Deirdre Geplaatst 26 mei 2018 Auteur Rapport Geplaatst 26 mei 2018 Dagrapport: tijdens m’n werkreünie drie glazen bier voor m’n snufferd gekregen en eentje over m’n jurk. De innerlijke mens wel drooggehouden. Vond het nog gezellig ook! Het lijkt of ik in nuchtere toestand minder met mezelf bezig ben en beter kan luisteren. Nu mannen die voetbal kijken in huis met heel veel bier. Er even bij gezeten, maar nu m’n vriend voor de 14e keer Frank de Boer (of is het Ronald) nadoet, ga ik Netflixen in bed. Ook met 12 bier op, zou dat nog niet grappig zijn. Amethist, bumperjim en Aline38 reageerden hierop 1 2
Yana Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Geplaatst 27 mei 2018 Goed gedaan en hopelijk lekker geslapen en fris weer op. Fijne dag!
Lika Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Geplaatst 27 mei 2018 Mooie ervaring. Is waar van dat beter luisteren. Ondervind ik ook. Leuk hè?
Amethist Geplaatst 27 mei 2018 Rapport Geplaatst 27 mei 2018 Ha ha, ik heb beeld Super goed gedaan dame! Chapeau! Wilde nog even aansluiten bij de opmerking van @bumperjim ga alsjeblieft niet je best doen om anders te zijn thuis! Je bent goed zoals je bent. Je hoeft maar 1 iemand te zijn en dat is jezelf.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden