bolletje Geplaatst 8 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2018 Goeiiiiiiiiiiiiiiie morgen doorzetters, Goed geslapen vannacht. Met de ventilator zo'n beetje tegen m'n toeter. Na zo'n 40-45 jaar 3-4 uur nodig om in slaap te vallen is dit natuurlijk een heel groot cadeau. Dadelijk weer slapen......... oeps werken bedoel ik. Kannietmeer en Kaida74 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 8 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2018 Heerlijk @bolletje het is je gegund! Mijn nacht was kl*te.... heb dik 2 uur wakker gelegen. Ben maar uit bed gegaan en wat klusjes in huis gaan doen. Uiteindelijk sliep ik om 5 uur weer en werd ik om half 9 ruw uit mijn slaap gehaald (ondanks oordoppen) want bovenburen zijn aan het renoveren (Nouja, de woningstichting dan) en dat moet altijd starten met donder en geweld blijkbaar,... grrrrr Straks fietsen met een vriendin die sinds dit weekend ook een e-bike heeft. Maar nu eerst koffie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 8 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2018 (bewerkt) Ah je bent geslaagd @bolletje heerlijk dat je zo goed slaapt. Tot vier dagen geleden was bij mij geen nacht hetzelfde (sinds stoppen met lora), maar de afgelopen vier dagen wel. Ik word om de 45 min tot 1.5 uur wakker. Niet fijn. Herkennen mensen die langer zijn gestopt dit? Ik bijt mij erdoorheen. It cant rain all the time. Komt vast goed, hoort bij het herstel... Ik werk weer even door. Fijne dag allen! 8 mei 2018 bewerkt door Jeshen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 8 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2018 3 uur geleden zei Dis: Allemaal een zonnige dag gewenst, Hun die moeten werken Saluut! (vrij vertaald uit het Romeins) de rest probeer zo veel mogelijk te genieten. Dank je wel Gerard! GAat het met jou ook een beetje met de onrust, wordt het al beter? 2 uur geleden zei Kaida74: Heerlijk @bolletje het is je gegund! Mijn nacht was kl*te.... heb dik 2 uur wakker gelegen. Ben maar uit bed gegaan en wat klusjes in huis gaan doen. Uiteindelijk sliep ik om 5 uur weer en werd ik om half 9 ruw uit mijn slaap gehaald (ondanks oordoppen) want bovenburen zijn aan het renoveren (Nouja, de woningstichting dan) en dat moet altijd starten met donder en geweld blijkbaar,... grrrrr Straks fietsen met een vriendin die sinds dit weekend ook een e-bike heeft. Maar nu eerst koffie!! Balen joh. Heel herkenbaar bij mij. Altijd wel iemand die denkt dat ie herrie moet maken als ik lig te slapen. Savonds of 's ochtends. Altijd wel iets. Radio, machine, knallende auto, schreeuwende kinderen.. Wel heerlijk om te fietsen met dit weer dus ik hoop dat je lichaam alles toelaat en dat je lekker kan genieten. 1 uur geleden zei Jeshen: Ah je bent geslaagd @bolletje heerlijk dat je zo goed slaapt. Tot vier dagen geleden was bij mij geen nacht hetzelfde (sinds stoppen met lora), maar de afgelopen vier dagen wel. Ik word om de 45 min tot 1.5 uur wakker. Niet fijn. Herkennen mensen die langer zijn gestopt dit? Ik bijt mij erdoorheen. It cant rain all the time. Komt vast goed, hoort bij het herstel... Ik werk weer even door. Fijne dag allen! Het wakker worden in dat ritme is me volledig bekend. Het is in principe niet erg zeggen ze, maar het komt zeker door de benzo is mijn ervaring. Dit is een normaal slaappatroon meestal, maar de manier waarop we slapen of wakker worden zorgt ervoor dat je het ook echt merkt. Normaal kom je ook elke keer (bijna) helemaal uit je slaap, maar dat merk je niet ( zeggen ze). Dus misschien, zolang je kan verder slapen, moet je het maar zien als iets wat niet deert. Je hebt alleen een hoger bewust zijn op het moment. @bolletjeis de ventilator nieuw of heb je die altijd al? Geniet van je dag lieverd! Ik heb ook een vrij dagje samen met mijn vriend, en we gaan proberen echt deze als vrije dag te besteden, behalve de paar dingen die we beiden belangrijk vinden om wel te doen. Zullen zien wat er in de praktijk overblijft van de 'vakantie dag'. We moesten vanmorgen al even langs de dokter om 9 uur voor mijn vriend zijn oksel waar een ontsteking weigert te vertrekken en waar de dokter bijna een maand geleden ook al een mes in heeft gezet. Vandaag weer mensen, zonder... ja Zonder... verdoving, twee keer het mes in zijn oksel om vervolgens tot de conclusie te komen dat het misschien toch de diep zit en heeft hij ons met een antibiotica ( die hij niet mocht hebben achteraf wegens gevoeligheid) en een verwijzing voor een chirurg gedag gezegd. Ja ja, ik weet ondertussen waar de slager zit bevind hier.... wat een prutser zeg! Dat had ik nog beter gedaan! Nu wacht ik op het colloïdaal zilver dat ik gisteren heb besteld voor mijn vriend. Zeg maar dag tegen de antibiotica... als het even kan neem ik wel zilver colloïdaal zilver. Heeft me al jaren geholpen. Als het echt niet werkt kan je altijd nog aan de antibiotica. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 8 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2018 19 minuten geleden zei Dis: Ik denk dat het komt omdat ik in de avond afgemat ben door de nerveusiteit van de dag. Het heeft te maken met hogere cortisol levels in de ochtend denk ik. In de avond wordt dat lager en voel je je beter. Blijft een theorie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordi Geplaatst 8 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2018 @DisGerard, zo herkenbaar man. Wat doe jij tegen de stress en onrust? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 8 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2018 (bewerkt) 4 uur geleden zei Kannietmeer: Het wakker worden in dat ritme is me volledig bekend. Het is in principe niet erg zeggen ze, maar het komt zeker door de benzo is mijn ervaring. Dit is een normaal slaappatroon meestal, maar de manier waarop we slapen of wakker worden zorgt ervoor dat je het ook echt merkt. Normaal kom je ook elke keer (bijna) helemaal uit je slaap, maar dat merk je niet ( zeggen ze). Dus misschien, zolang je kan verder slapen, moet je het maar zien als iets wat niet deert. Je hebt alleen een hoger bewust zijn op het moment. @bolletjeis de ventilator nieuw of heb je die altijd al? Geniet van je dag lieverd! Ik heb ook een vrij dagje samen met mijn vriend, en we gaan proberen echt deze als vrije dag te besteden, behalve de paar dingen die we beiden belangrijk vinden om wel te doen. Zullen zien wat er in de praktijk overblijft van de 'vakantie dag'. We moesten vanmorgen al even langs de dokter om 9 uur voor mijn vriend zijn oksel waar een ontsteking weigert te vertrekken en waar de dokter bijna een maand geleden ook al een mes in heeft gezet. Vandaag weer mensen, zonder... ja Zonder... verdoving, twee keer het mes in zijn oksel om vervolgens tot de conclusie te komen dat het misschien toch de diep zit en heeft hij ons met een antibiotica ( die hij niet mocht hebben achteraf wegens gevoeligheid) en een verwijzing voor een chirurg gedag gezegd. Ja ja, ik weet ondertussen waar de slager zit bevind hier.... wat een prutser zeg! Dat had ik nog beter gedaan! Nu wacht ik op het colloïdaal zilver dat ik gisteren heb besteld voor mijn vriend. Zeg maar dag tegen de antibiotica... als het even kan neem ik wel zilver colloïdaal zilver. Heeft me al jaren geholpen. Als het echt niet werkt kan je altijd nog aan de antibiotica. Dan gaan we er maar vanuit dat dat bij het herstel hoort @Kannietmeer! Het duurt lang, maar steeds meer klachten zijn weg. Dat slapen moet ook ooit goedkomen! Wauw wat een prutser die dokter! Zeg dan gewoon meteen dat je dat niet kan. Ieder zijn specialiteit. Dat lijkt mij niet iets om je voor te schamen. Prutswerk wel! Sterkte voor je vriend! Fijne dag nog! En de rest natuurlijk ook! 8 mei 2018 bewerkt door Jeshen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden