Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 17-8--2018

bolletje

Aanbevolen berichten

Moggel mensen,

En weer de bekende vraag, hoe hebben we geslapen? Hier wel goed maar nog moe. De vijver is helemaal leeg en het regent dus zit er weer wat schoon water in. Verder MOET ik het  nu rustig aan gaan doen, ik kan er nog steeds niet goed tegen als ik het idee heb dat ik veel moet doen. Word daar onrustig van. Met medicatie was dat gemakkelijker, nu moet ik zelf de rem erop gooien en das verrekte moeilijk. Zo dadelijk naar de dagbesteding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Hypertjeee:

Goedemorgen @bolletje

weer geen goede nacht gehad helaas , maar ik heb wel dag 5 zonder oxa achter de rug , gaat moeilijk maar ik kom er door heen 

fijne dag

liefs hypertjeee 

Goed zi Hypertje , je komt er zeker doorheen!!!!wel goed geslapen vannacht!. Gelukkig.Wel last van mojn nek en soort druk op mijn oren.Hopelojk gaat dit een Kerr uitsterven.We houde moed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Eleo31:

Goed zi Hypertje , je komt er zeker doorheen!!!!wel goed geslapen vannacht!. Gelukkig.Wel last van mojn nek en soort druk op mijn oren.Hopelojk gaat dit een Kerr uitsterven.We houde moed!

Ja we komen er allemaal zeker doorheen ! What doesnt kill you makes you stronger 

fijn dat jij goed hebt geslapen dat druk oo mijn oren had ik met afbouwen en dat is echt weggegaan met helemaal stoppen , ja ik voel nog wel pijn aan mijn nek Ow en die stomme duizeligheid maar komt goed !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal! Even een kort berichtje vanuit Frankrijk. Het gaat echt goed. Geen stress, gewend aan onze plek mooie natuur. En....... Ik heb afgelopen nacht voor het eerst sinds jaaaaren 8 uur geslapen :D We zitten echt midden in prachtige natuur. Kabbelend beekje. Heerlijk! Ik hoop dat mijn lijf en hoofd dit gevoel meenemen naar Nederland. Het voelt echt als een soort reset. Elke nacht slaap ik een beetje beter. Zo fijn! Dat wens ik jullie ook toe! 

Zo nu weer van de telefoon af. Mijn data vliegt er doorheen. Allemaal een knuffel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei bolletje:

Moggel mensen,

En weer de bekende vraag, hoe hebben we geslapen? Hier wel goed maar nog moe. De vijver is helemaal leeg en het regent dus zit er weer wat schoon water in. Verder MOET ik het  nu rustig aan gaan doen, ik kan er nog steeds niet goed tegen als ik het idee heb dat ik veel moet doen. Word daar onrustig van. Met medicatie was dat gemakkelijker, nu moet ik zelf de rem erop gooien en das verrekte moeilijk. Zo dadelijk naar de dagbesteding.

Iets minder dan die geweldige nacht daarvoor, maar ik klaag niet.

Rustig aan @bolletje denk om jezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kaida74:

Hoi allemaal! Even een kort berichtje vanuit Frankrijk. Het gaat echt goed. Geen stress, gewend aan onze plek mooie natuur. En....... Ik heb afgelopen nacht voor het eerst sinds jaaaaren 8 uur geslapen :D We zitten echt midden in prachtige natuur. Kabbelend beekje. Heerlijk! Ik hoop dat mijn lijf en hoofd dit gevoel meenemen naar Nederland. Het voelt echt als een soort reset. Elke nacht slaap ik een beetje beter. Zo fijn! Dat wens ik jullie ook toe! 

Zo nu weer van de telefoon af. Mijn data vliegt er doorheen. Allemaal een knuffel!

Wauw @Kaida74 wat een goed nieuws! Geniet ervan lieverd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Hypertjeee:

Goedemorgen @bolletje

weer geen goede nacht gehad helaas , maar ik heb wel dag 5 zonder oxa achter de rug , gaat moeilijk maar ik kom er door heen 

fijne dag

liefs hypertjeee 

Inderdaad! Je hebt geen troep meer. Dat is al zoveel winst. Je komt er wel doorheen meid!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Eleo31:

Lekker! En ja die andere klachten verdwijnen ook. Houd vertrouwen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Kaida74:

Wat fijn dat je eindelijk eens 8 uur hebt geslapen ! Fijne vakantie nog

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Jeshen:

jrInderdaad! Je hebt geen troep meer. Dat is al zoveel winst. Je komt er wel doorheen meid!

Ik hoop het zo @Jeshen ik ben zo misselijk, onrustig en dat lichte gevoel in mijn hoofd dat maar niet wil verdwijnen :(  Ja de troep zit vandaag al 6 dagen niet meer in mijn lichaam maar ik voel wel de naschokken , ervaart iemand anders of heeft iemand anders dat lichte gevoel in zijn/haar hoofd ervaren tijdens afbouwen of stoppen ? Maar het is echt constant aanwezig ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoort er allemaal bij. Duurt ook nog wel even maar wordt langzaam aan minder. Het is niet anders meid je moet hier even doorheen. Het is echt niet fijn dit maar opnieuw slikken is geen optie. Dan kun je weer helemaal aan het begin starten met stoppen. Echt geloof me opnieuw slikken is geen optie.

Hou vol, doe de goede dingen.

mito

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei mito:

Ja hoort er allemaal bij. Duurt ook nog wel even maar wordt langzaam aan minder. Het is niet anders meid je moet hier even doorheen. Het is echt niet fijn dit maar opnieuw slikken is geen optie. Dan kun je weer helemaal aan het begin starten met stoppen. Echt geloof me opnieuw slikken is geen optie.

Hou vol, doe de goede dingen.

mito

Ik heb geen andere keus , ik ga zeker geen oxa meer slikken... maar dat gevoel maakt me gek, ziek , angstig 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kaida74:

Ha @Kaida74, wat een heerlijk nieuws! Wat fijn dat het zo goed gaat.
Knuffel ook voor jou! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Hypertjeee:

Lieve Ad,

hoop het zo ik weet dat ik wat kinderachtig overkom met mijn 3 weken 10mg oxa gebruik vergeleken met de rest hier , maar wat een *** middel

Nee, het is beslist niet kinderachtig. Je hebt overduidelijk benzogerelateerde klachten en die kunnen na 3 weken gebruik ook hevig zijn. Oxa werkt kort en geeft al snel hevige klachten na afbouw. Jouw voordeel is wel dat je het kort geslikt hebt. Dat maakt je klachten niet minder hevig, maar ik verwacht wel dat de klachten bij jou minder lang aanhouden dan bij iemand die jaren geslikt heeft. Houd moed! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Jeshen:

Hoe ging het? Was je wat rustiger nu? 

Wel wat last gehad. Ik heb z’n hekel aan die onderzoeken en testen. En die labeltjes die aan je gehangen worden terwijl dat het alleen maar moeilijker maakt als je daarna gat leven, ik heb dit of dat snapje? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik denk ook dat jij er sneller van af bent Hypertjeee , je hebt het echt kort geslikt.Ik heb het 8 mnde voorgeschreven gekregen naast AD.Ik herken de duizeligheid/licht gevoel . Heb ik ook allemaal. We blijven ervan uit gaan dat het goed gaat komen  lieverd!Blijf je angsten en je gevoel maar opschrijven , hier kan dat allemaal !!!!

Liefs Eleo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Eleo31:

Ja ik denk ook dat jij er sneller van af bent Hypertjeee , je hebt het echt kort geslikt.Ik heb het 8 mnde voorgeschreven gekregen naast AD.Ik herken de duizeligheid/licht gevoel . Heb ik ook allemaal. We blijven ervan uit gaan dat het goed gaat komen  lieverd!Blijf je angsten en je gevoel maar opschrijven , hier kan dat allemaal !!!!

Liefs Eleo

❤️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...