Spring naar bijdragen

Zondag 29 april


Momentum

Aanbevolen berichten

50 minuten geleden zei Lika:

 Anyway, wat ik zeer boeiend vind is de gedachte dat er minder ‘zelf’ aan het stuur zit dan we denken. Onze gedachten denken zichzelf. Dat vind ik troostend. Hoef ik ze ook minder aan te grijpen, te geloven en in mee te gaan. Zoiets.

Ik ga dat boek ook eens lezen Liefka. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Reacher:

Gaat het iets beter Lente? 

Lief dat je t vraagt. Ik heb het eerst op de dagdraad gezet maar vond mijn bericht veel te lang daarvoor, dus verplaatst naar mn draad op wie is wie. Gaat pietsie beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lika:

O, en @Jannigje ik voel me nu een beetje ingewikkeld. Ik bedoelde met mijn opmerking overigens geenszins om je te zeggen: hup ga, nou maar mediteren en dan is alles weer goed. Integendeel. Ik wilde alleen delen wat mij troost biedt en een andere bril. :heart:

Ha @Reacher goedemiddag .

Geen nood hoor @Lika, ik heb je intentie begrepen hoor. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bor:

Ik heb jowan z'n mailadres, en telefoon niet meer. Maar al zou ik dat nog hebben dan zou ik het nog niet doen. 

Soms zijn mensen zo ziek dat er nog maar weinig tijd rest. Zelfs te weinig om uitgebreid afscheid te nemen. Dat kan ook he. 

Uiteraard denk ik daar ook zo over maar ik vroeg me af er mensen waren van hier die jowan persoonlijk kennen. Zo bedoelde ik het. Misschien niet handig geschreven door mij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hondje is weer thuis. Heeft uitgebreid met de vriendin en haar hondje gewandeld. Heeft haar goed gedaan. Afgelopen dagen kwam ze echt tekort hier bij mij. De vriendin heeft een paar boodschapjes meegebracht. Dus ik ga zo aan een makkelijke magnetronmaaltijd met wat salade. Erg fijn dat dit zo kon. Net even hier samen gekletst, sapje gedronken en hondjes heel kneuterig samen op een plaidje. Vanavond lopen we even samen met de hondjes. Ook fijn dat ik ff niet alleen de straat op hoef.vriendin wilde het best alleen doen maar ik wil toch ff proberen te lopen.  

@Lika, mooi dat zo'n boek je zo kan grijpen.

nu even wat eten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier taco's gegeten. Met kipmengsel en guacomole. Was uitprobeerseltje maar best lekker.

Daarna nog stuk gelopen (ja ja die stappenteller maakt wel bewust) met eerst een mopperende dochter, maar na 2 minuten huppelde ze vrolijk kletsend mee.

Laatste stuk rende ze vooruit, ik ga vast mama. En nergens een kind te bekennen toen ik aan kwam lopen thuis hè :angry:. Gauw op de fiets gestapt en zoeken. Iemand uit de buurt had zich gelukkig over haar ontfermd, want ze had zich verstopt voor me en wist daarna tóch de weg naar huis niet meer. Kind viel helemaal in tranen toen ik aan kwam fietsen. Ze was zó geschrokken. Dát zal ze niet gauw weer doen denk ik zo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier pittige indonesische hartige taart naar een recept dat we jaren geleden van smulweb hebben geplukt. Ik ken het niet uit m'n hoofd
maar erg lekker. Gisteren de eerste helft van de taart, vandaag de tweede helft.
Toe: franse kwark bestrooid met hagelslag, daarover luchtige frambozenvla en een toef slagroom uit een spuitbus.
We doen dat vaak in het weekend, een recept waarvan we met ons tweetjes twee dagen kunnen eten. Mijn vrouw kookt/bakt/braad dan meestal, vind
ze leuk en soms staan we samen in de keuken te kokkerellen. Door de week bedenk, koop en kook ik meestal de maaltijden omdat ik de hele dag
bij huis ben. M'n ega zorgt dan voor de nodige pecunia.

We eten trouwens de laatste 10 jaar (bijna) nooit meer aangebrand of half gaar eten. En dat alleen maar vanwege het feit dat ik niet meer drink.. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me succesvol af voor het dagpact. Heb een stukje met stok en al met het hondje gelopen. Ging al aardig stuk beter dan vanmorgen. Komt goed. Ik ga zo weer mijn mandje in. Blij met de hulp die ik in RL had vandaag, en onder de indruk van verschillende berichten hier op het forum. De saamhorigheid, het gezamenlijke doel met zoveel verschillende mensen. Bijzonder! 

Slaap lekker voor nu of later. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...