Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 13-5-2018


Aanbevolen berichten

SSSSSSTTTTTT nog niet zeggen wie er gewonnen heeft want ik ben nog aan het kijken:D Wel een kolere herrie 's ochtends, maar goed.

Wat gaan jullie doen vandaag? Wilde eindelijk die grasmatten leggen, gaat het verdulleme regenen. Nou ja dan maar ff poetsen en weer kaarten maken. Ook niet erg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @karin123

Allereerst ook van mij een hartelijk welkom hier!

Ik heb zelf geen ervaring met Diazepam, maar heb van anderen wel begrepen dat Diazepam niet door iedereen even goed wordt verdragen. 
Tijdens de afbouw zijn de door jou genoemde klachten ook wel bij andere benzo`s gehoord, het is naar mijn mening waarschijnlijk dat de afbouw bij jou de klachten veroorzaakt. 

@bolletje, het is stil hier! Heb je een creatieve dag gehad?
Bij ons staat het in het teken van moederdag. Bij schoonmoeder en moeder geweest, zojuist zoon en schoondochter op bezoek gehad. 
Vanavond maar eens rustig wat relaxen. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Cyclad,

 

Bedankt voor het welkom.

Ben al overal op zoek naar mensen met ervaringen zoals de mijne.

Heb jarenlang Diazepam gebruikt maar had altijd het idee dat het iets geks deed bij mij maar kon de vinger er niet op leggen.

Oxazepam verdraag ik beter en ook jarenlang gebruikt.

Bij mijn opname ook alles omgezet naar DIazepam en werd enorm gespannen daarvan.

Is mislukt en daarna weer aan de oxa´s en nu sinds een week weer DIazepam voor de afbouw.

Ik vraag me af of ik toch niet beter via de Oxa´s af kan bouwen.

Heeft iemand hier ervaring mee.

Word ook  depressiever van de Diazepam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zo'n beetje de hele dag kaarten gemaakt Cyclad. Vroeger had ik de hele dag gegamed maar daar heb ik helemaal geen behoefte meer aan. Misschien in de toekomst weer. Voorlopig houd ik het bij het kaarten maken:D.

Heb je rustig gerelaxt?