Gast Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2018 De warme melk al lang .ik had van Hoseinni gehoord. Dank voor je tip. Morgen ff Goegelen. slaap goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2018 Spirit: sterkte en slaap goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2018 Lastig het laatste stuk zoveel pijn. , maar komt goed. Slaap goed allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2018 Welterusten @zzb . Ik lag er vroeg in en moest weer vroeg op. Dus alsnog droge afmelding van gisteren Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2018 Wel nee Hub. laat lekker staan. Het is van mijn kant geen kritiek hoor, hooguit een andere mening. Jij mag hier ook schrijven hoe jij er over denkt. Dus laat maar staan joh. Prima zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2018 Hoi @hub, bedankt dat je reageerde. Ik haal eruit dat je wilde dat mede forummers die langer bezig zijn met het stopproces het ook zou lukken om gestopt te blijven en dat vind ik lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2018 Hub weet je niet meer wat je mij anderhalve maand geleden aan het strand in Scheveningen bij ondergaande zon beloofd hebt. Weet je nog dat ik ineens viel, m'n kunstgebit verloor, jij me oppakte en vroeg "mag ik eens even in je mond ruiken ". Toen zei ik nog "ik drink echt niet meer maar dat struikelen komt door m'n herseninfarct" En nu dit????? Het is over en uit met de liefde, wat ben ik teleurgesteld bah. Ik zal wel eens naar de buren stappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 2 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2018 @Quinn dubbel gefeliciteerd met je tweeling! Ik heb ook een tweeling! Leuk, iets gemeen Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2018 Hahahaha jaja Hub je bent mij er ééntje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden