Spring naar bijdragen

Dinsdag 29 mei 2018


Aanbevolen berichten

12 uur geleden zei fleurtje:

@Gypsy :heart: :heart: :heart:

Fantastisch! 

@Lika, wanneer je denkt tegen je grens aan te lopen, zit je er 8/10 keer al over..kan je niet wat gas terug nemen? 

Ik heb zelf ook een spannende dag. Moet er vandoor 

:lips:

Klopt @fleurtje. Winst is dat ik het nu zie. Ben helaas iets te laat, maar toch. Ik heb wat maatregelen genomen. Weet ook wat er gebeurde. Net te veel nieuwe spannende dingen achter elkaar....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Yana:

Nou, je zet me wel aan het denken. Ik doe helemaal niks aan m'n conditie en volg met bewondering jouw stappen. Hoe doe jij dat, heb je een app op je telefoon?
Behalve je stappen is het ook leuk om je romance te volgen, heerlijk voor je dat het zo fijn is!

Ik heb geen mobiele telefoon ik heb een stappenteller op de markt gekocht. Gewoon een simpele die alleen maar stappen meet. Maar het kan ook op de telefoon geloof ik. Iets met google hoor ik weleens.

Leuk dat je van mijn verhalen geniet ik ben ook heel blij.

Mijn stappen red ik door mijn werk ik loop de hele dag heen en weer en in de pauze ga ik wandelen omdat ik niet in de kantine wil zitten omdat het te druk is daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei spirit:

Ik heb ook een stappenteller op mijn telefoon gezet, maar ik vergeet steeds mijn mobiel mee te nemen als ik ga wandelen :blush:

Ik kom overigens nog niet verder dan 2000 stappen per dag..

Heerlijk yoghurtijs meegenomen bij de supermarkt. Heb net maar even boodschappen gedaan, had er vanmiddag geen fut voor.

De buiten vallen hier tot nu toe wel mee. Geen hevige wateroverlast..

O ja, morgen naar het strand, ik hoop dat het een beetje weer is.. Vandaar dus de boodschappen alvast gedaan voor morgen..

Als je je mobiel meeneemt zal het misschien nog eens meevallen hoeveel je loopt. Daarom vind ik zo'n simpele stappenteller ook heel makkelijk die doe ik aan mijn broek en lopen maar. 

Lekker yoghurtijs! Goed idee!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Yana:

Ik ga rondkijken of ik ergens zo'n stappentellertje op de kop kan tikken, denk dat ik de meeste dagen de 500 stappen nog niet haal :blush:

Geen 500? Dat kan ik me echt niet voorstellen. Heb je een zittend beroep? En bij de action of dat soort winkels kan je meestal wel een hele goedkope kopen. Zal wel leuk zijn een groepje die het elke dag even deelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weinig winkels hier want ik woon erg afgelegen in Frankrijk, maar ik ga m'n best doen. Lijkt me leuk zo'n cluppie. Voor de helft doe ik computerwerk, dat is dus zittend, maar voor de andere helft klussen en vakantiehuizen schoonmaken, dus wie weet valt het erg mee. Wandelen doe ik zelden behalve achter de maaimachine.

bewerkt door Yana
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze zijn nog wel te vinden die simpele dingen hoor. Anders ook tellers die dan gegevens doorstuurt aan je mobiel maar ik weet niet hoe dat werkt. Kan me voorstellen dat het even lekker is hier in huis knapt het eindelijk ook een beetje op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O je woont in Frankrijk dat wist ik niet Yana. Anders via Ali o.i.d.? Daar hoor ik ook weleens wat over dan wordt het thuisgebracht. Wel geduld hebben kan weken duren. Maar met schoonmaken maak je toch ook aardig wat stappen lijkt mij en achter de maaimachine ook als je tuin maar groot genoeg is.:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...