bolletje Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 (bewerkt) Goeie morgen lieve medestrijders, Goed geslapen hier, en jullie? Heb ik een zwembadje gemaakt voor mijn dabberkes, zijn ze bang om nat te worden 22 juli 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Goedemorgen! De afgelopen drie nachten ging het weer wat beter: sneller inslapen, twee keer wakker en weer verder slapen. Ik hoop dat deze periode wat langer duurt en de periode dat het dan weer tegenzit wat korter. Vrijdag een vrijgezellenfeest gehad, zaterdag een bbq en straks op weg naar een verjaardag. Druk druk dus. Sterkte schatten! Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 27 minuten geleden zei Jeshen: Goedemorgen! De afgelopen drie nachten ging het weer wat beter: sneller inslapen, twee keer wakker en weer verder slapen. Ik hoop dat deze periode wat langer duurt en de periode dat het dan weer tegenzit wat korter. Vrijdag een vrijgezellenfeest gehad, zaterdag een bbq en straks op weg naar een verjaardag. Druk druk dus. Sterkte schatten! Fijn dat het beter gaat @Jeshen Gezellig een verjaardag Fijne dag xxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ey187 Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Goedemorgen. hier gaat het slecht, onrustig zwaar angstig en gedachtes. hoe kan ik oxazepam het beste over de dag verdelen. Groetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GUUS Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Ik zou je graag willen adviseren Ey, maar ik ben hoe dom CT gestopt, heel dom, nu na 9 mnd, nog verschijnselen, moet langzaam uit je zenuwgestel verdwijnen, hoop dat iemand je goed advies kan geven gr guusje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eleo31 Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 6 minuten geleden zei GUUS: Ik zou je graag willen adviseren Ey, maar ik ben hoe dom CT gestopt, heel dom, nu na 9 mnd, nog verschijnselen, moet langzaam uit je zenuwgestel verdwijnen, hoop dat iemand je goed advies kan geven gr guusje Ik idem Ey, ben veel te snel afgebouwd , ook nog heel veel verschijnselen , na 9 mnden.Dus bouw echt heel langzaam af.Ons zenuwgestel moet herstellen , dat gaat ook gebeuren,Houd moed lieve Ey liefs Eleo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
benzodizzy Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Wie herkent die ontiegelijke moeheid in het lichaam mn in de benen. Ik word er narrelig van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GUUS Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Ik herken het zo, die moeheid, en moe in spieren vooral in mijn benen, het beperkt je in alles, was echt vele malen erger, maar nog steeds deze symptomen gr guusje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
benzodizzy Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Normaal ging ik lekker sporten in het bos, zit er niet in nu. Wordt er negatief van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 (bewerkt) Benzodizzy ik herken het ook alleen kan ik er niet achter komen of het inderdaad te maken heeft met het afkicken of het herseninfarct. Ik sleep met m'n been en het andere been is vaak gespannen. Maar je hoeft er niet narrig om te worden want daardoor gaat het niet over. Wees maar heel trots op jezelf dan is die narreligheid zo over. Het hoort bij het afkicken. Guus een blommetje voor jou 22 juli 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 1 uur geleden zei benzodizzy: Wie herkent die ontiegelijke moeheid in het lichaam mn in de benen. Ik word er narrelig van. Ik herken de moeheid zeker Ik sta al moe op smorgens Zware benen idd Komt goed wordt beter Xxxxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 3 uur geleden zei Ey187: Goedemorgen. hier gaat het slecht, onrustig zwaar angstig en gedachtes. hoe kan ik oxazepam het beste over de dag verdelen. Groetjes. Hi @Ey187 Bij voorkeur omzetten naar Diazepam. Maar dat zullen je hier wel al geadviseerd hebben. Het is veruit de beste manier. Wat ook mogelijk is om je tabletten op te lossen in water en dan de halfwaardetijd van de oxazepam opzoeken en vanuit daar je dosis in nemen zodat je geen pieken en dalen in je bloed krijgt. https://m.youtube.com/watch?v=whpciMUXHfY Of vijlen met een nagel vijl en een weegschaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 1 minuut geleden zei Deligaf1: Hi @Ey187 Bij voorkeur omzetten naar Diazepam. Maar dat zullen je hier wel al geadviseerd hebben. Het is veruit de beste manier. Hoeveel mg oxazepam slik je eigelijk? Wat ook mogelijk is om je tabletten op te lossen in water en dan de halfwaardetijd van de oxazepam opzoeken en vanuit daar je dosis in nemen zodat je geen pieken en dalen in je bloed krijgt. https://m.youtube.com/watch?v=whpciMUXHfY Of vijlen met een nagel vijl en een weegschaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eleo31 Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 1 uur geleden zei benzodizzy: Wie herkent die ontiegelijke moeheid in het lichaam mn in de benen. Ik word er narrelig van. Dit herken ik absoluut!!!!Niet normaal gewoon , zulke zware benen, alsof mijn lichaam 800 kg weegt of zo, heel bizar!Voor het eerst dat ik hier iets over hoor, dacht dat ik de enige was! ooit zal dit over gaan! liefs Eleo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GUUS Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 1 uur geleden zei bolletje: Benzodizzy ik herken het ook alleen kan ik er niet achter komen of het inderdaad te maken heeft met het afkicken of het herseninfarct. Ik sleep met m'n been en het andere been is vaak gespannen. Maar je hoeft er niet narrig om te worden want daardoor gaat het niet over. Wees maar heel trots op jezelf dan is die narreligheid zo over. Het hoort bij het afkicken. Guus een blommetje voor jou Lieve bolletje toch!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eleo31 Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Ik merk dat ik sommige rare symptomen niet durf te vragen op dit forum. Uit angst dat niemand dit herkent , en ik dan weer ga twijfelen!!!pfffffff Ook ik sportte bijna iedere dag, dit is zo ontzettend afgenomen door dit gekke zware lichaam.ik probeer het nog wel elke dag , maar h Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eleo31 Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Echt heel erg afgezwakt! 10 - a 15 min stevig wandelen op de loopband, bijverschijnselen af en toe als ik een goeie dag geb fietsen op elektrische fiets. hopelijk vindt min lichaam zijn kracht en lenigheid weer terug.Ben vrouw van 67 en heb mijn. Hele leven gedanst , gesport , tot een jaar geleden gezongen in een vreselijke leuke groep met meiden, jong en oud.Tot wij onze vriendin met ALS gingen verzorgen , en ik daarna in een dip taakte, en die vreselijke combi van antidepressiva en oxazepam kreeg voorgeschreven,met alle gevolgen van dien! maar ik ben niet de enige en ben zo blij met dit forum. We slepen elkaar er doorheen! Liefs Eleo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eleo31 Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 https://youtu.be/2RQpQQSsSXE Even om vrolijk te worden , hoop hier weer snel tussen te mogen staan. mag dit eigenlijk wel ? liefs Eleo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juli 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 (bewerkt) Weet je wat ik raar vind Eleo? Mensen die met hun poten aan kinderen zitten. Mensen die dierenleed veroorzaken of niet van andermans spullen af kunnen blijven, maar toch niet een Eleo die haar leven op de rit wil krijgen en moeite heeft met de bijverschijnselen? Schrijf maar hoor je hoeft je niet te schamen. Als ik zou lachen hoor je het toch niet gniffeldegniffel. Mij is geleerd dat je wat oudere mensen niet uit mag lachen dus doe ik dat niet ik ben pas 66. 22 juli 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eleo31 Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 Ahhh lieve Bolletje, dank je , zo is het ook!.We hoeven ons ook niet te schamen, voor deze ellende hebben we niet gekozen! Eens hebben we ons oude leven weer terug!Ha ha ha , jij pas 66 : lekker jong!!!!!!! liefsssssssss! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ey187 Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 2 uur geleden zei Deligaf1: Hallo bedankt voor je bericht. diazepam krijg ik niet van de arts, had het uitgelegd maar vond hij onzin. halfwaarde tijd van oxazepam weet ik niet. Ik zit nu op 6 per dag maar in de ochtend als ik wakker wordt, zit ik al in zware afkick. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 50 minuten geleden zei Ey187: Hallo bedankt voor je bericht. diazepam krijg ik niet van de arts, had het uitgelegd maar vond hij onzin. halfwaarde tijd van oxazepam weet ik niet. Ik zit nu op 6 per dag maar in de ochtend als ik wakker wordt, zit ik al in zware afkick. Met Xanax is Oxazepam de benzodiazepine met de kortste halfwaardetijd. In de tabel lees ik 7 uur af. Dat is best snel. Het is dan ook niet onlogisch dat je bij Oxazepam al vrij snel "afkickverschijnselen ervaart, het middelt is na een uur of 7 al "weg" uit je systeem. Het is denk ik het beste om de inname van Oxazepam over 3 shifts van 8 uur of 4 shifts van 6 uur te verdelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ey187 Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 11 minuten geleden zei Cyclad58: Dus die 6 verdelen over 8 uur?. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 1 minuut geleden zei Ey187: Dus die 6 verdelen over 8 uur?. Dat kan. Of om de 6 uur 1,5. Dan ben je er ook en verdeel je het nog iets beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 22 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2018 2 uur geleden zei Eleo31: Ahhh lieve Bolletje, dank je , zo is het ook!.We hoeven ons ook niet te schamen, voor deze ellende hebben we niet gekozen! Eens hebben we ons oude leven weer terug!Ha ha ha , jij pas 66 : lekker jong!!!!!!! liefsssssssss! Wat ben ik dan nog een jonkie. Heb net de 6 kruisjes aangetikt! Wel herkenbaar hoor @Eleo31en @GUUS Ik zit nu op 8 maanden zonder Lorazepam en hoewel het echt veel beter gaat zijn nog niet alle verschijnselen verdwenen. Het is een kwestie van geduld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden