Spring naar bijdragen

Woensdag 9 mei

Gast

Aanbevolen berichten

Goedemorgen. 

Hier vroeg op , vroeg reva, maar daarna bijna de hele dag nog voor mij. Daarna rustig aan wat voorbereiden voor de vakantie. Slapen lukte niet zo, zal wel door gewenning tramadol komen. Komt goed. 

Dagpact:

Lente

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Hier gelukkig heerlijk geslapen. Jammer dat je niet zo goed kon slapen misschien vanmiddag nog een dutje?

Lekker hoor uitkijken naar de vakantie. Voorpret vind ik altijd zo lekker. Hoop dat je een super leuke vakantie hebt Lente.

Fijne dag iedereen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lente De vlinders zijn super actief haha. Gisteren heerlijk met hem gechat dus ik denk wel dat het wat gaat worden. Nu moet ik alleen nog even moed verzamelen maar ik denk dat hij wel door heeft dat ik hem leuk vindt. 

Ik snap dat je het spannend vindt! Ga je alleen of in een groep?

Verder houden we het droog ja! Voor mij momenteel moeiteloos ik hoop dat het zo blijft. Mijn lichaam kan in ieder geval een beetje bijkomen en dat is al meegenomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Lente:

Mooi hoor! Blij voor jou! 

Ik ga alleen, voor het eerst na 11 jaar.

Maar het is een zeer kleinschalig hotel. En de excursies, die aangepast zijn , is met de andere hotelgasten, dus in een groep. Ook eten is met elkaar. Een goede vriend deed dit al 6 keer, daarom " durf ik het aan" :D

Dat klinkt heel ideaal! Zelf maar niet alleen net zoals niet drinken!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Lars:

Goedemorgen vanmiddag naar de psycholoog na lang twijfelen toch besloten om emdr te gaan doen best spannend. Wanneer ga je op vakantie @Lente

Dagpact:

Herstel

Lars

Goedemorgen. Wat is emdr Lars? Ik hoop dat het je helpt in ieder geval!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een vage therapie waarbij je trauma aan kunt pakken. Via piepjes ga je er dan anders tegen aan kijken. Voel je de pijn niet meer zo. Nooit bewezen hoe en of het echt werkt maar het schijnt bij veel mensen te werken dus ik ga het maar proberen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja jij wel. Er zal hier nou eens nooit een stuk aanbellen en zeggen "Hallo mevr. ik ben uw persoonlijke verzorger".  Mijn specialiteit is masseren.  Ja aanbellen zullen ze wel doen, maar wat daarna gebeurd ,Plaatjes Schrikkenvreselijk, dus masseer ik mezelf maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lente, hoe zit dat precies met die tramadol? Dat was laatst toch een fout van je huisarts om dat voor te schrijven? Het bleek toch gevaarlijk voor je te zijn? En nu gebruik je het weer? Ik kan me nog herinneren van een hele poos geleden in je herstelperiode dat je het ook gebruikte en er mee moest stoppen. Je gebruikte het toen kort maar moest toen langzaam afbouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!
Zo leuk om je te lezen @Lars, je humor en je hulp aan anderen. Ik ben hier nog maar heel kort maar ik heb nu al bewondering voor je gekregen. Ik ben benieuwd wat de emdr voor je gaat doen, ik hoor er soms hele goede verhalen over.
@Gypsy, heerlijk voor je geniet ervan. Je zou tegen hem kunnen zeggen: 'ik vind je leuk', dan weet je zeker dat hij het doorheeft :)
@Lente, fijn die voorbereidingen voor je vakantie, het klinkt alsof het lichamelijk weer ietsje beter met je gaat?

Dagpact

Lente

Lars

Rosa

Yana

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Yana:

Ik voel me vandaag zo onstuitbaar gelukkig, maar dat kan misschien ook wel een trigger zijn om te gaan drinken? Vandaag maak ik mijn eerste droge MAAND vol, ik kan het haast niet geloven en het brengt me zoveel goeds. Echt, ik ben zó blij.

Gaaf zeg! En gewoon GEEN trigger laten zijn geniet van het gevoel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...