Spring naar bijdragen

Maandag 5 november 2018


Lars

Aanbevolen berichten

:sun::);)  inmiddels. Hoewel... :sun::);) is tijdneutraal. Maar goedemiddag inmiddels dus.
Hele ochtend met m'n moeder in het ziekenhuis gezeten bij de oogarts(en). Was een lange zit met een hoop
van deur naar deur. Ze wordt in januari aan staar geopereerd.. jarenlang uit kunnen stellen, maar nu was het
eigenlijk niet meer ontkoombaar. Goed, nu weer thuis. Meteen helemaal van slag door zo'n ochtend. Gelukkig
geen druk programma deze week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom zijn je berichten weg @Kohtje een praatcomputer is een soort tablet die voor je praat. Hij word speciaal voor jou ingesteld. Bij mensen die en niet praten kunnen maar ook niet zo goed hun handen kunnen gebruiken gaat het vaal alleen met plaatsje dan tikken ze bijvoorbeeld op een plaatje van een wc en dan zegt dat ding ik moet naar de wc. Maar ook gevoelens ik ben boos of verdrietig ik heb pijn. ij mij krijgt die ook plaatjes maar ook kan ik typen. Voordeel van plaatje is dat ik niet steeds hoef te typen maar met 1 keer op plaatje drukken duidelijk kan maken wat ik wil. Hij word persoonlijk ingesteld want iemand die niet naar de wc gaat of geen hulp nodig heeft hoeft niet zon plaatje 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...