Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 18-11-2018

Sannie

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal.....wat een heftige weg. Gisteren ging het overdag  best oke, wat vervelende vlagen door mijn lijf, maar te doen. Tot  een uur of 18.00......daarna was het drama, kreeg een heftige wave die na een uur of 2 gelukkig wel weg zakte  maar toen was de toon gezet. Ik denk in totaal 2 uur geslapen, ben kapot en nu besluit maken... doorzetten met 1 inname of opsplitsen....wat moeilijk en heftig.... Veel paniekmomenten, maar moet wel eerlijk zeggen dat ik ze nog goed kan handelen en ze niet doorslaan....

bewerkt door Sannie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen lieverd,

KNM http://www.fakirmatten.nl/index.php/ervaringen Heel veel mensen zijn hier echt heel blij mee. En ze zijn niet zo gek duur hé?

Het moet minder worden Sannie, maar ja wanneer. Ik kan je echt geen advies geven. Heb daar te weinig ervaring mee. Luister naar je gevoel. Veel sterkte vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey goedemiddag allemaal,

Mijn excuses dat ik niet echt actief op anderen reageer. De reden dat ik het forum bezoek is eigenlijk vooral voor praktische informatie en om een beetje vergelijkbare situaties te zoeken, zodat ik wat beter snap wat er in mijn lijf gebeurt. Ik vind het echter wel fijn en leuk van jullie dat jullie je dag delen en je ei kwijt kunnen maar ik ben daar niet zo actief in :) 

ik had nu dus ( wéér :P ) een praktische vraag ik heb namelijk iets suuper vreemd wat ik ook al voor het benzo gebruik had: ik ben ontzettend statisch. En excuses zoals " het weer " kleding " etc pak ik niet want heb het ook in de zomer gehad en draag eig alleen katoen om deze reden, lekker degelijk Haha maar het is echt absurd, mijn haar blijft continue in mijn gezicht plakken en is onhandelbaar ook lijkt het alsof ik die bepaalde " geladenheid " echt voel in mijn lichaam. Ik kan hier nergens wetenschappelijke info over vinden, alleen over het standaard statisch geladen zijn maar dat is het niet. Kwam net uit bad en had mij afgedroogd met katoen twee min later strijk ik door mijn haar en staat het volledig overeind. 

Iemand die dit herkent?! 

Fijne zondag peepzzzz Xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-11-2018 om 08:45 zei bolletje:

Goeie morgen lieverd,

KNM http://www.fakirmatten.nl/index.php/ervaringen Heel veel mensen zijn hier echt heel blij mee. En ze zijn niet zo gek duur hé?

Het moet minder worden Sannie, maar ja wanneer. Ik kan je echt geen advies geven. Heb daar te weinig ervaring mee. Luister naar je gevoel. Veel sterkte vandaag.

Dank je wel! Ik vermoed dat ik dit zeker ga proberen! Moet even mijn geld terugvragen voor de mislukte poging met de verzwaringsdeken en dan ga ik fakir worden ;-) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-11-2018 om 12:43 zei 204yha:

maar het is echt absurd, mijn haar blijft continue in mijn gezicht plakken en is onhandelbaar ook lijkt het alsof ik die bepaalde " geladenheid " echt voel in mijn lichaam. Ik kan hier nergens wetenschappelijke info over vinden, alleen over het standaard statisch geladen zijn maar dat is het niet. Kwam net uit bad en had mij afgedroogd met katoen twee min later strijk ik door mijn haar en staat het volledig overeind. 

Ben je verhuist? Andere bank? Andere schoenen/ pantoffels. Het heeft te maken met het weg vloeien van de electrische lading naar de aarde. Als dat niet goed gaat gebeurd dat. Ik denk niet dat het echt met ontwenning te maken heeft, maar met andere natuurwetten. 

Al moet ik zeggen dat ik het het afgelopen half jaar ook ernstige schokken heb gehad. Schokken bij dingen aanraken, maar niet mijn haar overeind. En soms ontstaan er vonkjes tussen mijn oren en de metale uiteinden van mijn oordopjes. Best gevoelig. Maar ik dacht dat het met de nieuwe bank te maken had. Dacht ik hoor... geen idee;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kannietmeer:

Dank je wel! Ik vermoed dat ik dit zeker ga proberen! Moet even mijn geld terugvragen voor de mislukte poging met de verzwaringsdeken en dan ga ik fakir worden ;-) 

Ik las zojuist een vacature op www.efteling.nl: ze zoeken een vrouwelijke vliegende fakir! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-11-2018 om 13:07 zei Kannietmeer:

Ben je verhuist? Andere bank? Andere schoenen/ pantoffels. Het heeft te maken met het weg vloeien van de electrische lading naar de aarde. Als dat niet goed gaat gebeurd dat. Ik denk niet dat het echt met ontwenning te maken heeft, maar met andere natuurwetten. 

Al moet ik zeggen dat ik het het afgelopen half jaar ook ernstige schokken heb gehad. Schokken bij dingen aanraken, maar niet mijn haar overeind. En soms ontstaan er vonkjes tussen mijn oren en de metale uiteinden van mijn oordopjes. Best gevoelig. Maar ik dacht dat het met de nieuwe bank te maken had. Dacht ik hoor... geen idee;)

Hey :)! Ik zie je antwoord nu pas. Je hebt gelijk voorwerpen en kledij etc kan hier invloed op hebben maar toch denk ik wel aan onbalans in het lichaam, weefsels of cellen. Geeen idee maar het hoort echt niet.. Nouja eventjes afwachten net als de andere symtomen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...