Spring naar bijdragen

Dinsdag 14 augustus 2018


Antoinnette

Aanbevolen berichten

Oordoppen zijn om het geluid te weren als je wilt slapen. Voor luchtdrukverschil waardoor je oren "dicht" kunnen gaan zitten is kauwgum of af en toe gewoon even slikken een oplossing. Maar ik ze geen van beiden ooit echt nodig gehad en ik heb best veel gevlogen. Veel plezier vast, Lars.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei spirit:

Het opstijgen en landen dat is even eng, maar als je eenmaal vliegt, dan merk je niets!

Vond er niks engs aan, juist wel een beetje kick. Vooral die versnelling als de 'aanloop' genomen wordt.. en dan plotseling de wereld kleiner zien worden.. :)

Heb een keer een rondvlucht gemaakt (in Denemarken tijdens een eenden/HY meeting) in zo'n klein prutsvliegtuigje. Dat was op een grasbaan. Hobbelen, rammelen,
piepen, knarsen, tot we los van de grond kwamen.. toen alleen nog motorgeluid (gelukkig wel) en gierende wind. Of je met een lelijk eendje de lucht in ging..
vond ik sensationeler dan met een verkeersvliegtuig.
Een jaar later (weer tijdens diezelfde meeting) met een piepklein helicoptertje, zo'n soor grote libelle. Links de pilote, in het midden mijn vrouw en rechts ik met de videocamera.
Zat wel in de gordels, maar verder geen deur naast me, alleen een touwtje. Kon ik mooi een beetje naar buiten hangen tijdens het filmen. Prachtig!! (Zucht!!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei spirit:

Nou de kringloop wil mijn bank niet hebben. Weggeefhoek word ook niets, geen reacties, dus rest er maar 1 ding waarschijnlijk..
 

Zo'n bank hebben wij hier ook staan. Er is slechts één hapje uit de voorkant (puppie) en hij ziet een beetje erg zwart omdat de honden er, als ze natgeregend
zijn (en daarna wel afgedroogd) zich nog eens lekker langs die bank droogschurken.. Dat probeerden we een beetje schoon te maken elke keer, maar
het regent te vaak in Nederland om dat met goed fatsoen bij te kunnen houden. Dus nu laten we het maar zo en wachten tot de honden de deur uit zijn voor we
een nieuwe bank kopen.. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan t raam vind ik ook t leukste @Lente. Alleen pikt dochter die plek altijd in.

Als ik naar t toilet moet doe ik mijn oren dicht als ik doortrek. Dat maakt zo een lawaai! Schrik me telkens een bult. 

Een puzzelboekje en een knabbeltje neem ik ook altijd mee. Vier uur lijkt ni lang maar t is lang genoeg

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Lars. Hé Antoinnette.

Vele malen beter dan vorig jaar. Het absolute dieptepunt van m'n leven. Drie maanden doorgebracht op de psychiatrische afdeling van het ziekenhuis. Ik was ernstig ondervoed. Woog nog maar 48 kg. Eind December 2017 ontslagen. Toen braken betere tijden aan. Ik ben verhuist naar een mooi ruim appartement. De familiebanden zijn ook weer aangesterkt. Ik onderneem weer dingen. Zowaar, het gaat de goede kant op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe altijd oordopjes in bij het stijgen en landen anders heb ik er een week last van. Kauwgom helpt bij mij niet. Ik merk aan mijn oren wanneer de landing word ingezet, meestal 3 kwartier van te voren. Opstijgen heeft iedereen wel tegelijk door :P.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Fruitvlieg:

Ik doe altijd oordopjes in bij het stijgen en landen anders heb ik er een week last van. Kauwgom helpt bij mij niet. Ik merk aan mijn oren wanneer de landing word ingezet, meestal 3 kwartier van te voren. Opstijgen heeft iedereen wel tegelijk door :P.

Gewone oordoppen of zijn er speciale?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...