Spring naar bijdragen

Woensdag 14 november 2018


Lars

Aanbevolen berichten

Mijn hond heeft ook een beetje de balen deze week. Baas heeft een tennisarm (niet van tennissen trouwens). Ben nog saaier dan anders, kan haast niet gooien en rennen, ook geen zin in. Heb ik al eerder gehad, is nu een zwakke plek. Ik krijg m niet omhoog (zoals men zegt :) ) en ik schakel met mn linkerhand, hup van de 1 naar de 3 naar de 5 en weer terug. 

Nou ontdek ik ook de pijntrigger. Heb weer zin in whisky daardoor. Stom hè. Ik drink nooit whisky. Ik heb een hele mooie fles staan maar die is voor iemand anders dus die blijft dicht.

Maar thee werkt ook hoor :) 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee met de andere ledematen geen problemen :P Ja ik wil er echt wel vanaf. Doet al minder pijn dan gisteren. Toen had ik van die enorme elektrische schokken bij elke verkeerde beweging vd arm. Das nu veel minder. 

Ik had ontstrekingsremmers genomen maar toen las ik op internet dat dat niet zo effectief is dus ben ik weer mee gestopt. Toen had ik ineens overal pijn en nog koorts ook.  Moet je ook niet zo doen zegt de bijsluiter. 

Maar ja toch doen hè. 46 en nu al stronteigenwijs :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei kruidenthee67:

Fijn Lars.

Ik kreeg ook een speldje met een kameel maar heb geen idee waar dat voor staat?

Een kameel kan 24 uur in de woestijn leven zonder dat hij vocht nodig heeft. De kameel staat symbool voor ons die gestopt zijn met drinken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...