kruidenthee67 Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Vervelend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Het gaat ook weer voorbij...maar je schrikt ervan. Goed dat je het uitspreekt hier...is er in je omgeving ook iemand waar je dit mee kunt delen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Of je maatje contacten? Dat heeft mij ook meerdere malen door zo n moment geholpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Mijn maatje is er vanavond niet. Kan het hier wel delen met begeleiding maar die begrijpen het niet. je hebt niets dus geen probleem toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Ik begrijp het Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Lastig is dat Lars. Wij begrijpen je wel dus praat hier maar. Vervelend die trek even een eierwekker zetten? Schijnt te helpen heb ik gelezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Dank je Gypsy maar ik heb niets uit te stellen ik heb niets en voor dit moment vind ik dat jammer en dat is best erg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Het is ook jammer maar je neemt niets en daar kun je trots op zijn! Probeer het positief te bekijken. Ik denk dat de trek soms toch wel terug komt het gaat erom hoe je ermee omgaat denk ik zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Lars, niet zo streng voor jezelf. De trek overvalt je, en beangstigt je. Je bent harstikke goed bezig. Omdat je er door overvallen wordt, voel je je kwetsbaar. Emotie...en het liefst wil je...ja, dat snap ik. Volgens mij een heel logische gedachte...het gaat over Lars..neem iets te eten, iets te drinken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Ga toch maar even naar de huiskamer denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Klopt ook het is nu de paniek het overvalt me het gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Ja, en ook al begrijpt de begeleiding je niet, het uitspreken kan ook de lading ervan af halen...tenminste dat ervaar ik zo...mijn partner snapt dan wel niet wat 'trek' is, maar begrijpt wel dat ik het dan ff moeilijk heb. Good luck, Lars. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Bedankt ga even naar de huiskamer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Ja..snap ik...de angst, emotie...goed dat je dat zo kunt zien Lars... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Huiskamer is misschien wel even goed wat afleiding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Ik ga weer naar mijn film terug...Lars, hou t recht. Fijne avond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Ik zit die nieuwe comedy te kijken met die ene die in een andere serie bij de ups werkt de man van Carry of hoe je dat ook schrijft. Eens kijken of dat wat is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Goedenavond @Lars gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Ben wat rustiger @Jannigje dank je wel je bent lief In ieder geval meld ik me voor vandaag droog af Jannigje, Loekie en Reacher reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 13 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Ik kom hier pas, dus mosterd na de maaltijd. Maar ik denk dat je het goed gedaan hebt: uit de situatie stappen, veranderen. In jouw geval toch even de woonkamer in. Er zijn ergere dingen dan zingende kinderen. Met iets minder geluk tref je gordon....... Ik meld me droog af voor de dagpact, welterusten. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Gelukkig goed afgelopen Lars... morgen is het vast weer wat beter Ik heb een mooie film gezien over een meisje dat met 4 kamelen door Australië trok in 7 maanden. Prachtige beelden. Nu droog mijn nestje in met een mooi boek. Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 april 2018 Rapport Share Geplaatst 13 april 2018 Dan wens ik jullie ook welterusten @jowan en @Larsen inmiddels dus ook @spirit en @kunsie. Ik hoop op een rustige nacht zonder enge, mij achtervolgende dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden