Lika Geplaatst 1 september 2018 Rapport Share Geplaatst 1 september 2018 @Sandro goed dat je je meldt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 september 2018 Rapport Share Geplaatst 1 september 2018 Kun je stoppen nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BeamMeUpJim Geplaatst 1 september 2018 Rapport Share Geplaatst 1 september 2018 4 minuten geleden zei Sandro: Gaat weer fout hiero gvd. Ik heb nog zo een eind te gaan. Het gaat niet fout, zie het als leermoment. Probeer nee te zeggen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 september 2018 Rapport Share Geplaatst 1 september 2018 (bewerkt) denken heeft nu niet zo veel zin Sandro omdat je onder invloed bent. Maar je kan nu wel kiezen om door te drinken of te stoppen. Als je weer nuchter bent komen de hoe en waarom vragen wel naar jezelf. En vooral nu even geen zelfmedelijden. Sterkte. 1 september 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 1 september 2018 Rapport Share Geplaatst 1 september 2018 En nu Sandro? Door of stoppen? Balen...ik weet het gevoel nog héél goed Hier alles weer aan kant. Rommel opgeruimd. Huis en tuin weer 'in het gareel'. Dochter vreselijk verwend en uitgeteld in bed. Volgens mij was het wel geslaagd. Zal het morgen nog eens vragen. Vanavond stuiterde ze teveel om er nog een zinnig antwoord uit te krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 1 september 2018 Rapport Share Geplaatst 1 september 2018 Sterkte Sandro. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 1 september 2018 Rapport Share Geplaatst 1 september 2018 22 minuten geleden zei Lika: Kun je stoppen nu? Ja nu wel. Maar het kwaad is alweer geschied. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 september 2018 Rapport Share Geplaatst 1 september 2018 Misschien eerst maar even slapen nu , @Sandro. Morgen een plan bedenken. Bijv. de eerste niet nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 1 september 2018 Rapport Share Geplaatst 1 september 2018 Ik ga slapen. Houd jullie taai en slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 1 september 2018 Rapport Share Geplaatst 1 september 2018 Ik ga ook slapen. Dank jullie voor de reacties. Morgen weer een dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden