Spring naar bijdragen

onze h. kamer 28-6-2018

Aanbevolen berichten

Goeie morgen medestrijders,

Hier redelijk geslapen omdat het erg warm is. Verder wat sombertjes bij het opstaan en overdag is het wat onder de middellijn. Misschien toch weer veel te veel bezig geweest de afgelopen maanden. Vandaag maar eens lekker rustig aan doen.

Gaan jullie doen, smak smak ? Ja zit net ff een boterham te eten.:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen @bolletje! wat vervelend dat je niet lekker hebt geslapen. Het was ook wel warm ja... Ondanks dat heb ik wel redelijk goed geslapen. Klein beetje oxa en minder zopiclon en ik heb het gered tot 4 uur (was wel om half 3 even wakker) Toen ''pas'' mijn eerste nachtdosis genomen, terwijl ik die meestal al tussen 1 en 3 neem. Ik werd alleen wel met knallende koppijn wakker :( 

Ga lekker naar buiten lieve Bol! De zon schijnt. Doet je humeur misschien ook wel goed. In ieder geval een dikke knuffel voor jou! :heart::rose:

Ik heb geen plannen voor vandaag. Vanavond maar weer eens een lekker stukje fietsen als het wat afgekoeld is, denk ik. Heeft me gisteren ook goed gedaan :)

Fijne dag voor de de rest die ook nog aanschuift vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heyhey,

Vandaag 3 uur gewerkt daarna na de bedrijfsarts. Situatie vertelt van de psychiater en de medicatie. Als het niet gaat hoef ik niet te werken en als het kan dan wel. Dus dat was een goed gesprek. Daarna naar HRM gegaan en mijn contract verlengt. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Deligaf1:

Heyhey,

Vandaag 3 uur gewerkt daarna na de bedrijfsarts. Situatie vertelt van de psychiater en de medicatie. Als het niet gaat hoef ik niet te werken en als het kan dan wel. Dus dat was een goed gesprek. Daarna naar HRM gegaan en mijn contract verlengt. :)

Top! Mooi, man! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Deligaf1:

Heyhey,

top! Zelfs gewoon contact verlening, ondanks het ziek zijn. Kunnen ze zo weinig aan je merken dat je je niet goed voelt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Deligaf1:

Heyhey,

Heel fijn! Dat geeft je vast vertrouwen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Kannietmeer:

top! Zelfs gewoon contact verlening, ondanks het ziek zijn. Kunnen ze zo weinig aan je merken dat je je niet goed voelt?

Mijn werkgever is eigenzorg drager als ze mijn contract niet verlengde zijn ze als nog finiancieel verantwoordelijk voor mij. Daarnaast kijken ze door het ziek zijn heen. Hoe ik heb gepresteerd zonder de problemen met de medicatie nu op dit moment oftewel niet alleen naar het plaatje kijken hoe het er nu uit ziet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Deligaf1:

Mijn werkgever is eigenzorg drager als ze mijn contract niet verlengde zijn ze als nog finiancieel verantwoordelijk voor mij. Daarnaast kijken ze door het ziek zijn heen. Hoe ik heb gepresteerd zonder de problemen met de medicatie nu op dit moment oftewel niet alleen naar het plaatje kijken hoe het er nu uit ziet. 

Fijn! Dat hebben we nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...