Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 24-10--2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Moghuuuuuuuuuuuuuu,

 

Ik ga vandaag eens opletten of ik veel of weinig prikkels krijg want gisteren was het erg druk op het werk en kon dus gisterenavond de slaap niet vatten. Druk in m'n hoofd met de raarste dingen. Had ook niet gerust 's middags. Wat me opvalt is dat als ik moeilijk in slaap val, (duurt meestal zo'n 3-4 uur) ik m'n dromen ook niet kan onthouden.

 Zoooooooo nu bed opmaken spullen klaar zetten en gaan met die banaan. Hele fijne dag mensen.:lips:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh @bolletje,

Ik kan mijn dromen meestal wel aardig goed onthouden. Ik heb de laatste weken veel nachtmerries. Vannacht droomde ik dat mijn ouders me uit huis wilden zetten. Ik was boos, want het was niet mijn schuld maar hun eigen schuld dat ik dwars was. (Pubertijd) Ik zei nog huilend tegen mijn moeder dat ik een ongewenst kind was en ZIJ me niet wou. Had me dan laten aborteren! Het speelde zich af in het zwembad (???) 

Pfffffff! Kon daarna de slaap weer niet vatten en zat al vroeg beneden. Wel zo duf als een konijn.... 

Vandaag even langs de bouwmarkt of ergens waar ze voor een prikkie leuke overgordijnen hebben voor in de woonkamer. Iemand nog creatieve ideeën?

@bolletjeik wens je een prikkelloze dag en rust in je bolletje ;) knuffie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen

Ook voor mij weer een duffe dag, 2 de nacht op rij zonder slaap en erg actieve darmen. Toch maar ff voor de zekerheid langs de ha enorm gespannen darmen idd met veel lucht gevuld, oorzaak stress en slaaptekort. Vanavond proberen in te slapen met hogere melatonine 5 Mg en vanmiddag een ontspannen massage, ook fijn. @bolletje klopt idd helemaal te veel prikkels overdag en het nemen van te weinig rustmomenten overdag zorgt voor onrust in je lichaam.

Fijne dag voor iedereen, hier met een ☀️tje  erbij 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag,

Kom net terug van het GGZ:angry: ik moet stoppen met het afbouwen en gewoon weer gaan werken en wachten op trauma behandeling als ik die krijg. Ik kan geen klachten meer hebben van de afbouw van de diazepam al die klachten die ik heb ligt aan mij zelf. De verlaging van de seroquel kon ik totaal niks van voelen dat hadden ze nog nooit mee gemaakt. Als de therapie wordt voort gezet en als het opgelost is kan ik gewoon met die 2mg stoppen want dat is z’n lage dosis daar voel je niks van en ook van de seroquel.

Ik ben echt woedend met de medicijnen die ik slik wil ook gewoon niet verder mijn vrijheid is weg. Ik was maar een eigenwijzen patient en dat ik nu weer van die regieuze acties maak dat ik ga stoppen met werken vonden ze ver weg van goed.

Wat moet je nu op z’n moment. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

59 minuten geleden zei Deligaf1:

Dag,

Kom net terug van het GGZ:angry: ik moet stoppen met het afbouwen en gewoon weer gaan werken en wachten op trauma behandeling als ik die krijg. Ik kan geen klachten meer hebben van de afbouw van de diazepam al die klachten die ik heb ligt aan mij zelf. De verlaging van de seroquel kon ik totaal niks van voelen dat hadden ze nog nooit mee gemaakt. Als de therapie wordt voort gezet en als het opgelost is kan ik gewoon met die 2mg stoppen want dat is z’n lage dosis daar voel je niks van en ook van de seroquel.

Ik ben echt woedend met de medicijnen die ik slik wil ook gewoon niet verder mijn vrijheid is weg. Ik was maar een eigenwijzen patient en dat ik nu weer van die regieuze acties maak dat ik ga stoppen met werken vonden ze ver weg van goed.

Wat moet je nu op z’n moment. 

Wat een belachelijke instellingen is dat UWV ook!!!! Iedereen lijkt daar tegen een muur op te lopen als het over benzo ontwenning gaat. Bij mij net zo.... Maakt me zooooooo boos!!! :angry: Je merkt wel degelijk wat van het afbouwen!!! Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ooo,  deligaf, wat een stelletje onbenullen bij UWV. Toont eens te meer aan dat hier in Nederland veel te weinig bekend is over benzos en afbouw daarvan. Je moet voor jezelf kiezen, de keuze maken die jou het beste lijkt. Anderen kunnen er niet over mee praten.  Althans dat is wat ik geleerd heb de afgelopen jaren. En als jij straks van de laatste dia af bent en je weer beter voelt, ligt de hele wereld en een heel nieuw leven voor je open. 

Zelf zit ik momenteel ook in discussie met de zogenaamde geleerden of mijn klachten van ontwenning komen of niet. Ik ben steeds meer geneigd te denken van wel en dat ook eerdere afbouwpigingen zijn mislukt door te heftige afkickverschijnselen met als gevolg ophogen. Onrust, duizelig, misselijk. Bah, welkom in de hel van benzos afbouw. Maar deze x ga ik niet weer ophogen (heb in 2 weken afgebouwd van 3 lora naar 2,5). Dacht dat ik dat makkelijk kon, nou, na 1,5 week klachten en nog steeds alsmaar dieper. Maar ophogen doe ik niet. Naar kast t aub een beetje snel stabiliseren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Deligaf1:

Dag,

Kom net terug van het GGZ:angry: ik moet stoppen met het afbouwen en gewoon weer gaan werken en wachten op trauma behandeling als ik die krijg. Ik kan geen klachten meer hebben van de afbouw van de diazepam al die klachten die ik heb ligt aan mij zelf. De verlaging van de seroquel kon ik totaal niks van voelen dat hadden ze nog nooit mee gemaakt. Als de therapie wordt voort gezet en als het opgelost is kan ik gewoon met die 2mg stoppen want dat is z’n lage dosis daar voel je niks van en ook van de seroquel.

Ik ben echt woedend met de medicijnen die ik slik wil ook gewoon niet verder mijn vrijheid is weg. Ik was maar een eigenwijzen patient en dat ik nu weer van die regieuze acties maak dat ik ga stoppen met werken vonden ze ver weg van goed.

Wat moet je nu op z’n moment. 

Echt onbegrijpelijk. Van GGZ zou je toch een ander antwoord mogen verwachten. Het is algemeen bekend dat je Seroquel moet afbouwen en dat dat ontwenningsklachten kan geven. Van de benzo's weet GGZ het wel, maar de fabel dat het over moet zijn met de klachten omdat de benzo's uit je lichaam zijn is al lang ontkracht....alleen niet doorgedrongen tot GGZ. Waanzinnig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Energiek:

Goeiemorgen

Ook voor mij weer een duffe dag, 2 de nacht op rij zonder slaap en erg actieve darmen. Toch maar ff voor de zekerheid langs de ha enorm gespannen darmen idd met veel lucht gevuld, oorzaak stress en slaaptekort. Vanavond proberen in te slapen met hogere melatonine 5 Mg en vanmiddag een ontspannen massage, ook fijn. @bolletje klopt idd helemaal te veel prikkels overdag en het nemen van te weinig rustmomenten overdag zorgt voor onrust in je lichaam.

Fijne dag voor iedereen, hier met een ☀️tje  erbij 

Ha @Energiek, wat zei de huisarts? Had hij een verklaring voor je darmproblemen en wat wil hij/zij aan je slaap verbeteren? 

Hopelijk vannacht beter! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Cyclad58:

Echt onbegrijpelijk. Van GGZ zou je toch een ander antwoord mogen verwachten. Het is algemeen bekend dat je Seroquel moet afbouwen en dat dat ontwenningsklachten kan geven. Van de benzo's weet GGZ het wel, maar de fabel dat het over moet zijn met de klachten omdat de benzo's uit je lichaam zijn is al lang ontkracht....alleen niet doorgedrongen tot GGZ. Waanzinnig. 

Ik zit er helemaal mee in zak en as. Na een maand op 2mg ben ik ook helemaal niet hersteld. Een healings crisis achter de rug,van 100mg seroquel naar 200 en weer terug. Met het werk gaat het niet goed de werk druk wordt steeds hoger. Mijn ontslag wordt a.s vrijdag geregeld, iedereen oa GGZ,mijn moeder en familie is daar op tegen die zeggen dat ik maar moet stoppen met afbouwen en moet gaan werken.

De gedachten spoken door mijn hoofd zoveel indrukken,meningen en spanning te verwerken. En dat blijkt idd allemaal niet meer te kunnen.

ik hoop dat het niet te ernstig wordt doordat ik weer bij moet gaan pakken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is vechten tegen de bierkaai, Tim. Wij gewone stervelingen leggen het altijd af tegen de op zogenaamde wetenschappelijke gronden gestoelde meningen van artsen. Hilarisch. Over dit onderwerp slaan ze de plank volledig mis, maar maak ze dat maar eens wijs  

Ik kan je alleen adviseren bij jezelf te blijven, Tim. Beslis zoals jij denkt dat goed is. Sterkte kerel!

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...