Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 71
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Geplaatst

Mijn maatje is er vanavond niet. Kan het hier wel delen met begeleiding maar die begrijpen het niet. je hebt niets dus geen probleem toch 

Geplaatst

Het is ook jammer maar je neemt niets en daar kun je trots op zijn! Probeer het positief te bekijken. Ik denk dat de trek soms toch wel terug komt het gaat erom hoe je ermee omgaat denk ik zo

Geplaatst

Lars, niet zo streng voor jezelf. De trek overvalt je, en beangstigt je. Je bent harstikke goed bezig. Omdat je er door overvallen wordt, voel je je kwetsbaar. Emotie...en het liefst wil je...ja, dat snap ik. Volgens mij een heel logische gedachte...het gaat over Lars..neem iets te eten, iets te drinken...

Geplaatst

Ja, en ook al begrijpt de begeleiding je niet, het uitspreken kan ook de lading ervan af halen...tenminste dat ervaar ik zo...mijn partner snapt dan wel niet wat 'trek' is, maar begrijpt wel dat ik het dan ff moeilijk heb.  Good luck, Lars.

Geplaatst

Ik zit die nieuwe comedy te kijken met die ene die in een andere serie bij de ups werkt de man van Carry of hoe je dat ook schrijft. Eens kijken of dat wat is.

Geplaatst

Ik kom hier pas, dus mosterd na de maaltijd. Maar ik denk dat je het goed gedaan hebt: uit de situatie stappen, veranderen. In jouw geval toch even de woonkamer in. Er zijn ergere dingen dan zingende kinderen. Met iets minder geluk tref je gordon.......

Ik meld me droog af voor de dagpact, welterusten.

Geplaatst

Gelukkig goed afgelopen Lars... morgen is het vast weer wat beter :)

Ik heb een mooie film gezien over een meisje dat met 4 kamelen door Australië trok in 7 maanden. Prachtige beelden.

Nu droog mijn nestje in met een mooi boek.

Slaap lekker allemaal! :moon:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...