Spring naar bijdragen

Dinsdag 16 oktober


MarQ

Aanbevolen berichten

Heb serieus overwogen om naar de winkel te rollen gaat niet lukken ben ik bang. Als ik dinsdag en donderdag nu thuis ben kan ik dingen doen en helpen. Rest van de bwoners is in de ochtend weg en in de middag gaan de meesten slapen of in hun kamer pas rond half 3 of 3 uur komt iedereen te voorschijn en is er thee of koffie. Nu ben ik afhankelijk van personeel en kan ik weinig doen. Ja straks aardappen schillen voor een weeshuis dat doen ze zelf maar lekker. Vanmorgen koffie drinken maar iedereen heeft het druk druk druk. De schoonmaker wil van iedereen beddengoed naar buiten hebben nu het nog mooi weer is de begeleiding heeft een vergadering dus daar zit je dan alleen kan zo dood gaan niemand die het opvalt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte @Lars. Je hebt wijze dochters volgens mij;) @jopie ja zo n gestolen fiets kan je behoorlijk ontregelen. Jaren geleden toen ik net gescheiden was, was mijn bakfiets gestolen gewoon voor mijn deur s middags. Mn enige vervoermiddel. Ik was echt ontregeld en vond het zo gemeen dat iemand de bakfiets van mij, een alleenstaande moeder van 2 kleintjes had gestolen ipv de bakfiets van mijn arrogante tweeverdienende yuppenburen die ook nog 2 autoos in hun bezit hadden. Onrechtvaardig vond ik het! Ik heb mezelf een paar flinke bellen wijn i geschonken die avond weet ik nog:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en dat alenig was over toen de piepers geschild werden dat is alleen in de ochtend en begin van de middag daarna verzamelen we ons allemaal gezellig in de keuken en woonkamer vertellen we over de dag en meestal nemen we samen het nieuws door van de dag soms word er gezongen en soms ook niet soms is het stil en soms is er veel geklets

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Knippen dat kan ook nog ik vond het plukken wel leuk werk dat meen ik echt en het domme was dat het iemand opviel dat ik plezier er aan had en morgen klei voor mij gaat halen kan ik plukken in klei. Wie weet kom ik nog tot grote dingen maar eerst slapen. Welterusten @Bor en alle anderen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heerlijke stranddag gehad vandaag
ongelofelijk zacht weer, weinig wind
en ook erg weinig mensen op t strand, jammer
men weet niet wat men mist denk ik;
ik zie steeds mensen met winterjacks en jassen aan
ik ben lui gelukkig, heb de zomerkleren nog niet opgeruimd;)

morgen nog maar een middag, om het af te leren

slaap lekker frummers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...