Tatum Geplaatst 8 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2018 Het is goed gelukt vanavond. Ik kan me droog afmelden. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 8 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2018 10.000 stappen gehaald! @Gypsy respect. Jij haalt dagelijks het dubbele geloof ik. Ik zou werkelijk niet weten hoe. Pasta bolognese gegeten. En sla. En morgen weer een dag. Maar vast geen 10.000 stappen. Dan mag ik nu wel vast beginnen... Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2018 Morgen vrije dag dus ik ga nog even op stap zo. Of ik ga gewoon naar bed dat kan ook welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2018 voor Cleo (sorry voor de bijbehorende muziek) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2018 Wat zal ik morgen eens gaan doen. Ik hoop dat ik nog even in de tuin kan. Ik wil boodschappen doen. Zorgen dat we eens lekker eten. Misschien nog een ijsje eten seks hebben oh nee dat is voor een ander forum. Patat heb ik ook wel zin in lady jane en IJsvogel reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 8 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 8 oktober 2018 7 minuten geleden zei Cleo66: Er is hier toch ergens ook een sex draadje? Of moesten we die zelf opstarten Ik zal er eens een oproep plaatsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden