Spring naar bijdragen

ONZE H. KAMER 22-7-2018


Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei Jeshen:

Goedemorgen! De afgelopen drie nachten ging het weer wat beter: sneller inslapen, twee keer wakker en weer verder slapen. Ik hoop dat deze periode wat langer duurt en de periode dat het dan weer tegenzit wat korter. Vrijdag een vrijgezellenfeest gehad, zaterdag een bbq en straks op weg naar een verjaardag. Druk druk dus. 

Sterkte schatten!

Wat fijn @Jeshen

Ik ervaar ook dat het slapen beter gaat, maar soms zitten er wat mindere nachten tussen. Toch gaat het bergopwaarts en dat is bij jou ook zo!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei Cyclad58:

Dat kan.

Of om de 6 uur 1,5. Dan ben je er ook en verdeel je het nog iets beter. 

Dus 4x1,5 om de 6 uur 1,5 innemen.dan zou ik vroeg in de ochtend eruit moeten om in te nemen.

4x6=24 dus 6 uur in de ochtend 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei benzodizzy:

Wie herkent die ontiegelijke moeheid in het lichaam mn in de benen. Ik word er narrelig van.

Ik herken dit ook, ik noemde dit stramme benen. Maar dat gaat weer weg duurde wel een jaartje bij mij maar het gaat weg. Net als de migraine die ik kreeg van diazepam en vervolgens bestreed met diazepam. Tja tis een visuele cirkel die benzo's. Ben blij dat ik er af ben. Geen problemen meer in de benen, geen spierspanningen meer en geen migraine meer. Wat wil een mens nog meer, en dan ook nog mooi weer erbij.

mito

bewerkt door mito
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Ey187:

Hallo bedankt voor je bericht.

diazepam krijg ik niet van de arts, had het uitgelegd maar vond hij onzin.

 

 

Herkenbaar zo keek mijn huisarts er ook tegen aan dat het onzin was. Ik ging er mee naar de apotheker om te zeggen dat ik van de oxazepam afwilde en die zeide dat het omgezet moest worden naar diazepam. De apotheker had de huisarts gebeld en toen ging het wel.

Deze optie kan je ook nog proberen om het via de apotheker te doen om toch aan de omzetting van de oxa te komen.

succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Cyclad58:

Wat fijn @Jeshen

Ik ervaar ook dat het slapen beter gaat, maar soms zitten er wat mindere nachten tussen. Toch gaat het bergopwaarts en dat is bij jou ook zo!

 

Ja vannacht was weer heel weinig slaap. Het gebeurt mij nog iets te vaak. Lastig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Deligaf1:

Herkenbaar zo keek mijn huisarts er ook tegen aan dat het onzin was. Ik ging er mee naar de apotheker om te zeggen dat ik van de oxazepam afwilde en die zeide dat het omgezet moest worden naar diazepam. De apotheker had de huisarts gebeld en toen ging het wel.

Deze optie kan je ook nog proberen om het via de apotheker te doen om toch aan de omzetting van de oxa te komen.

succes

Hoeveel Oxa slikte jij?

En heb je alles in 1x omgezet?

Als ik vragen mag:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei karin123:

Hoeveel Oxa slikte jij?

En heb je alles in 1x omgezet?

Als ik vragen mag:)

4x10 twee en een halve maand toen in 1 week afgebouwd via de huisarts toen kwam ik bij de crisis dienst terecht. Toen gaven ze me 3x 0,5 rivotril nog grotere rommel dit heb ik afgebouwd naar 0,75 en toen in een keer omgezet naar 15mg diazepam. ik maakte al meteen de sprong naar 12,5mg dat ging goed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Deligaf1:

4x10 twee en een halve maand toen in 1 week afgebouwd via de huisarts toen kwam ik bij de crisis dienst terecht. Toen gaven ze me 3x 0,5 rivotril nog grotere rommel dit heb ik afgebouwd naar 0,75 en toen in een keer omgezet naar 15mg diazepam. ik maakte al meteen de sprong naar 12,5mg dat ging goed. 

Oh dat is nog niet zoveel, bedankt voor je antwoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei karin123:

3 mg DIa, 50 mg Oxa en vandaag 70mg kon niet meer van de spanning, dacht uit elkaar te knallen en 15 mg Mirtazapine sinds een week weer opgehoogd van 7,5mg, het ging niet.

En hoe ziet het er verder uit voor je? Je afbouw plannen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Deligaf1:

En hoe ziet het er verder uit voor je? Je afbouw plannen?

Eerst maar  de Mirtazapine laten inwerken zodat ik weer iets stabieler word. Oxa kan ik niet meer omzetten naar Dia gaat niet werken, misschien een andere benzo en anders langzaam afbouwen van de Oxa daarna de Dia maar zover is het nog lang niet ben overal bang voor geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...