Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 11-8--2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

Vandaag maar is optijd op gestaan moest om 8.30 bij de kapper zijn komt mooi uit ik moest toch weer even in het ritme komen de klok rond slapen is nu wel weer mooi geweest. A.s week weer aan het werk. Mijn doel heb ik bereikt van de 8mg naar 5mg in de vakantie 4 weken tijd :)

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Hypertjeee:

Goedemorgen @bolletje

helaas bijna niet geslapen vannacht , denk nog geen twee uur :( 

heb de angst vannacht wel iets kunnen onderdrukken maar slapen ging gewoon niet, ik ben zo moe

dat afbouwen lijkt ook niet te helpen ben een er een beetje door heen 

Dag Hypertje,

Vervelend dat je bijna niet geslapen hebt, je hersenen zijn wat van slag af en alles gaat z’n beetje in de overdrive want de hersenen zijn steeds bezig om balans te zoeken voor het juiste evenwicht aan stofjes. Het is echt moeilijk en kan even duren maar het is aan het herstellen.

Ga vanmiddag even rustig op bed liggen en probeer maar een uurtje ofzo te slapen mocht dat lukken. 

 

Als je het even niet meer ziet zitten en het lukt niet meer dan is dat het punt dat het tij zal keren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste @Deligaf1 

ik voel me echt zo naar en dat na 3 weken gebruik van 10mg oxa per dag. Mijn hersenen zijn dus niet zo sterk :(

heb nog geen twee uur geslapen voel me beroerd , de duizeligheid is er weer zoals elke dag, en dat zware gevoel op mijn borst

wanneer gaat dit over , hoe lang moet ik nog afbouwen ik kan ook niet taperen heb geen weegschaal dus ik doe het pilletje steeds door midden maar dat gaat ook niet nauwkeurig 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hypertjeeee ik denk dat het niets te maken heeft met wel of geen sterke hersenen, misschien eerder met verslavingsgevoeligheid. Dat zou heel misschien wel kunnen. Belangrijk is dat, wat Deligaf schrijft "je bent aan het herstellen". Net als een operatie, daarna heb je pijn maar de weg naar herstel is begonnen. Houd je daar aan vast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei bolletje:

Hypertjeeee ik denk dat het niets te maken heeft met wel of geen sterke hersenen, misschien eerder met verslavingsgevoeligheid. Dat zou heel misschien wel kunnen. Belangrijk is dat, wat Deligaf schrijft "je bent aan het herstellen". Net als een operatie, daarna heb je pijn maar de weg naar herstel is begonnen. Houd je daar aan vast.

Ben nooit van mijn leven geopereerd heb nooit pillen voor iets moeten slikken, had ik deze ook maar nooit geslikt :( 

ik hoop dat ik aan het herstellen ben want dit is niet te houden . Ik doe mijn best want ik heb ook nog kinderen rondlopen hier 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Hypertjee, ik voel met je mee, wat jij beschrijft heb ik ook ervaren, na 5 weken gebruik oxza.  Arts zei toen ik mij zo naar voelde, dan zit er een bijstofje  in waar je niet tegen kan,  ik ben ct gestopt, ik kreeg het voor mijn chronische stress, een  nawee van een burnout van 4,5 jaar geleden, nu bijna jaar later, eerlijk?  Ik ben nog niet wie ik was, maar zoveel beter dat wel, mijn grootste probleem was ook bijna niet slapen dat gaat nu na zoveel maanden beter,  en mijn spieren van rug tot aan mijn benen zoveel spierpijn / stijve benen en slap gevoel in benen, zenuwgestel geneest zo langzaam zeker z.a ik die ouder is, maar echt wat de anderen ook schrijven, het is bikkelen, maar goed komt het, dikke knuffel guusje 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve @GUUS

heb respect voor je dat het jou CT wel is gelukt want ik kan dat niet , mij leek het beste dan af te bouwen . Maar als je nu zegt dat er een middel is waar ik misschien ook niet tegen kan dan zou ik het helemaal niet moeten slikken , maar ik ben zo bang . Als je vraagt of de helft van de pil helpt? Nee ook niet maar het is ook pyschologisch denk ik 

ik hoop dat ik ook zo snel mogelijk herstel 

liefs hypertjeee 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je, ik werd alleen maar zieker toen ik oxza slikte, dacht oh 5 weken kan wel stoppen zo kort geslikt, maar na paar dage stoppen kreeg ik alles waarvoor ik oxza ging slikken zoveel malen erger terug voor ik oxza nam, bij mij hielp het totaal niet,  ik blijk gevoelig voor deze med. Had er ook geen ervaring mee, kwam in een hel terecht,tot ik dit forum tegen kwam met fijne mensen die mij hielpen z.a jou nu helpen, ik ben er nog niet helemaal, maar zeker niet Te vergelijken van afgelopen jaar , tijd is hier de heelmeester, zenuwgestel geneest zo langzaam,   ik bikkel met je mee, je komt er ook net als ik,  go girl X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei GUUS:

Weet je, ik werd alleen maar zieker toen ik oxza slikte, dacht oh 5 weken kan wel stoppen zo kort geslikt, maar na paar dage stoppen kreeg ik alles waarvoor ik oxza ging slikken zoveel malen erger terug voor ik oxza nam, bij mij hielp het totaal niet,  ik blijk gevoelig voor deze med. Had er ook geen ervaring mee, kwam in een hel terecht,tot ik dit forum tegen kwam met fijne mensen die mij hielpen z.a jou nu helpen, ik ben er nog niet helemaal, maar zeker niet Te vergelijken van afgelopen jaar , tijd is hier de heelmeester, zenuwgestel geneest zo langzaam,   ik bikkel met je mee, je komt er ook net als ik,  go girl X

Zo lief @GUUS . Het moet gewoon goed komen . Met jullie lieve woorden en support kom ik er wel ❤️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Hypertjeee:

Lieve @GUUS

heb respect voor je dat het jou CT wel is gelukt want ik kan dat niet , mij leek het beste dan af te bouwen . Maar als je nu zegt dat er een middel is waar ik misschien ook niet tegen kan dan zou ik het helemaal niet moeten slikken , maar ik ben zo bang . Als je vraagt of de helft van de pil helpt? Nee ook niet maar het is ook pyschologisch denk ik 

ik hoop dat ik ook zo snel mogelijk herstel 

liefs hypertjeee 

Lieve@Hypertjee ,lieve Guus,

ook ik kamp met de naweeën van gebruik oxazepam. Heb meer geslikt en langer , ong 7 mnden 3 x10 Mg.

Heb nog heel veel last van spieren, ook van nek tot onderrug .En volgens mij ook kleine spiertjes aan de onderrand van mijn schedel. Ook duizeligheid.Gisteren een betere dag , vandaag helaas weer drie stappen terug.Gisteren had ik het gevoel dat het herstel zich inzet, vandaag weer moeilijk te geloven.Oh die onzekerheid knaagt zo aan me. Maar we moeten ons vast houden aan de positieve berichten van mensen die zich beter voelen , en of hersteld zijn .Dit gaan wij hopelijk ook mee maken hypertjee! Heel veel  sterkte weer voor iedereen.We laten ons niet kisten door deze vreselijke medicijnen!

liefs Eleo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Hypertjeee:

lieve @Eleo31

hoe lang ben jij nu al aan het afbouwen? En ervaar je die duizeligheid elke dag ? Want ik wel helaas , dat is het meest enge :(

ik hoop ook dat we snel hersteld zijn van deze vreselijke dingen 

 

 

35 minuten geleden zei Hypertjeee:

lieve @Eleo31

hoe lang ben jij nu al aan het afbouwen? En ervaar je die duizeligheid elke dag ? Want ik wel helaas , dat is het meest enge :(

ik hoop ook dat we snel hersteld zijn van deze vreselijke dingen 

 

Ohhh ja schatje , heb ik ook heel erg gehad, dagelijks , nu iets mindet.Maar vind ik ook een heel naar en eng symptoms. Ik heb een heel lange nasleep.  ,maar heb ook veel  te snel afgebouwd, dus kijk daar mee uit.Ieder lichaam healt  op zijn eigen manier en eigen tempo .Hopelijk ben jij er sneller doorheen.Helaas  ben ik almaanden vanaf de nul. Echt pech dat het zolang duurt bij mij.

maar we gaan het overwinnen!

liefs Eleo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zit met mijn handen in het haar.

Deze symptomen komen mij bekend voor.

  • Bij het stoppen van het gebruik van oxazepam na langdurig gebruik kunnen onthoudingsverschijnselen optreden zoals hoofd- en spierpijn, angst, spanning, slaapstoornissen, rusteloosheid, verwardheid en geïrriteerdheid. In ernstige gevallen kunnen onthoudingsverschijnselen optreden zoals verlies van persoonlijkheid en van gevoel voor de realiteit, overgevoeligheid voor licht, geluid of aanraking, doof gevoel en tintelingen in de ledematen, hallucinaties en aanvallen van epilepsie. Het is daarom raadzaam na langdurige behandeling het gebruik van oxazepam geleidelijk te beëindigen door een langzame afbouw van het gebruik.

Wat moet ik nu?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Ey187:

Ik zit met mijn handen in het haar.

Deze symptomen komen mij bekend voor.

  • Bij het stoppen van het gebruik van oxazepam na langdurig gebruik kunnen onthoudingsverschijnselen optreden zoals hoofd- en spierpijn, angst, spanning, slaapstoornissen, rusteloosheid, verwardheid en geïrriteerdheid. In ernstige gevallen kunnen onthoudingsverschijnselen optreden zoals verlies van persoonlijkheid en van gevoel voor de realiteit, overgevoeligheid voor licht, geluid of aanraking, doof gevoel en tintelingen in de ledematen, hallucinaties en aanvallen van epilepsie. Het is daarom raadzaam na langdurige behandeling het gebruik van oxazepam geleidelijk te beëindigen door een langzame afbouw van het gebruik.

Wat moet ik nu?

@Ey187 jeee daar ben ik dus nu mee bezig geleidelijk afbouwen maar alsnog heb ik veel van die verschijnselen ... wat een piepppp medicijn 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik herken ook het merendeel van de verschijnselen . Het is echt zo naar. Probeer inderdaad zo langzaam mogelijk af te bouwen , en de symptomen moeten we helaas mee dealen. Echt fuck.... zwaar .ik heb vandaag ook  een hele zware dag en ook een hoofd als een bom.Maar ik moet maar blijven denken dat het healing is en mijn/ ons lichaam bezig is de balans weer te vinden. Dat gaat ons lichaam vast weer  in orde maken ( sprak zij hoopvol)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...