Jannigje Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 @Reacher Dank je wel dat je elke week weer voor een heerlijke high tea zorgt en dat je aan me denkt. Hier binnen inderdaad geen last van wespen ed. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Bloemkool aardappelen en worst beter dan gisteren en ook nog pudding na. @Jannigje hoe gaat het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 @Lars, het gaat niet zo goed met me, lichamelijk en psychisch . Lars en fleurtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Dat spijt me om te horen @Jannigje kunnen we wat voor je betekenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Hoe lang geleden is je operatie nu, @Jannigje. Ben heel blij iets van je te horen, al had ik gehoopt dat het goed zou gaan voor je. Ai, ai, wat een beproeving. Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Nee @Yvonne, niets geen zon meer gezien. Gaan wij eens op vakantie in een tent en vlakbij zee heb je dit! Grom... Grspje hoor. We hebben het prima. Wordt weer beter geloof ik. Dit was wel de vakantie met het meeste weer ooit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 4 uur geleden zei Jannigje: @Reacher Dank je wel dat je elke week weer voor een heerlijke high tea zorgt en dat je aan me denkt. Hier binnen inderdaad geen last van wespen ed. Tuurlijk Jij bent één van mijn ankers op het forum. We blijven samen gewoon thee drinken hier. Jij als Alice in wonderland en ik als dat witte konijn met die klok. En op een dag zal het beter gaan. Hoe dan ook. Jannigje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 @Jannigje @Gypsy @Reacher, jij bent een schatje Gypsy en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 En nu ga ik ff op jacht naar die grr#&%¥$®¢ bromvlieg Morgen weer een nieuwe dag en hopelijk een beetje lichter voor hen bij wie t moeilijker gaat. Hang in there Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 20 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 20 augustus 2018 15 uur geleden zei Lente: Goedendag allen, en @Gypsy, ik hoop ook dat je beter kunt slapen vannacht. En heftig dat ook op baangebied er misschien veranderingen moeten die je wellicht eigenlijk niet wilt. Wordt de confrontatie te moeilijk voor je? Veel sterkte vrouw. Er komt veel op je af! Ik laat het voorlopig even gaan extra verlof genomen. Ik weet niet of ik het trek even afwachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden