Spring naar bijdragen

Nog steeds niet de baas


erica

Aanbevolen berichten

Weet niet goed wat ik schrijven moet maar ben niet nieuw hier maar wel opnieuw actief proberen te zijn op deze site. 

Ik heb elke dag de voornemens om niet te drinken en gelukkig werk ik 10 uur per dag momenteel.  Door de week lig ik vroeg op bed maar toch moet ik eerst (soms uit de wijnfles) en 4 uur er weer uit.

Weekenden zijn het moeilijkste om niet te drinken. Alle remmen gaan los. Stom want heel vreemd ik merk niķs meer, kan net zo goed water drinken bij wijze van spreken.  Ben 55 jaar en begon met drugs (hard) 7 opnames gehad voor drugs en hiervan afgekickt. Maar overgestapt op de drank pfffff. Verslaving is een ziekte zeggen ze, mijn vader was zwaar alcoholist en ik weet wat het met le lichaam doet. Ik ben 2 x geopereerd aan mijn pancreas 2e x een zware een zogenoemde Whipel waarbij de kop is verwijderd en gal weggehaald is plus een volledige omleiding van maag en darmen.  Nu dus diabeet  hierdoor. Ik vertel later meer wordt een beetje lang en wordt moeilijk als ik het terug lees.

Wil van die drank af!!!!! Help 

bewerkt door erica
Link naar opmerking
Deel via andere websites

welkom terug Erica,

Ik heb even wat teruggelezen, maar niet alles hoor,
2006 was je hier voor het eerst. En steeds met tussenpozen terug dus. Ben je nog taxi chauffeur?
Want dat lijkt me toch een behoorlijke stok achter de deur om niet te drinken.
Je lichaam fluit je terug nu, je wilt van de drank af, dus ik zou zeggen, kijk eens of je actiever kunt worden hier,
mij heeft dat bijzonder goed bij de les gehouden en ik denk wel veel meer mensen hier. succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...