bolletje Geplaatst 21 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2018 Zo, om 5.30 uit bed.We gaan vandaag met een hele groep mensen naar de dierentuin leuk hé? Echt mijn ding kanjers. Voor mij een grote traktatie omdat ik haast nooit weg ga. Dus gauw mijn bed opmaken en dan, gaan met die banaan Joeheiiiiiiiiiiiiiiiii. Mereltje, Kaida74, Theelichtje en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mereltje Geplaatst 21 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2018 Heel veel plezier!! Dat t droog mag blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eleo31 Geplaatst 21 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2018 Geniet ervan Bolletje!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eleo31 Geplaatst 21 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2018 Heeft er iemand ervaring met sauna bezoek ? zou dat een poditiebe of juist negatieve invloed hebben op de ontwenningsptomen? liefs Eleo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 21 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2018 2 uur geleden zei Eleo31: Heeft er iemand ervaring met sauna bezoek ? zou dat een poditiebe of juist negatieve invloed hebben op de ontwenningsptomen? liefs Eleo Geen ervaring mee, maar men zegt dat regelmatig saunabezoek tijdens afbouwen wel goed is, omdat je dan via de huid ook veel gifstoffen kwijt raakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 21 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2018 12 uur geleden zei bolletje: Zo, om 5.30 uit bed.We gaan vandaag met een hele groep mensen naar de dierentuin leuk hé? Echt mijn ding kanjers. Voor mij een grote traktatie omdat ik haast nooit weg ga. Dus gauw mijn bed opmaken en dan, gaan met die banaan Joeheiiiiiiiiiiiiiiiii. Mocht je weer mee naar huis @bolletjeof moest je in de dierentuin blijven? Alle gekheid op een stokje, ik hoop dat je een fantastische dag hebt gehad! Kaida74 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eleo31 Geplaatst 21 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2018 6 uur geleden zei Kaida74: Geen ervaring mee, maar men zegt dat regelmatig saunabezoek tijdens afbouwen wel goed is, omdat je dan via de huid ook veel gifstoffen kwijt raakt. Dank je voor je antwoord Kaida!!!! Ik ga het proberen!!!! liefs Eleo Kaida74 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 21 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 21 juni 2018 1 minuut geleden zei Eleo31: Dank je voor je antwoord Kaida!!!! Ik ga het proberen!!!! liefs Eleo Ik wil ook graag (en ga ook graag) naar de sauna, maar heb niemand die mee wil (preutse partner ;-) en vrienden allemaal ver weg wonend of geen tijd) Het schijnt echt wel te helpen je lichaam te zuiver. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden