Lars Geplaatst 5 november 2018 Rapport Share Geplaatst 5 november 2018 (bewerkt) Goedemorgen opstaan allemaal het is weer maandag Dagpact: Lars 5 november 2018 bewerkt door Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2018 Nou niks geen ochtend praatje hier. Ik ga er zo vandoor op naar revalidatie fijne dag luilakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 5 november 2018 Rapport Share Geplaatst 5 november 2018 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 november 2018 Rapport Share Geplaatst 5 november 2018 Goedemorgen frummers. Weekje 'vakantie' zit er weer op Lars? Fijne dag... Hier al even 'op'.... wasmachine draait al. Nu eerst een bakje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 november 2018 Rapport Share Geplaatst 5 november 2018 goeiemorgen frummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 november 2018 Rapport Share Geplaatst 5 november 2018 inmiddels. Hoewel... is tijdneutraal. Maar goedemiddag inmiddels dus. Hele ochtend met m'n moeder in het ziekenhuis gezeten bij de oogarts(en). Was een lange zit met een hoop van deur naar deur. Ze wordt in januari aan staar geopereerd.. jarenlang uit kunnen stellen, maar nu was het eigenlijk niet meer ontkoombaar. Goed, nu weer thuis. Meteen helemaal van slag door zo'n ochtend. Gelukkig geen druk programma deze week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 november 2018 Rapport Share Geplaatst 5 november 2018 Ik mis hier...... uhhh...... Ja, jou mis ik hier echt..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2018 Zo ik ben thuis ook al kan ik niet alles daar vind het wel lekker om er weer uit te zijn en mijn spraak appaeraat is goed gekeurd dus ze hebben hem aan gevraagd. Wij eten stamppot zuurkool met ik neem aan worst en jullie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 5 november 2018 Rapport Share Geplaatst 5 november 2018 Spruitjes, gebakken aardappels en kip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 november 2018 Rapport Share Geplaatst 5 november 2018 (bewerkt) . 5 november 2018 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 november 2018 Rapport Share Geplaatst 5 november 2018 Kom jij zelf je dagen nog een beetje aardig door, @Asterix? Ik zag je op het jaarpact staan met ruim twee jaar droog. Gaat jouw 'alcohol de baas zijn' je nog goed af? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Asterix Geplaatst 5 november 2018 Rapport Share Geplaatst 5 november 2018 @Kohtje Beetje op mijn tandvlees, het blijft erg zwaar. Maar ik heb geen drank meer nodig, alhoewel het soms wel een dun lijntje is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 5 november 2018 Rapport Share Geplaatst 5 november 2018 (bewerkt) . 5 november 2018 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 5 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 november 2018 Waarom zijn je berichten weg @Kohtje een praatcomputer is een soort tablet die voor je praat. Hij word speciaal voor jou ingesteld. Bij mensen die en niet praten kunnen maar ook niet zo goed hun handen kunnen gebruiken gaat het vaal alleen met plaatsje dan tikken ze bijvoorbeeld op een plaatje van een wc en dan zegt dat ding ik moet naar de wc. Maar ook gevoelens ik ben boos of verdrietig ik heb pijn. ij mij krijgt die ook plaatjes maar ook kan ik typen. Voordeel van plaatje is dat ik niet steeds hoef te typen maar met 1 keer op plaatje drukken duidelijk kan maken wat ik wil. Hij word persoonlijk ingesteld want iemand die niet naar de wc gaat of geen hulp nodig heeft hoeft niet zon plaatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden