Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 23-5-2018


Aanbevolen berichten

Goeie morgen medestrijders,

Niemand wakker geworden van het onweer? Ik vind zwaar weer heerlijk, dan voelt mijn huis als een veilige deken over me heen.

Dadelijk weer naar de dagbesteding. Altijd erg fijn. En jullie wat gaan jullie vandaag doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi @bolletje, goedemorgen  allemaal,

Ik heb nu een derde slechte nacht op rij gehad. De laatste tijd gebeurde dat af en toe, maar geen dagen op rij. Ik vind het soms nog lastig om mij daar bij neer te leggen. Maar hoop dat deze dagen bij het herstel hoort.

De kinderen hebben gelukkig mijn oude slaapgenen gekregen :P

Overigens heeft de onweer mij niet bereikt. Of het was tussen 1 uur en 4 uur, toen ik sliep....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Dis:

Hoi mensen,

Ik ben zojuist teruggekomen van een reis naar Duitsland. Vanmorgen al vroeg vertrokken na een slapeloze nacht, mijn vrouw word daar morgen geopereerd. Een neurologische operatie waarvan men in Nederland nog niet de beste kennis heeft, vandaar Duitsland. Een heel gesjouw met rolstoel, koffer en een draagtas met koffiezetapparaat (duitsers drinken slootwater). Enfin, het is een groot zieken huis, dus alle invalide parkeerplaatsen waren bezet, drie hoog geparkeerd, géén lift maar een hellingbaan, naar het opnameburo, toen naar de afdeling dat was alles bij elkaar al een km lopen met alles. Toen naar de kamer en haar geholpen met alles. Op de terugweg wel lekker goedkoop getankt voor € 1,43. Nu kapot, zenuwen zijn gezakt. Het wordt me een week, zal maar niet teveel vooruit denken. Ik blijf wel op 10mg staan zolang de stress duurt.:blush:

Lieve Dis! Wat een onderneming tijdens een periode dat jij ook behoorlijk kwetsbaar bent. Zo dapper gedaan zeg lieverd! Je mag trots zijn op jezelf. Enorm trots! Neem maar lekker je rust de komende dagen en zorg naar goed voor je vrouw. :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...