Kohtje Geplaatst 15 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2018 42 minuten geleden zei Lente: Voelt zoveel beter nu ik niet meer vecht. Een vriend zei pas dat vechten een terugval kan impliceren. Of zoals een ander zei" ik vecht niet tegen alcohol, ik ken mijn plaats. Dat gevecht win ik nooit. " Dus overgave, acceptatie of hoe je t noemen wilt. Dit voelt beter, veel beter. 14 minuten geleden zei Gypsy: Veel naar buiten en lopen even mijn hoofd leegmaken Ik kan hem toch niet dwingen ik kan niets dus ertegen vechten heeft ook geen nut Dan maar accepteren het is niet anders Twee keer... mooi. Met vechten is de kans op verliezen levensgroot aanwezig. Met acceptatie en overgave valt alleen winst te behalen. En kalmte/rust. Wat op zich al winst is. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 15 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2018 Nog één dagje werken morgen en dan lekker een weekje vrij. En ik heb het zo naar mijn zin op het werk de laatste tijd, dat ik er niet eens echt naar uit kijk. Is dat maf zeg Lente, kalmpjes aan weer even. Betere dagen komen vast weer. Fijn die hulp van de 'hondjes-vriendin'. En Gypsy wat fijn dat het een beetje begint te landen. Toch nog veel sterkte, blijft gewoon rot. En Kohtje dan misschien eerst iets af/op maken voordat het volgende schilderproject start? Of werkt dat niet zo. Geen creatieveling hier dus heb er geen ervaring mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 15 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2018 Nee Bor, ik ook niet. Ja, het toevoegen aan de lijst om de lijst 'op papier' langer te maken. Maar die dag-afspraak is niet voor de leuk maar voor mezelf. Het toevoegen aan het lijstje hier is alleen maar uiterlijk vertoon. De gedachte erachter is een serieuze belofte aan mezelf die ik -al dan niet bewust- elke dag doe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 15 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2018 Je staat er voor jezelf op of er nu 2 op staan of 10 voor de gezelligheid sta ik er ook niet op nog altijd een serieus iets. Meld me dan ook droog af na intensieve avond bij de aa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2018 (bewerkt) Als ik me op t dagpact zou zetten is t wel degelijk om de lijst langer te maken en voor de gezelligheid. Is niets mis mee toch? Daarom neem ik t niet minder serieus. Maar ik plan mijn drinken/niet drinken niet. Dat zou t tot iets dwangmatig maken. 15 augustus 2018 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2018 Ah zoiets als kohtje dus ongeveer minus de dagdagelijkse belofte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2018 The lovely bones. Mooie film Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sislyn Geplaatst 15 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 15 augustus 2018 Vandaag precies 7maand clean Nietmeer en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sislyn Geplaatst 16 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 16 augustus 2018 Thx Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Op 15-8-2018 om 21:53 zei fleurtje: The lovely bones. Mooie film helemaal eens Fleurtje, heb m vanavond ook gekeken en de hoofdrolspeelster Saoirse Ronin speelt ook in de nieuwe film On Chesil Beach een geweldige rol, ook een aanrader dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 Vind haar een geweldige actrice! Eerder ook Brooklyn en Hanna van haar gezien. Eerder bij toeval maar vond ze allemaal echt goed. Lady bird heeft ook hele goede recensies gekregen. Van On chesil beach had ik nog niet gehoord. Maar bij deze...bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 19 augustus 2018 (bewerkt) The Lovely Bones kon ik zo zien via vioozgo.org maar die andere 3 helaas niet, dus daar moet ik op een andere manier achter zien te komen, want ik ben ook helemaal weg van haar.(via de bieb dus) On Chesil Beach is haar nieuwste uit 2018 die draait momenteel in ons filmhuis waar ik als vrijw. werk. Vast ook ergens in jouw buurt. 19 augustus 2018 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden