Momentum Geplaatst 29 april 2018 Auteur Rapport Geplaatst 29 april 2018 Bruine bonen met kip en spinazie. Dagpact geslaagd. Welterusten.
Gypsy Geplaatst 29 april 2018 Rapport Geplaatst 29 april 2018 Frites en een berenklauw, slaatje toe. Stappen helaas niet gehaald.5808 maar
Kohtje Geplaatst 29 april 2018 Rapport Geplaatst 29 april 2018 Hier pittige indonesische hartige taart naar een recept dat we jaren geleden van smulweb hebben geplukt. Ik ken het niet uit m'n hoofd maar erg lekker. Gisteren de eerste helft van de taart, vandaag de tweede helft. Toe: franse kwark bestrooid met hagelslag, daarover luchtige frambozenvla en een toef slagroom uit een spuitbus. We doen dat vaak in het weekend, een recept waarvan we met ons tweetjes twee dagen kunnen eten. Mijn vrouw kookt/bakt/braad dan meestal, vind ze leuk en soms staan we samen in de keuken te kokkerellen. Door de week bedenk, koop en kook ik meestal de maaltijden omdat ik de hele dag bij huis ben. M'n ega zorgt dan voor de nodige pecunia. We eten trouwens de laatste 10 jaar (bijna) nooit meer aangebrand of half gaar eten. En dat alleen maar vanwege het feit dat ik niet meer drink.. Lika reageerde hierop 1
Kohtje Geplaatst 29 april 2018 Rapport Geplaatst 29 april 2018 De dag is nog niet om, @Gypsy.. Heb je niet een trap in huis, die stappen tellen dubbel, weet je nog?
Gypsy Geplaatst 29 april 2018 Rapport Geplaatst 29 april 2018 Zojuist zei Kohtje: De dag is nog niet om, @Gypsy.. Heb je niet een trap in huis, die stappen tellen dubbel, weet je nog? Ja ik heb wel trappen inderdaad nog even op en neer hollen dan maar Ach morgen werken dan zal het wel lukken Kohtje reageerde hierop 1
Lars Geplaatst 29 april 2018 Rapport Geplaatst 29 april 2018 46 minuten geleden zei Bor: Wat is niet best? Voetbal
Smaragd Geplaatst 29 april 2018 Rapport Geplaatst 29 april 2018 Droge afmelding al stond ik niet op het dagpact. Op het moment erg fijn om nuchter te zijn, veel overzichtelijker, rust en eigen sturing aan mijn leven, emoties en gedachtes. Lijkt wel alsof de knop goed om is. Welterusten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden