Momentum Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 Goedemorgen Dagpact: Momentum Fijne pinksterdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 Goedemorgen vroeg wakker maar sliep ook op tijd. Vandaag gaan we 2 taarten maken voor mijn verjaardag kwarktaart en appeltaart Dagpact: Momentum Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 Fijne verjaardag, Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 @fleurtje van harte met je jaar rookvrij ik ga geen taart neer zetten dat doet @Reacher natuurlijk straks! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 Zojuist zei Bob: Fijne verjaardag, Lars! Morgen @Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 Goedemorgen frummers Wat een heerlijk begin van de dag: windstil en een zonnetje... En natuurlijk een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 Goedemorgen @Yvonne lekker koffie nog plannen voor vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 Niet veel Lars, een beetje in huis rommelen, lekker in de tuin wat sprietjes onkruid wegtrekken en lekker lui lezen... Jij gaat taarten bakken toch? Leuk man... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 Ja wij gaan taarten maken vandaag dat wilde ik graag zelf doen. Lekker een dagje aan rommelen word aardig weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 Moghu allemaal, Beetje niet zo lekker. Vannacht heel veel de wc. gezien. dus rustig aan vandaag. Ik wil het ijzeren tuinsetje gaan schilderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 Beterschap @bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 dank je wel kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 Beterschap Bolletje, rustig aan dan maar vandaag.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 2 uur geleden zei Lars: @fleurtje van harte met je jaar rookvrij ik ga geen taart neer zetten dat doet @Reacher natuurlijk straks! Bumbaaaaa!! Dank je wel Lars! Maar t is eigenlijk pas overmorgen zover. Nu ik wil dat best drie dagen vieren se. @Reacher, begint er maar al aan he. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 @bolletje, bah dat is niet leuk . Hoop dat je je snel beter voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 Goedemorgen Beterschap @bolletje Hier ook niet echt lekker Gefeliciteerd @fleurtje fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 (bewerkt) hahahaha Fleurtje ..... krijg je van mij alvast wat cola om de taart weg te spoelen... 20 mei 2018 bewerkt door Yvonne fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 Gypsy ook beterschap en ook maar rustig aan vandaag... Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 Aaaahhh het lekkerste op heel de wereld, naast mijn dochter natuurlijk....coca cola zero Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 Zojuist zei Yvonne: Gypsy ook beterschap en ook maar rustig aan vandaag... Dank. Lekker op de bank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 Ik ga maar es naar de fitness. Beterschap @Gypsy Ff de cola nog verstoppen. Met reacher weet ge nooit Laters Reacher en Gypsy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 Oh oeps dacht een dag voor mij maar dus een dag na mij nou dan doen we het dinsdag nog een keer gefeliciteerd dan met je 363 dagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 Dagpact: Momentum Lars Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 Gefeliciteerd, bijna jarigen en bijna jubilarissen. Hebben we dát vast gehad. Beterschap alle zwak, ziek en misselijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2018 Goedemorgen brompot Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden