Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 4-6-2018


Aanbevolen berichten

Goeie morgen kanjers,

Weer eens zitten klungelen aan m'n wekker met het gevolg dat ie om 5 over 6 afging en ik rechtop in bed zat. Nou er maar uit gegaan.

Vanmiddag weer lekker werken. Nou eens echt kijken of ik kan beginnen aan het kunstgras vanochtend. Het blijft hier droog.

Hebben we goed geslapen met z'n allen?

Gisteren veel verkocht op de markt maar ging ook weer naar huis met twee volle tassen. Ja en nou zag ik een schoenendoos vol met kaarten staan voor e2,--

Nou das geen prijs dacht ik en heb de hele doos zonder te kijken, maar gekocht. Kom ik thuis, ZIJN HET DE KAARTEN DIE WE VROEGER ZELF OP DE DAGBESTEDING GEMAAKT HEBBEN.:wacko::blink: Goed ik ga werken.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ik ook al gedacht Dis. Sta a.s. zondag met m'n eigen kaartjes op de markt. Maar deze kaarten zijn uit het jaar pruim dus denk ik ze niet meer te kunnen verkopen.

Beetje veranderen en de mensen wat beduvelen want ze zien er dan weer als nieuw uit. Tja het mag want het is handwerk.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedmorgen!

Straks naar de hypnotherapie toe :) en morgen naar de psychiater en even in overleg om te stabiliseren op 8 mg. Heb in 2 maanden tijd 22mg afgebouwd, hoeveel weken zou ik het beste op deze dosis kunnen blijven staan zodat ik deze dosis als een veilig standpunt kan gebruiken om daarna weer verder af te bouwen? En mocht het dan niet lukken dat ik dan altijd terug kan gaan naar de 8 mg. Een paar had ik persoonlijk gesproken maar zou graag wat meer meningen willen horen. 

Alvast bedankt!

En een fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletje 

Ik ben bij de hypnotherapie geweest wauw wat een resultaat!!!! de rugklachten waar ik mee rondliep heb ik nog maar z’n 5% last van en de angstklachten zijn ook bijna weg! Misschien moet ik nog 1x terug en het heeft ook nog z’n uitwerking nodig zij de hypnotiseur:):):) 

 

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Deligaf1:

@bolletje 

Ik ben bij de hypnotherapie geweest wauw wat een resultaat!!!! de rugklachten waar ik mee rondliep heb ik nog maar z’n 5% last van en de angstklachten zijn ook bijna weg! Misschien moet ik nog 1x terug en het heeft ook nog z’n uitwerking nodig zij de hypnotiseur:):):) 

 

:)

Super, @Deligaf1!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Deligaf1:

Diazepam

Ik ben gewoon zonder te stabiliseren in een behoorlijk tempo afgekickt. Dit is wel heftig maar werkte voor mij het beste. Ik moet wel zeggen dat je thuis situatie er wel naar moet zijn om het op deze manier te doen. Ik werkte namelijk niet in die periode en had een gezin achter me staan die mij steunden. deze "vrije" periode heb ik min of meer gebruikt om zo snel mogelijk van de Diazepam af te geraken. En dat is gelukt.

Ik zeg niet dat snel afbouwen de beste methode is maar dat zeg van langzaam afbouwen evenmin. Ik denk dat er voor een ieder een andere juiste methode is. En dat is een beetje zoeken. Zoals ik het teruglees deed je 22mg in 2 maanden, lijkt me heel goed gaan. Je moet zorgen dat je motivatie bij de volgende stap optimaal is, terugval lijkt mij niet echt een optie, vaak wordt het dan een langdurig gebeuren. Dus kies het moment voor de laatste 8mg zorgvuldig.

mito

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Bernice:

@Deligaf1 Ben jij nu, terwijl je aan het afbouwen bent, onder hypnose te krijgen? Ik stuiter, kan met totaal niet ontspannen. Ben benieuwd hoe dat bij jou is gegaan. 

Ondanks de ontwenningsverschijnselen is de sessie goed verlopen. Ik voelde ook geen ontwenning tijdens de hypnose. We zijn met regressie terug gegaan naar een moment in mijn leven waar de klachten door ontstaan zijn, iets uit de kindertijd was het. Dit is als het ware verwerkt nu. En de klachte waar ik mee rond loop zijn echt heel stuk minder geworden. Dit kan nog verder weg gaan of er is misschien nog 1 sessie nodig... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei mito:

Ik ben gewoon zonder te stabiliseren in een behoorlijk tempo afgekickt. Dit is wel heftig maar werkte voor mij het beste. Ik moet wel zeggen dat je thuis situatie er wel naar moet zijn om het op deze manier te doen. Ik werkte namelijk niet in die periode en had een gezin achter me staan die mij steunden. deze "vrije" periode heb ik min of meer gebruikt om zo snel mogelijk van de Diazepam af te geraken. En dat is gelukt.

Ik zeg niet dat snel afbouwen de beste methode is maar dat zeg van langzaam afbouwen evenmin. Ik denk dat er voor een ieder een andere juiste methode is. En dat is een beetje zoeken. Zoals ik het teruglees deed je 22mg in 2 maanden, lijkt me heel goed gaan. Je moet zorgen dat je motivatie bij de volgende stap optimaal is, terugval lijkt mij niet echt een optie, vaak wordt het dan een langdurig gebeuren. Dus kies het moment voor de laatste 8mg zorgvuldig.

mito

Goed bezig! Heb je nu verder ook helemaal geen last meer van? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Deligaf1:

Goed bezig! Heb je nu verder ook helemaal geen last meer van? 

Jawel, de heftige ontwennings-verschijnselen zijn volledig verdwenen, maar mijn hersenen werken nog niet naar behoren. Gaat wel iedere maand beter. Iedere maand komt er weer iets terug van wat ik ooit was (en daar ben ik dankbaar voor). Ik ben er voor mezelf mee akkoord gegaan dat ik minimaal 2 jaar nodig ben om volledig te herstellen. Maar zoals het nu gaat ben ik prima, geen 100 punten maar wel 70. En geen ontwenning verschijnselen meer. Wel nog een beetje dromerig en vergeetachtig, al wordt dat ook iedere maand iets beter. Bij alles wat ik doe is er meer structuur en ik kan ook weer genieten.

En dat genieten geniet ik nog het meest van.

mito

bewerkt door mito
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...