bolletje Geplaatst 4 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 4 oktober 2018 (bewerkt) Goeie morgen allemaal, Energiek hoe is het vannacht gegaan? En natuur is die vraag voor iedereen hé? Hier goed geslapen 't is alleen dat ik rond 3 uur zo'n uurtje wakker lig, maar daarna slaap ik weer als een os. Vandaag thuis dus maar eens wat aan de poets. Dis hoe vind je deze? 4 oktober 2018 bewerkt door bolletje Ikdoeertoe reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 5 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2018 @bolletjewat een schattig knuffeltje zeg! Hier gaat het weer beter. De vitamine boost die heb ik blijkbaar dagelijks nodig om beter te functioneren. Die neem ik dus maar weer trouw in. Ik vind het zonnige weer ook heerlijk en ben ook lekker aan de poets. Opruimen, was doen, en kadootje kopen. Lekker productief bezig. Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Energiek Geplaatst 5 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2018 Sorry @bolletje beetje late reactie , maar waren heerlijk 2 daagjes met vrienden uit naar Hamburg. Stad verkent en gi.avond in een prachtig stadion U2 weer es live mogen beleven. Hotel was ietsje lawaaierig vannacht , maar vast 4, 5 uurtjes bij mogen tanken. Ga maandagmiddag een proefbehandeling Tactiel stimulering ondergaan, hopelijk dan meer rustgevoel/ ontspanning terug in m'n lijf. Het weekend opnieuw een prachtconcert beleven ; Haevn in Carré , dus hopelijk vannacht ook weer een Klaas Vaak bezoekje :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 5 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 5 oktober 2018 25 minuten geleden zei Energiek: Sorry @bolletje beetje late reactie , maar waren heerlijk 2 daagjes met vrienden uit naar Hamburg. Stad verkent en gi.avond in een prachtig stadion U2 weer es live mogen beleven. Hotel was ietsje lawaaierig vannacht , maar vast 4, 5 uurtjes bij mogen tanken. Ga maandagmiddag een proefbehandeling Tactiel stimulering ondergaan, hopelijk dan meer rustgevoel/ ontspanning terug in m'n lijf. Het weekend opnieuw een prachtconcert beleven ; Haevn in Carré , dus hopelijk vannacht ook weer een Klaas Vaak bezoekje :-) Ik merk zelf direct als ik te lang bezig ben in de avond of te druk ben overdag. Mijn slaap heeft daar ernstig onder te lijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden