Reacher Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 50 minuten geleden zei Lika: Anyway, wat ik zeer boeiend vind is de gedachte dat er minder ‘zelf’ aan het stuur zit dan we denken. Onze gedachten denken zichzelf. Dat vind ik troostend. Hoef ik ze ook minder aan te grijpen, te geloven en in mee te gaan. Zoiets. Ik ga dat boek ook eens lezen Liefka. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Niet best voor de friezen @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 30 minuten geleden zei Reacher: Gaat het iets beter Lente? Lief dat je t vraagt. Ik heb het eerst op de dagdraad gezet maar vond mijn bericht veel te lang daarvoor, dus verplaatst naar mn draad op wie is wie. Gaat pietsie beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Wandeling was wat kort vanwege het weer we zijn een tentje ingedoken en hebben goed gepraat. Sta er weer even wat nuchter in. Eerst rustig aan doen om te kijken of de verliefdheid stand houdt. Niet teveel contact zoeken, meer even wat afwachten. Sterkte @Lente @Lars Hoe rolt ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 @Lente hopelijk op naar de volgende pietsies beter! Leuk @Reacher. Ik ben enthousiast over het boek. Schrijf allemaal goede stukken over in mijn boekje.... met de hand ja. Ik doe dat ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 1 uur geleden zei Lika: O, en @Jannigje ik voel me nu een beetje ingewikkeld. Ik bedoelde met mijn opmerking overigens geenszins om je te zeggen: hup ga, nou maar mediteren en dan is alles weer goed. Integendeel. Ik wilde alleen delen wat mij troost biedt en een andere bril. Ha @Reacher goedemiddag . Geen nood hoor @Lika, ik heb je intentie begrepen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Jij bent dol op bami hè, @spirit? Leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 1 uur geleden zei Bor: Ik heb jowan z'n mailadres, en telefoon niet meer. Maar al zou ik dat nog hebben dan zou ik het nog niet doen. Soms zijn mensen zo ziek dat er nog maar weinig tijd rest. Zelfs te weinig om uitgebreid afscheid te nemen. Dat kan ook he. Uiteraard denk ik daar ook zo over maar ik vroeg me af er mensen waren van hier die jowan persoonlijk kennen. Zo bedoelde ik het. Misschien niet handig geschreven door mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Hondje is weer thuis. Heeft uitgebreid met de vriendin en haar hondje gewandeld. Heeft haar goed gedaan. Afgelopen dagen kwam ze echt tekort hier bij mij. De vriendin heeft een paar boodschapjes meegebracht. Dus ik ga zo aan een makkelijke magnetronmaaltijd met wat salade. Erg fijn dat dit zo kon. Net even hier samen gekletst, sapje gedronken en hondjes heel kneuterig samen op een plaidje. Vanavond lopen we even samen met de hondjes. Ook fijn dat ik ff niet alleen de straat op hoef.vriendin wilde het best alleen doen maar ik wil toch ff proberen te lopen. @Lika, mooi dat zo'n boek je zo kan grijpen. nu even wat eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Heerlijk gegeten in ieder geval andijvie aardappelen en een worstje dubbelvla met slagroom na. Deze dag gaat voorbij we schieten mooi op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Courgette, gehakt, paprika, champignons, uitje, knoflook, en brie ( en ijs...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Hier taco's gegeten. Met kipmengsel en guacomole. Was uitprobeerseltje maar best lekker. Daarna nog stuk gelopen (ja ja die stappenteller maakt wel bewust) met eerst een mopperende dochter, maar na 2 minuten huppelde ze vrolijk kletsend mee. Laatste stuk rende ze vooruit, ik ga vast mama. En nergens een kind te bekennen toen ik aan kwam lopen thuis hè . Gauw op de fiets gestapt en zoeken. Iemand uit de buurt had zich gelukkig over haar ontfermd, want ze had zich verstopt voor me en wist daarna tóch de weg naar huis niet meer. Kind viel helemaal in tranen toen ik aan kwam fietsen. Ze was zó geschrokken. Dát zal ze niet gauw weer doen denk ik zo. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 .......lief......Nicky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Ik dacht eerder 'draak' dan 'lief' op dat moment Lika Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Afhaalpatat, maar wel met crème brulée na. Eens decadent, altijd decadent. Veel input om over na te denken gekregen vandaag, zowel hier als off line. Maar dat ga ik vandaag niet meer doen, vandaag verder helemaal niks meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 soto ayam met kip, veel groenten, noedels en gebakken uitjes. als ik hierna nog pap kan zeggen, ijs toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Ijsje wil ik wel.... of @Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Momentum Geplaatst 29 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Bruine bonen met kip en spinazie. Dagpact geslaagd. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Frites en een berenklauw, slaatje toe. Stappen helaas niet gehaald.5808 maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Hier pittige indonesische hartige taart naar een recept dat we jaren geleden van smulweb hebben geplukt. Ik ken het niet uit m'n hoofd maar erg lekker. Gisteren de eerste helft van de taart, vandaag de tweede helft. Toe: franse kwark bestrooid met hagelslag, daarover luchtige frambozenvla en een toef slagroom uit een spuitbus. We doen dat vaak in het weekend, een recept waarvan we met ons tweetjes twee dagen kunnen eten. Mijn vrouw kookt/bakt/braad dan meestal, vind ze leuk en soms staan we samen in de keuken te kokkerellen. Door de week bedenk, koop en kook ik meestal de maaltijden omdat ik de hele dag bij huis ben. M'n ega zorgt dan voor de nodige pecunia. We eten trouwens de laatste 10 jaar (bijna) nooit meer aangebrand of half gaar eten. En dat alleen maar vanwege het feit dat ik niet meer drink.. Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 De dag is nog niet om, @Gypsy.. Heb je niet een trap in huis, die stappen tellen dubbel, weet je nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Zojuist zei Kohtje: De dag is nog niet om, @Gypsy.. Heb je niet een trap in huis, die stappen tellen dubbel, weet je nog? Ja ik heb wel trappen inderdaad nog even op en neer hollen dan maar Ach morgen werken dan zal het wel lukken Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Ik meld me succesvol af voor het dagpact. Heb een stukje met stok en al met het hondje gelopen. Ging al aardig stuk beter dan vanmorgen. Komt goed. Ik ga zo weer mijn mandje in. Blij met de hulp die ik in RL had vandaag, en onder de indruk van verschillende berichten hier op het forum. De saamhorigheid, het gezamenlijke doel met zoveel verschillende mensen. Bijzonder! Slaap lekker voor nu of later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 46 minuten geleden zei Bor: Wat is niet best? Voetbal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 29 april 2018 Rapport Share Geplaatst 29 april 2018 Trusten iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden