Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 28-5-2018


Aanbevolen berichten

Hier ook nagenoeg geen regen gehad. Gistermiddag/avond gebbged bij mn zwager. Ging beter als de rest van de dag. Stabiliseert nu dus maar even op 0,14. Onrustig nachtje, goed wakker, maar inmiddels weer stuk minder.

Dis, wat heerlijk dat je zo hebt kunnen genieten. En dat bijna een hele dag. Ik kan niet wachten op de dag dat ik zulke dingen weer kan zonder erbijna te hoeven denken hoe ik me zal voelen. 

Vandaag weer onwijs warm, fijne dag allen. En bolletje, veel plezier op de dagbesteding. Mag ik vragen waar je naartoe gaat. Is dat vanuit ggz of zkh?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal!

lastig ingeslapen maar toen ik eenmaal in slaap was gevallen goed door geslapen gelukkig. Elke dag als ik wakker word dan sta ik op met muziek in mij gedachte dan speel het eerst een nr in me hoofd af voordat mijn dag begint, eerst irriteerde ik me eigen er maateloos aan. Maar dacht laat maar gebeuren is het ook als eerste weg.

Een algemene vraag; Rijden jullie auto met benzo’s op en met de eventueele ontwenningsverschijnselen? 

Fijne dag verder! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Dis:

Goeje mogguh, hier in een klein spatje regen maar gisteren. Ik heb een prachtige dag gehad en ben tot het einde van 1300 tot 20.00 uur gebleven en heb genoten. Heel origineel op de kinderboerderij (die is wel commercieel geworden met restaurant en top keuken voor feesten). De kinderen hebben zich goed vermaakt met de dieren, er was zelfs schapen scheren. De koe en de ezel, de lammetjes en het varken, het kleinvee, inclusief muizen en ratten, de jeugd had er stiekum een paar uit de kooi gehaald, hahaha dat vond de restauranthouder minder leuk, alle kinderen moesten iedere keer als ze op het terras kwamen aan een lange stalen wasbak de handen wassen, op het laatst was de zeep op en de handdoekautomaten leeg. Onder de koele bomen op het grasveld. Heerlijk! Thuisgekomen voldaan en dubbel trots.

Bolletje en alle anderen een fijne dag en rustig aan!

Wat heerlijk dat je zo'n geweldige dag had, Gerard! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Deligaf1:

Goedemorgen allemaal!

lastig ingeslapen maar toen ik eenmaal in slaap was gevallen goed door geslapen gelukkig. Elke dag als ik wakker word dan sta ik op met muziek in mij gedachte dan speel het eerst een nr in me hoofd af voordat mijn dag begint, eerst irriteerde ik me eigen er maateloos aan. Maar dacht laat maar gebeuren is het ook als eerste weg.

Een algemene vraag; Rijden jullie auto met benzo’s op en met de eventueele ontwenningsverschijnselen? 

Fijne dag verder! 

Toen ik nog Lorazepam had reed ik inderdaad "gewoon" auto en dat ging prima. Op dagen dat ik te veel last had van de ontwenning bleef ik thuis en meed ik de auto.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-5-2018 om 10:29 zei Deligaf1:

Een algemene vraag; Rijden jullie auto met benzo’s op en met de eventueele ontwenningsverschijnselen?

Mijn stelling in gebruik was: niet benzo's en rijden tegelijk. Ik zou het vreselijk vinden als door mijn klachten er iemand anders schade ondervind. Weet zeker dat ik dan van de stress uit elkaar zou barsten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Dis:

@Kannietmeer, je hebt gelijk met blauwe bessen, het is wetenschappelijk bewezen dat een combinatie van blauwe bessen en vitamine D3 een significante verbetering (van het zelfherstellend vermogen) van de hersenen bewerkstelligd, ook bij een herseninfarct. Ik kan de link niet meer vinden, het is een duits filmpje van 11 minuten, oersaai met grafieken.

Dit artikel laat in ieder geval zien dat een doosje in huis halen best een goed idee is. https://www.ahealthylife.nl/10-bewezen-voordelen-van-blauwe-bessen/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...