeggen dat je bij 0,5 mg moet stoppen. Als het je nog lukt om verder af te vijlen zou ik dat denk ik doen. Succes met de laatste loodjes, Tim! Sannie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Cyclad58: Dank jullie wel allemaal voor de lieve reacties. Ik was afgelopen vannacht extreem angstig, terwijl ik een aantal goede dagen achter de rug had. Of ik insomnia heb weet ik niet, ik heb wel vaker last van een slechte nacht. Wel valt mij op dat ik het heb als ik in slaap val en weer wakker wordt voordat ik in diepe slaap geraak. Ik ben dan alert en kom niet meer in slaap. De angst die er vannacht in volle hevigheid bij kwam heb ik heel lang niet in die mate gehad. Hopelijk trekt het allemaal weer over, net als die sneeuwbui in het noorden van het land. Herkenbaar Ad....had ik vooral met de oxa. Op het moment is dat bij mij rustig...maar ik had dan ook dat ik precies met in slaap vallen met een schok wakker schrok en meteen vol in de paniekaanval of met ontwaken. Als ik je ergens mee kan helpen met hoe ik het wegkrijg....mag ook privé...laat het mij weten. 20 november 2018 bewerkt door Sannie Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 20 november 2018 Rapport Share Geplaatst 20 november 2018 @Cyclad58 Bedankt voor je bericht, Ik kijk wel hoe het verloopt, doorgaan met vijlen tot het niet meer gaat is de beste weg denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden