Spring naar bijdragen

Zondag 15 juli


fleurtje

Aanbevolen berichten

Gisteren aan t ontbijt vliegt me daar ineens een zeemeeuw over de tafel en landt niet zo ver van ons op een tafeltje waar al een bordje op stond met eten. De mensen waren binnen nog wat gaan halen. Da beest schrokte gewoon binnen wat t binnen kon schrokken. Daarna ging ie ff drinken aan t zwembad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn jongste dochter wil een week met mij op vakantie. Gezellig zou je denken. Maar ze wil vliegen en dan in een hotel waar je de hele dag kan eten en drinken zit bij de prijs in zelfs drank. Ik zie het niet zitten om naar het buitenland te gaan. Ga liever een week in nederland in een huisje. Vind ze niet leuk dat ik het niet wil. Maar ze heeft genoeg vriendinnen die wel met haar daar heen willen toch ook veel leuker dan met je vader. Ze vind dat ik beren op de weg zie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeie zonnige morgen maar weer frummers

dit is de mooiste zomer uit mijn hele leven geloof ik
zoveel stranddagen waren er niet eerder.

Lars het lijkt me dat vakantie voor beiden leuk moet/mag zijn, toch?
Er is vast nog wel een tussenoplossing te vinden samen.
het idee dat ze een week met je weg wil is al motivatie genoeg om nog even rond te neuzen op google misschien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Geen verkeersgeluiden, windstil, nog lekker koel en een zonnetje.. mooier kan het eigenlijk niet... 
Of toch:  een lekker bakje erbij. 
1122248.jpgAfbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster    Afbeeldingsresultaat voor zero cola 

Ik heb heerlijk geslapen en voor mij ligt een dag waarin niets moet en alles mag.... 
Ik tel mijn zegeningen. 

Fleurtje, heerlijk genieten meis, wat een schitterend gezicht moet zijn geweest dat die meeuw
doodleuk de hele handel op at en vervolgens een drankje in het zwembad ging halen... 

Lars, geeft het je niet een heerlijk rijk gevoel dat jouw dochter met jou een week er op uit wil? 
Ja, met vriendinnen is harststikke leuk, misschien gaat ze dat óok nog wel doen. 
Maar dat ze een week met jou weg wil... .heerlijk. 
En ja, ik herken wel iets van jouw gevoel liever in een huisje in nederland te blijven... 
Ik hoef ook niet zo nodig naar het buitenland. 
Maar ach... als dochterlief dat nou zo leuk zou vinden? 
En wie weet hoe jij er van zou genieten? 
Bespreek jouw bezwaren gewoon met haar... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Lars:

Ja ik weet het niet. Misschien is het wel leuk maar misschien verkijkt ze zich erop dat het met mij niet leuk is om daar een week te zitten

Niet invullen voor haar Lars. Jij betekent voor haar misschien veel meer dan dat je je beseft. Wat is nu fijner voor een dochter om op pad te gaan met haar eigen vader?:D Ga nu maar lekker kerel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...