fleurtje Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Ik ken de reeksen met kirk en picard Maar ook daar ken ik niet alle spelers van bij naam hoor. De bekende wel natuurlijk Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Ha lieve Lars. @Quinn: Seven of Nine is toch half mens half Borg. Nu hou ik ook op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Wie is dat Quinn? Das gene nette se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Hoe gaat het vandaag Lars? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Ik moet gaan. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Die hadden vast andere genotsmiddelen.. Een of ander vies buitenaards beestje dat je moest leegzuigen ofzo Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Ik ga ook ff terug voor de tv Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Gaat niet geweldig @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 niet lezen, dit zou ik niet meer doen. 2 minuten geleden zei Reacher: Ha lieve Lars. @Quinn: Seven of Nine is toch half mens half Borg. Nu hou ik ook op. Borg is geen ras, maar een technologische aanpassing van het wezen an sich. Dus, hoewel de Borg alien zijn, is een losgemaakte ex Borg dat niet. 2 minuten geleden zei fleurtje: Wie is dat Quinn? Das gene nette se Lekker hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 @Lars ik hoop dat je baat zult hebben bij die medicatie. Wat een draad over controle, de toekomst en het nu. Daar heb ik ook nog wel wat mee te stellen. interessant. Iemand @smart nog wel eens gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Nee, maar toch kan het nog steeds een logische stap zijn. Ik kan me er veel bij voorstellen . Zowel om het wel-als niet te doen. Ik heb lang gehoopt dat mijn ouders de stap zouden nemen. In ieder geval nog tot ze zo’n 35 jaar getrouwd waren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 55 minuten geleden zei Lars: Gaat niet geweldig @Reacher Ik las er eerder overheen @Lars wat een verdrietige dingen hè. Een dikke knuffel. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Bedankt voor t Star Trek praatje Fleurtje en Quinn, ik kon ‘t even gebruiken. @Sandro en @zeilbootbewoner hopelijk heelhuids door de dag gekomen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Het is zoals het is @Reacher maar vrolijk word ik er allemaal niet van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Maar het is nu verder en stiekem hoopte ik toch dat ze zouden zeggen het was een vergissing het vanaf nu weer beter. Maar goed je weet natuurlijk dat het zo niet zou gaan. Moet echt aan de slag met accepteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 1 minuut geleden zei Lars: Maar het is nu verder en stiekem hoopte ik toch dat ze zouden zeggen het was een vergissing het vanaf nu weer beter. Maar goed je weet natuurlijk dat het zo niet zou gaan. Moet echt aan de slag met accepteren Dan moet je ook gaan accepteren dat je een baas bent, ondanks alles wat er op je pad is gekomen Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Was je nog naar de AA geweest trouwens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Ja 2 keer en morgenavond weer. heb het nodig helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Je wilt zeggen dat je graag zou willen kunnen drinken? Want iets nodig hebben wat je kunt krijgen is verder toch fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Dat is soms nog moeite heb om niet te gaan drinken dat beangstigd mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Ik was daarnet bij mijn vriend. Maar hij wilde drinken. En drinken doet hij ‘t liefste alleen. Daarom ben ik naar huis gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Ik dronk ook het liefst alleen. Met de hond al dronk die water Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Dus nav de discussie van vandaag. Welke kies jij A. Nu drink ik niet B. Vandaag drink ik niet C. Ik drink de volgende periode niet D. Ik drink nooit meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 b ik moet echt dag voor dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 3 minuten geleden zei Lars: Ik dronk ook het liefst alleen. Met de hond al dronk die water Chips... je hond... ik verander mijn lachende emoij, bij je bericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden