bolletje Geplaatst 26 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2018 Moggel Kanjers, Was er vandaag niet iemand jarig? En krijgen we taart ja toch? Vannacht weer goed geslapen en zin in de dag. Wil veel doen, allemaal hele leuke dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 26 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2018 Goede morgen! Ook goed geslapen, mooi weertje erbij hoppa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 26 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2018 50 minuten geleden zei bolletje: Moggel Kanjers, Was er vandaag niet iemand jarig? En krijgen we taart ja toch? Vannacht weer goed geslapen en zin in de dag. Wil veel doen, allemaal hele leuke dingen. Wat ga je allemaal doen bolletje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2018 Wat ga ik doen Deligaf. Eerst wat haken ophangen voor wat hangplantjes, dan een wasrek, zo eentje die je uit kan trekken. 4 jaar geleden heeft de buurman hem opgehangen maar dat ding is er af gedonderd. Dan moet ik nog een soort afdakje maken voor m'n racemonster (scootmobiel) Dan moet ik nog een betonnen vloertje vetvrij maken want daar wil ik kunstgras op leggen. Dus nog veel te doen, maar niet allemaal vandaag hoor. Vanmiddag ga ik kaarten maken, dan is het buiten te wamme. Wat ga jij doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 26 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2018 Goede Bezigheden! Zometeen ga ik verder met hypnotherapie en NLP te leren, daarna sporten, tussen door wat eten. En savonds mits het mooi weer blijft vissen en of nog een uurtje wiskunde leren of een boek lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2018 Behalve wikskunde is de rest ook niet verkeerd. Hoop alleen niet dat het te warm is anders worden de vissen lui. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 26 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2018 Haha ja klopt, het is altijd het leukste als je wat vangt. De ontspanning en de rust dat doet het hen al voor de helft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 26 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2018 2 uur geleden zei bolletje: Moggel Kanjers, Was er vandaag niet iemand jarig? En krijgen we taart ja toch? Vannacht weer goed geslapen en zin in de dag. Wil veel doen, allemaal hele leuke dingen. Mogge @bolletje Gisteren was @Kaida74jarig, je hebt de taart toch niet gemist? Vandaag wel de verjaardag van mijn schoonmoeder. Ze is nog heerlijk jong, wordt 76. Wij gaan erheen. Nadeel is dat ze in een appartement woont met een klein balkon, dus dat wordt verplicht binnen zitten. En dat met die warmte! Vannacht goed geslapen, wel wat onrustig opgestaan weer. Ik heb de Oxazepam nog steeds niet genomen en ben het ook niet van plan zolang het gaat zoals het nu verloopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 mei 2018 Geweldig joh en proficiat met schoonmoeders. Zo te zien hoef je die niet achter het behang te plakken hé? Fijn dat je probeert sterk te blijven en geen Oxa wilt nemen. Hier wordt je sterker van. Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 26 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2018 Goedemorgen! Klinkt goed @Deligaf1 en @bolletje, lekker bezig. @Cyclad58 Heel goed! Stop ze maar diep weg! Ik ga vanmiddag naar een bierfestival. Ik weet dat drank op je gaba werkt, maar ik wil ook kunnen genieten! We slapen in een klein hotel in de buurt. De kinderen zijn 2 nachtjes bij opa en oma en....ik vind het heerlijk! Nooit gedacht! Even geen 'mama', 'mama' om mij heen! Vanmiddag ook even de Giro kijken. Super spannend! Vannacht niet weer uren wakker gelegen. Wel weer om de 1 a 1.5 uur wakker geworden. Dat heb ik liever dan uren wakker liggen dus prima! We zullen zien hoe het na het bier in een vreemd bed gaat. Fijne dag. Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 26 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2018 @Jeshen Klinkt goed! Heerlijk z’n day off fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 26 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2018 6 uur geleden zei bolletje: Geweldig joh en proficiat met schoonmoeders. Zo te zien hoef je die niet achter het behang te plakken hé? Fijn dat je probeert sterk te blijven en geen Oxa wilt nemen. Hier wordt je sterker van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 26 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2018 5 uur geleden zei Jeshen: Goedemorgen! Klinkt goed @Deligaf1 en @bolletje, lekker bezig. @Cyclad58 Heel goed! Stop ze maar diep weg! Ik ga vanmiddag naar een bierfestival. Ik weet dat drank op je gaba werkt, maar ik wil ook kunnen genieten! We slapen in een klein hotel in de buurt. De kinderen zijn 2 nachtjes bij opa en oma en....ik vind het heerlijk! Nooit gedacht! Even geen 'mama', 'mama' om mij heen! Vanmiddag ook even de Giro kijken. Super spannend! Vannacht niet weer uren wakker gelegen. Wel weer om de 1 a 1.5 uur wakker geworden. Dat heb ik liever dan uren wakker liggen dus prima! We zullen zien hoe het na het bier in een vreemd bed gaat. Fijne dag. Veel plezier! Vreemd bier en een bed, haha! Enjoy the most! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2018 Op 26-5-2018 om 10:08 zei Cyclad58: Mogge @bolletje Gisteren was @Kaida74jarig, je hebt de taart toch niet gemist? Vandaag wel de verjaardag van mijn schoonmoeder. Ze is nog heerlijk jong, wordt 76. Wij gaan erheen. Nadeel is dat ze in een appartement woont met een klein balkon, dus dat wordt verplicht binnen zitten. En dat met die warmte! Vannacht goed geslapen, wel wat onrustig opgestaan weer. Ik heb de Oxazepam nog steeds niet genomen en ben het ook niet van plan zolang het gaat zoals het nu verloopt. Go AD! Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden