Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 5-7-'18


Aanbevolen berichten

Goeiemorgen!

Laat het "goeie" voor mij maar weg. Vandaag krijg ik een nieuw voorraam. De herrie boven mij is al niet te harden, laat staan als ze over 2 uur bij mij aan de slag gaan.... Katten zijn helemaal in de stress. Die heb ik nu op mijn slaapkamer met kattenbak en voer en hun kleedjes. Als ze hier klaar zijn ga ik naar mijn vriend. Weg uit de herrie. Ze waren vanaf half 8 ook al bezig met de parkeerplaats open boren en ik slaap aan de kant van de parkeerplaats. Dus schrok me rot toen de drilboor aan ging....

@Kannietmeer Ik mis je al een paar dagen. Gaat het wel goed met je? Knuffel!

Voor allemaal een rustige dag gewenst :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Ook hier wakker gemaakt door bouwvakkers. Ik moet deze week nog 3 uurtje werken. Heb er eigelijk geen hart voor maar zal zo nog wel effe kijken of ik ga. Het kriebelt heletijd in mijn buik. Mijn spieren zijn helemaal ontspannen maar voelen gespannen aan. Het is geen fijn gevoel maar liever lichaamelijke klachten dan psychische. 

En dan is het al weer bijna weekend :) 

A Sunny day :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ow lieverd.. @Kaida74 .. dit lijkt me echt vreselijk. Ik zou absoluut gek worden! Heb je wel oordoppen gekocht? Op zijn minst. Ik denk dat mijn zenuwen totaal op scherp zouden gaan.... en dat weken lang.... en ze staan al op scherp door de benzo ontwenning. Nee meisje.... ik zou niet graag met je ruilen.

Dank voor je aandacht. Ik ben druk geweest. Mijn vriend is een eigen ondernemen gestart om zo een opdracht voor werk te kunnen uitvoeren. Daar komt wel wat bij kijken soms en ik regel veel voor hem. Nu was ik voorheen officemanager, dus ik kan het ook wel, maar er gaat gewoon veel tijd in zitten. Daarnaast doe ik woensdag een speciale therapie,, waarbij ik hoop dat ik er echt verder mee kom voor mijzelf. Woensdag kom ik daardoor echt niet meer toe aan online gaan, want ik eet daarna bij mijn ouders en als ik dan thuis kom ben ik helemaal kapot. Binnen 30 minuten lag ik te slapen op de bank. Gelukkig vind mijn vriend dat soort dingen helemaal niet erg en was lekker aan het koken toen ik wakker werd.

Daarnaast ben ik mijn voedingspatroon drastisch aan het aanpassen en ga Paleo eten. Dat schijnt genetisch beter bij ons te passen volgens mijn nieuwe arts, die dus ook integrale geneeskunde toepast en voeding erin meeneemt. Dat zorgt er voor dat ik veel moet lezen om te begrijpen wat ik kan maken en moet eten. Dat gaat gelukkig goed, maar kost me ook veel tijd. Daarnaast heb ik nog steeds de groep mensen die ik persoonlijk ondersteun en toch wekelijk tijd voor wil vrij maken om contact te hebben. Soms per whatsapp of direct per telefoon of Skype. Gaat toch ook veel tijd in zitten. En ik denk dat ik verder wel langzaam ben, mede door de warmte en een lage bloeddruk en nog steeds lage energie. De buikpijn is trouwens weg... na 3 dagen Paleo eten..... poefffff....Hij voelt eindelijk weer een beetje normaal. Ben benieuwd wat het met de rest van mijn lijf gaat doen. Ik heb hoop voor mooie resultaten, een goddelijk lichaam en een stralende huid, en tomeloze energie:lol::D.

Hoe gaat het met iedereen hier? Geniet er iemand van de warmte of is dit helemaal niets voor jullie?

bewerkt door Kannietmeer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Deligaf1:

Goedemorgen!

Ook hier wakker gemaakt door bouwvakkers. Ik moet deze week nog 3 uurtje werken. Heb er eigelijk geen hart voor maar zal zo nog wel effe kijken of ik ga. Het kriebelt heletijd in mijn buik. Mijn spieren zijn helemaal ontspannen maar voelen gespannen aan. Het is geen fijn gevoel maar liever lichaamelijke klachten dan psychische. 

En dan is het al weer bijna weekend :) 

A Sunny day :) 

Ik herken weer veel van de klachten die jullie noemen: oordoppen door geluid dat heel hard binnen komt, gespannen spieren , en een behoorlijke kriebel/ zenuwachtigheid brrrr En dat nog na 8 maanden na stoppen.

zijn er meer die nog zoveel

klachten hebben na zo,n lange tijd. ??

liefs Eleo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Eleo31:

Ik herken weer veel van de klachten die jullie noemen: oordoppen door geluid dat heel hard binnen komt, gespannen spieren , en een behoorlijke kriebel/ zenuwachtigheid brrrr En dat nog na 8 maanden na stoppen.

zijn er meer die nog zoveel

klachten hebben na zo,n lange tijd. ??

liefs Eleo

ja hoor, heel ... normaal.... helaas.  Minste of geringste onverwachte schrik ik me ook kapot en spring ook echt een gat in de lucht. De fysieke reactie is echt heftig. Spanning in mijn lijf merk ik soms gewoon niet eens meer op. behalve dat mijn spieren pijn gaan doen. mijn schouders krom getrokken staan etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Kannietmeer:

ja hoor, heel ... normaal.... helaas.  Minste of geringste onverwachte schrik ik me ook kapot en spring ook echt een gat in de lucht. De fysieke reactie is echt heftig. Spanning in mijn lijf merk ik soms gewoon niet eens meer op. behalve dat mijn spieren pijn gaan doen. mijn schouders krom getrokken staan etc.

 

 

6 minuten geleden zei Kannietmeer:

ja hoor, heel ... normaal.... helaas.  Minste of geringste onverwachte schrik ik me ook kapot en spring ook echt een gat in de lucht. De fysieke reactie is echt heftig. Spanning in mijn lijf merk ik soms gewoon niet eens meer op. behalve dat mijn spieren pijn gaan doen. mijn schouders krom getrokken staan etc.

Oh ja da heb ik ook , pijnlijke spieren in mijn schouders en nek.

Ben jij ook al lang afgebouwd “Kan niet meer” ????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Eleo31:

 

 

Oh ja da heb ik ook , pijnlijke spieren in mijn schouders en nek.

Ben jij ook al lang afgebouwd “Kan niet meer” ????

Ik ben klaar met afbouwen sinds 10 december 2017. Dus aardig tijdje ja. Geef jezelf meer tijd. Ik dacht ook een maand geleden even dat het mogelijk wel over moest zijn. Maar ik ben echt nog niet de oude en moet geduld hebben met mijzelf, anders merk ik dat mijn klachten zelfs erger worden.

liefs, Liz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Eleo31:

Ik herken weer veel van de klachten die jullie noemen: oordoppen door geluid dat heel hard binnen komt, gespannen spieren , en een behoorlijke kriebel/ zenuwachtigheid brrrr En dat nog na 8 maanden na stoppen.

zijn er meer die nog zoveel

klachten hebben na zo,n lange tijd. ??

liefs Eleo

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei GUUS:

 

Hallok Eleo, ik ben 9 mnd. geleden gestopt na 5 weken gebruik oxzazapam ct gestopt, nu nog ervaar ik klachten, ene dag beter dan de andere, blijf nog stress gevoel, en erg last van vooral beenspieren,  ik had chronische stress. Lieve gr Guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pffff het raam zit er in! Wat een kabaal en al die mensen over de vloer. Op zich wel gezellig, want ze ouwehoeren de hele tijd met elkaar. Maar teveel prikkels. Ik kon alleen niet weg, omdat ze steeds in en uit liepen. Fase 1 is achter de rug gelukkig! Nu wachten tot september. Dan gaan ze de binnenboel doen en ga ik 2 weken bij mijn vriend bivakkeren. Ben Kapot nu! Adrenaline giert door mijn lijf, trillingen in mijn voeten en benen, elk woord wat ik typ moet ik bijna corrigeren (letters verkeerd om typen...) zware ogen. Katten zijn van de leg.... schrikken ook om elk vreemd geluidje.... 

Vanavond op tijd mijn mandje in, want morgenochtend is het om half 8 weer wakker worden van de boormachines... jeuj! 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei GUUS:

Hallok Eleo, ik ben 9 mnd. geleden gestopt na 5 weken gebruik oxzazapam ct gestopt, nu nog ervaar ik klachten, ene dag beter dan de andere, blijf nog stress gevoel, en erg last van vooral beenspieren,  ik had chronische stress. Lieve gr Guusje

Tja het is wat , soms denk ik ook , het wordt beter , en dan vervolgens weer terug vallen is zo lastig !

bedankt voor jullie reacties!

Sterkte allemaal !

liefs Eleo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Eleo31:

Tja het is wat , soms denk ik ook , het wordt beter , en dan vervolgens weer terug vallen is zo lastig !

bedankt voor jullie reacties!

Sterkte allemaal !

liefs Eleo

Chronische stress, heb ik ook , soort chemische angst, zo naar!!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...