Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 19-4-2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen mensen,

Vannacht misselijk geweest en om de paar min. naar de w.c. Ik dacht "dat zal je zien, moet ik naar het ziekenhuis krijg ik @#%^@ de griep die ik nog nooit van m'n leven gehad heb.:angry:

Maar gelukkig was het na een paar uurtjes over. Ik ben voor de tweede keer in de douche geweest en rond 4 uur in slaap gevallen. Ben nu duf, dus heel rustig aan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen mensen,

Vannacht misselijk geweest en om de paar min. naar de w.c. Ik dacht "dat zal je zien, moet ik naar het ziekenhuis krijg ik @#%^@ de griep die ik nog nooit van m'n leven gehad heb.:angry:

Maar gelukkig was het na een paar uurtjes over. Ik ben voor de tweede keer in de douche geweest en rond 4 uur in slaap gevallen. Ben nu duf, dus heel rustig aan doen.

Fff,gelukkig opgeknapt voor je Ziekenhuisbezoek, sterkte en succes X guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Jeshen:

Succes bij de mri @bolletje ! Ik duim voor je!

Ik ben om 3.30 wakker geworden, naar de wc geweest en daarna om 6.30 weer wakker geworden. Toen de wekker een half uur later ging, schrok ik. Dus was ik weer in slaap gevallen. Heerlijk! 

Super Jeshen, gaat echt vooruit je slaap!!! X guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

succes @bolletje

Ik heb ok geslapen, veel wakker maar toch weer terug in slaap. Ik heb erg last van extreme vermoeidheid na inspaning en weet niet of het verstandig is om wat te sporten of niet. Ik kan gelukkig gewoon wel alles doen( fietsen, autorijden, lopen ) maar moet toch voorzichtig met mijn energie omgaan merk ik.

Het zit me wel dwars want ik woog een paar maanden geleden 10-12 kilo zwaarder en was behoorlijk gespierd. Nu hoor ik constant goh wat ben je afgevallen :( Ik zou graag weer lekker willen trainen maar laatst heb ik wat te hard getraind en kreeg een mokerslag van vermoeidheid over me heen. Is er iets wat je tegen de vermoeidheid kan doen?

 

Iedereen fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei MyBattle:

 Is er iets wat je tegen de vermoeidheid kan doen?

 

 

My Battle, (gewoon) accepteren en goed luisteren naar jouw lichaam. Dat geeft aan moe te zijn, respecteer dat;) Als kinderen moe zijn gaan ze ook liggen en geven zich over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei MyBattle:

succes @bolletje

Ik heb ok geslapen, veel wakker maar toch weer terug in slaap. Ik heb erg last van extreme vermoeidheid na inspaning en weet niet of het verstandig is om wat te sporten of niet. Ik kan gelukkig gewoon wel alles doen( fietsen, autorijden, lopen ) maar moet toch voorzichtig met mijn energie omgaan merk ik.

Het zit me wel dwars want ik woog een paar maanden geleden 10-12 kilo zwaarder en was behoorlijk gespierd. Nu hoor ik constant goh wat ben je afgevallen :( Ik zou graag weer lekker willen trainen maar laatst heb ik wat te hard getraind en kreeg een mokerslag van vermoeidheid over me heen. Is er iets wat je tegen de vermoeidheid kan doen?

 

Iedereen fijne dag!

Ook ik had extreme moeheid, zo moeilijk om iets te doen, ook ik deed lopen, fietsen, autorijden,  maar voor de rest kon ik bijna niets opbrengen, alles was teveel, na 6,5 mnd, voel ik dat langzaam de energie weer terug komt, My battle, wat Bolletje ook zegt, luister naar je lichaam, die moeheid moet eruit, geef er gewoon aan toe, hoe moeilijk ook, je lichaam heeft een strijd geleverd en nog, maar echt het komt goed, ik herken mij in jou verhaal, en gaat nu ook stukken beter met mij  , X guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei bolletje:

Dank jullie wel. Heerlijk voor je Jesh.

Guus en jij? Wat geslapen?

Ja Bolletje, het slapen gaat nu heel goed, zo blij mee , we komen er wel, allemaal met jullie steun, ik duim voor je voor vanmiddag hoor! X guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morning all, 

Een vraag waar een van jullie wellicht antwoord op heeft. Hebben jullie ook last van een soort "zwarte gaten" in je geheugen, en ook lastig om zaken op te roepen uit je geheugen en ze te plaatsen in de tijd? Ben erg benieuwd. 

Grtz Jordie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Jeshen En @GUUS wat heerlijk dat jullie zo goed slapen! 

@bolletje wat balen dat je ziek was!! Hoe ging de MRI? Wat een herrie maakt zo'n ding he? 

@Jordi Ik heb regelmatig zwarte gaten..... Dat zeg ik iets, of wordt er wat tegen me gezegd. En dan ben ik het een tel later al kwijt. Ik begon al aan mezelf te twijfelen of ik niet dement aan het worden was, maar schijnt echt een bijwerking te zijn van de benzo's. Ik kan ook echt niet zonder mijn agenda en boodschappenbriefjes (die ik dan weer vergeet mee te nemen.... *zucht*)

Ik gooi ook regelmatig woorden door elkaar, of kan er niet op komen.... Hoort er bij...

Ik had echt een offday. Afgelopen nacht slecht geslapen, omdat mijn middelste dochter heel graag bij me wilde slapen. De schat. Dus een brakke nacht neem ik dan voor lief, want ik vind het fijn dat ze bij me wil zijn. Stukje geborgenheid en liefde, meiske in de pubertijd. :heart:

Toen ze dames allemaal naar school waren ben ik mijn bed weer in gekropen en heb ik nog anderhalf uur geslapen. Maar was mijn bed uitkomen lukte niet.... Tot mijn jongste om 14.00 alweer thuis kwam... OEPS! hahaha! Maar ze wist dat ik een slechte nacht gehad had en begreep het wel. Gedoucht en aangekleed en lekker met haar zitten tutten en kletsen.

Ben nog wel erg duf/suf, maar beter dan onrustig zijn en trillen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kaida74:

Jordi Ik heb regelmatig zwarte gaten..... Dat zeg ik iets, of wordt er wat tegen me gezegd. En dan ben ik het een tel later al kwijt. Ik begon al aan mezelf te twijfelen of ik niet dement aan het worden was, maar schijnt echt een bijwerking te zijn van de benzo's. Ik kan ook echt niet zonder mijn agenda en boodschappenbriefjes (die ik dan weer vergeet mee te nemen.... *zucht*

Heel herkenbaar @Kaida74, thx, herkenning is een geruststelling! 

Op welke dosis zit jij momenteel? 

bewerkt door Jordi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Jordi:

Heel herkenbaar @Kaida74, thx, herkenning is een geruststelling! 

Op welke dosis zit jij momenteel? 

@Jordi Ik zit op 40 mg oxazepam (10 mg minder dan vorige week) en voor de nacht 4 zopiclon (Waar deze week een een kwartje vanaf is)

Gisteren weer zo'n brainfogg.... Mijn dochter vroeg gisterenavond of ze chips mocht pakken. Hey, zegt ze, de zak is al open. Wie heeft er chips gegeten? Zegt mijn jongste; ikke vanmiddag, dat mocht van mama. Ik wist het dus echt niet meer...... Ik maak dan maar een geintje dat ik alzheimer light heb ;-) En ze weten ondertussen dat ik gaten in mijn geheugen heb. Daarom word alles op briefjes geschreven en hebben we een gezamelijke agenda op onze mobiels, zodat ik niks mis/vergeet. Maar echt... ik voel me soms net een bejaarde.... (ook lichamelijk)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...