Gast Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Goedemorgen Dagpact: Zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Mogge, slecht geslapen en koppijn. Balen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Vandaag weer aan het werk na lange tijd Beetje bang voor de vervelende vragen Me terugval heefd me weer onzeker en nerveus gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Morguh gypsy Hier ook bijna niet geslapen al 2/3 dagen Sterkte vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Vreselijk, jij ook sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlJo Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Goedemorgen Dagpact: Zbb AlJo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlJo Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Goedemorgen @zeilbootbewoner en @Gypsy Hangt er iets in de lucht of zo? Ook slecht geslapen. Sterkte vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Zojuist zei AlJo: Goedemorgen @zeilbootbewoner en @Gypsy Hangt er iets in de lucht of zo? Ook slecht geslapen. Sterkte vandaag Dat is wel opvallend inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Bij mij komt het door schuldgevoel en moeilijk accepteren dat en wat ik heb gedaan tijdens terug val en na tijdlang ziektewet weer te gaan werken terwijl ik me na de terug val er niet meer klaar voor voel om te werken. Had mischien beter langer thuis kunnen blijven ik weet het ff niet meer Aan de andere kant zal weer werken me mischien wel weer op de been helpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
daan040580 Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Goedemorgen heb ook maar 2 uurtjes geslapen en nu werken, denk dat ik straks de huisarts ga bellen en toch wat hulp zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 7 minuten geleden zei zeilbootbewoner: Bij mij komt het door schuldgevoel en moeilijk accepteren dat en wat ik heb gedaan tijdens terug val en na tijdlang ziektewet weer te gaan werken terwijl ik me na de terug val er niet meer klaar voor voel om te werken. Had mischien beter langer thuis kunnen blijven ik weet het ff niet meer Aan de andere kant zal weer werken me mischien wel weer op de been helpen Bij mij werkt de afleiding wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 4 minuten geleden zei daan040580: Goedemorgen heb ook maar 2 uurtjes geslapen en nu werken, denk dat ik straks de huisarts ga bellen en toch wat hulp zoeken. Verstandig. Iedereen heeft slecht geslapen lijkt het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Goed bezig daan,Ik wou dat ik veel eerder hulp had ingeroepen Nogmaals welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Goedemorgen hier nog iemand die slecht geslapen heeft maar dat is ook wel logisch na gisteren Dagpact: Zbb AlJo Sonnetje Lars Welkom Daan en Sonnetje ken ik geloof ik ook niet. Welkom terug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Goedemorgen! Hier ligt het aan de birdies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Kijk t wat aan @zeilbootbewoner, misschien loopt vandaag wel los Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Wekom @daan040580 @Sonnetje, jij bent niet nieuw toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Straks naar ziekenhuis en dan ook de uitslag van de scan. Niet naar dagbesteding vind het wel even goed ook vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 De kat van de buren zat net voor de tuindeur te miauwen. Ze vergist zich de laatste tijd wel vaker.. Ze zal denken dat er wat te rapen valt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 23 minuten geleden zei Lars: Dagpact: Zbb AlJo Sonnetje Lars Antoinnette Goedemorgen, hier wel goed geslapen. Sterkte vandaag Lars Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Zojuist zei Sonnetje: Nee ik ben niet nieuw, tijdje niet actief geweest hier maar ik ben er weer, het dagpact helpt mij. Welkom terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Goedemorgen allen. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar hier ook slecht geslapen, pfff... Maarrrr... ik heb er zin in, ga zo naar mijn werk, ben benieuwd wat deze dag me brengt. Ik heb net in mijn tuintje een kop koffie gedaan, de lucht is hier blauw en de vogels tsjirpen dat het een lieve lust is. Ik ga er wat van maken deze dag.. Veel sterkte gewenst voor degenen die dit vandaag nodig hebben en probeer er toch maar een goede dag van te maken! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Wat raar....slaap ik een keer als een blok en slaapt de rest heel slecht Sterkte iedereen. Nare dag hier. Mijn ouders ondertekenen vandaag de scheidingspapieren. Ze waren ruim 40 jaar samen. AlJo en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Ik ga ook maar es wat eten. Veel succes met de uitslag straks lars! Laters Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Sterkte @Sandro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden